Skocz do zawartości

Gonzo

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Gonzo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Gonzo

    maya autosave

    dzieki wielkie
  2. Gonzo

    maya autosave

    czy istnieje cos takiego w maya jak w maxie ze co jakis czas zapisuje automatycznie scene? Robie animacje i okazalo sie ze jeden z plikow nie dziala Pozdrawiam
  3. Gonzo

    animacja postaci/wlosy

    pewnie ze mozna , nie wiem tylko jak z wlosami bo jak kiedys staralem sie korzystac z schag hair mialem spore klopoty
  4. Gonzo

    animacja postaci/wlosy

    Typowymi wlosami dostepnymi w mayce ,dodatkowo obiekt kolidujacy (collide sphere) tak aby wlosy nie wchodzily w siatke glowy.
  5. Gonzo

    animacja postaci/wlosy

    masz na mysli Sub-Surface-Scattering? Do twarzy i rak uzylem misss_fast_skin ,dodatkowo zrobilem wspolrzedne uv i w polu diffuse wstawilem prosta wlasna teksturke twarzy.Na youtobe efekt specjalnie nie jest widoczny
  6. Chcialem pokazac animacje ktora wykonalem dluzszy czas temu, lecz ostatnio dodatkowo postanowilem do postaci dodac wlosy. Cala animacje zrobilem w majce. Zapraszam do komentowania
  7. Gonzo

    export uv

    Witam Czy ktos wie moze jak wyeksportowac siatke UV w maya tak aby nalozyc ja na ten sam obiekt w innym pliku roboczym?
  8. Uwazam ze animacja postaci jest kiepska. Zastanawiam sie nad niektorymi ujeciami i ruchem kamery ? kilka z nich wydaja sie calkiem ciekawe
  9. Gonzo

    animacja kulki

    Dziekuje za wszystkie komentarze ,ring nie jest chyba oryginalny z animation mentor poniewaz nie ma w nim mozliwosci skalowania kulki w osi X i y Z tego co widzialem na animacjach z mentor kulka skaluje sie we wszystkich osiach. Ring dostalem od kumpla ktory znalazl go w necie.
  10. Gonzo

    inputs problem

    Postac jest wymodelowana w poly ,narazie staram sie okreslic wspolrzedne mapowania wiec nalozony jest checker. Postac ktora wymodelowalem i ringowalem zlozona byla z jednej siatki , skorzystalem z rady jaka mi dales i uzylem narzedzia delete by history i wszystko dziala postac sie animuje a wspolrzedne mapowania pozostaja w miejscu. Poniewaz chcialem rozdzielic wspolrzedne mapowania na kilka plikow ,glowy ,torsu i nog, rozdzielilem siatke postaci narzedziem mesh->extract tak aby tworzyly odzielne obiekty. Po tej operacji posatc sie animuje i wszystko jest ok. Niestety po okresleniu mapowania, wspolrzedne przesuwaja sie wraz z animowana postacia. delete by history tez niedziala , postac przestaje sie animowac tzn tak jak by skin nie byl nalozony bo kosci sie animuja. Okreslajac wspolrzene mapowania zaznaczam face i robie planar mappinga nastepnie w okniewindow->uv editor patrze czy siatka pozostaje w miejscu.
  11. Gonzo

    inputs problem

    Witam Jakis czas temu wymodelowlem ringowalem i zaanimowalem postac, obecnie chce nalozyc teksturki , okazuje sie ze mam problem poniewaz po okresleniu wspolrzendnych mapowania tekstura deformuje sie wraz z ruchem postaci,wydajemi sie ze problem tkwii w tym ze moyfikator okreslajacy wspolrzenemapowania znajduje sie na samej gorze listy modyfikatorow. Probowalm zmienic pozycje tegomodyfikatoratak aby znajdowal sie pod skinem niestety operacja ta sie nie powiodla. Probowalem zrobic to klikajac prawym przyciskiem na obiekt i zaznaczjac all input i w nim zmieniajac pozycje modyfikatora , niestety operacja ta sie nie powiodla,czy ma ktos moze jakies inne propozycje aby zmienic pozycje modyfikatora wspolrzenych mapowania.?
  12. Gonzo

    Facial control panel

    Dla mnie bomba:) Dotychczasowe zabawy w maxie i mimice twarzy ograniczaly sie do morfingu siatki a ulatwienie w animowaniu do zwyklych sliderow Mozesz troche przyblizyc szczegoly? szczeka jest na kosci?
  13. Gonzo

    animacja kulki

    dzieki wielkie ,faktycznie chyba masz racje
  14. Gonzo

    animacja kulki

    Witam Przedstawiam wam aniamcje kulki z nogam Animacja wykonana w mayi, ring i model sciagniety z netu. zapraszam do komentowania:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności