Postac jest wymodelowana w poly ,narazie staram sie okreslic wspolrzedne mapowania wiec nalozony jest checker.
Postac ktora wymodelowalem i ringowalem zlozona byla z jednej siatki , skorzystalem z rady jaka mi dales i uzylem narzedzia delete by history i wszystko dziala postac sie animuje a wspolrzedne mapowania pozostaja w miejscu.
Poniewaz chcialem rozdzielic wspolrzedne mapowania na kilka plikow ,glowy ,torsu i nog, rozdzielilem siatke postaci narzedziem mesh->extract tak aby tworzyly odzielne obiekty.
Po tej operacji posatc sie animuje i wszystko jest ok.
Niestety po okresleniu mapowania, wspolrzedne przesuwaja sie wraz z animowana postacia.
delete by history tez niedziala , postac przestaje sie animowac tzn tak jak by skin nie byl nalozony bo kosci sie animuja.
Okreslajac wspolrzene mapowania zaznaczam face i robie planar mappinga nastepnie w okniewindow->uv editor patrze czy siatka pozostaje w miejscu.