Jump to content

Cygi

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Excellent

About Cygi

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. @Sebazx6r dzięki (chociaż nie wiem co teraz;) ) @gryzon dzięki za komentarz :) pozdrawiam.
  2. Heya, Nowy projekt robiony pod folio oraz w celu szlifowania skilla w modelowaniu hard surface, wypalaniu normalek itd. Gun ma ok 15k poly. Użyte softy to Max, Substance, Photoshop, Marmoset i hmmm Paint :) Inspiracja to koncept Nenada Gojkovica do gry Call Of Duty: Infinite Warfare. Będę wdzięczny za komentarze i dzięki!
  3. @Pawelkos na dole możesz obejrzeć sobie texturki: https://www.artstation.com/artwork/AY6Yo pzdr
  4. Dzięki za komentarze! :) @Sebazx6r właśnie tak chciałem :) w SP ciężko się powstrzymać przed zrobieniem z modelu totalnej masakry ;) @Pawelkos dzięki, wszystko co piszesz to prawda ;) @wujek_kane model całościowo ma ok 15-16k poly, ale muszę przyznać, że nie patrzyłem aż tak bardzo na ilość poly...
  5. Cześć, Nowy projekcik tym razem Low Poly z wypalonymi mapami. Max, Painter, Photoshop i Marmoset...Chyba tyle. Pozdro i dzięki.
  6. Dziękuję za komentarze. Fajnie, że (ogólnie) się podoba. Ps. Ułożenie zegarka wziąłem z reklamy zegarka ;) pozdrawiam
  7. Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam :)
  8. Cześć, To jest projekt zrobiony przeze mnie w całości w moim wolnym czasie. Softy to:3dsMax, Substance Designer, Substance Painter, After Effects, Vray i to chyba tyle :) Tutaj można obejrzeć krótką animację zrobioną na potrzeby reela: Dzięki!
  9. Cześć, to jest moja najnowsza prywatna pracka z 2017. Model został zakupiony, niestety musiał zostać w dużej mierze przemodelowany przeze mnie ponieważ siatka była zła. Reszta (uvw, textury, render, światło, compo) zrobiłem sam. Dym, w którym pomógł mi kolega, został zrobiony w Houdinim. Użyte programy: 3dsMax, Substance Painter, Vray, After Effects..chyba tyle. Tu można obejżeć krótką animację Ducati: Dzięki!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy