Heya,
Nowy projekt robiony pod folio oraz w celu szlifowania skilla w modelowaniu hard surface, wypalaniu normalek itd.
Gun ma ok 15k poly.
Użyte softy to Max, Substance, Photoshop, Marmoset i hmmm Paint :)
Inspiracja to koncept Nenada Gojkovica do gry Call Of Duty: Infinite Warfare.
Będę wdzięczny za komentarze i dzięki!
Dzięki za komentarze! :)
@Sebazx6r właśnie tak chciałem :) w SP ciężko się powstrzymać przed zrobieniem z modelu totalnej masakry ;)
@Pawelkos dzięki, wszystko co piszesz to prawda ;)
@wujek_kane model całościowo ma ok 15-16k poly, ale muszę przyznać, że nie patrzyłem aż tak bardzo na ilość poly...
Cześć,
To jest projekt zrobiony przeze mnie w całości w moim wolnym czasie.
Softy to:3dsMax, Substance Designer, Substance Painter, After Effects, Vray i to chyba tyle :)
Tutaj można obejrzeć krótką animację zrobioną na potrzeby reela:
Dzięki!
Cześć, to jest moja najnowsza prywatna pracka z 2017.
Model został zakupiony, niestety musiał zostać w dużej mierze przemodelowany przeze mnie ponieważ siatka była zła.
Reszta (uvw, textury, render, światło, compo) zrobiłem sam.
Dym, w którym pomógł mi kolega, został zrobiony w Houdinim.
Użyte programy: 3dsMax, Substance Painter, Vray, After Effects..chyba tyle.
Tu można obejżeć krótką animację Ducati:
Dzięki!