Jump to content

SUPER_OkO

Members
  • Content Count

    1,366
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

SUPER_OkO last won the day on July 17 2013

SUPER_OkO had the most liked content!

Community Reputation

575 Excellent

4 Followers

About SUPER_OkO

  • Rank
    WokoNaMaroko
  • Birthday 02/13/1981

City (optional)

  • Miasto
    Opole-Wroclaw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. SUPER_OkO

    Falcon do reklamy GMC Arabia

    Bardzo spoko wysz艂a ta ptaszynka.
  2. SUPER_OkO

    Dialog test

    Dzi臋ki wielkie za komentarze ;) Rig ma w tym momencie ponad 200 morph贸w. Aczkolwiek system si臋 rozwija, przy tym te艣cie znalaz艂em sporo brak贸w wi臋c zaczynam prac臋 nad nowym.
  3. SUPER_OkO

    Dialog test

    Dawno niczego nie wrzuca艂em i zrobi艂em taki tam render, animacyjki testowej riga. Stworzy艂em jaki艣 tam ca艂y system do rigowania twarzy. To jest jaki艣 tam efekt uboczny, testowania w produkcji. [video=youtube_share;Xq7QjYL6s04]
  4. Po ponad 9latach pracy dla #Juice, skleci艂em ma艂e co nieco na kolanie.
  5. O wow, juz dawno nie widzia艂em czego艣 tak dobrego tutaj! Joker i WW super wysz艂y na maxa.
  6. Wrzucam ci jeszcze na dok艂adk臋 m贸j skrypcik. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/auto-mesh-skinning LH skinn to jest kopia mojego skryptu - pojawil si臋 po tym jak udostepnilem wszystkim kod wiec olej goscia, za takie rzeczy sie nie placi.
  7. Praktyka nie wiele pomo偶e, jak brakuje samozaparcia. Mo偶na dosta膰 kilka cennych uwag od starszyzny, mo偶na czego艣 si臋 dowiedzie膰 ale r贸wnie dobrze mo偶na siedzie膰 na ty艂ku w domu i u偶ywa膰 neta. Na to samo prawie wyjdzie. To co si臋 liczy to praca praca. Zak艂adasz sobie cel i czas na realizacje i lecisz z tematem, a偶 krew si臋 b臋dzie la艂a. W robocie nie ma czasu zazwyczaj dla praktykant贸w, nikt nie b臋dzie z tob膮 siedzia艂 p贸艂 dnia i ci pokazywa艂 co i jak zrobi膰. Raczej drobne wskaz贸wki.
  8. Dzi臋ki za komentarze, pojawi艂o si臋 tu sporo celnych uwag. Aby bardziej wam rozja艣nic o co w tym chodzi, to wrzuci艂em nowy skan twarzy do systemu. Zupe艂nie inna twarz, z innym detalem, natomiast animacja ta sama. Ca艂o艣膰 posiada dosy膰 uniwersalna warstwe do manipulacji. Mimika, jest zrobiona podstawowa, ktora mo偶na rozszerza膰 modyfikowa膰. W produkcji, juz trzeba b臋dzie dopracowywa膰 detal jednostkowo. Workflow jest dosyc prosty: 3dscanstore, texturing.xyz, wrap3, max, mudbox i przerzucanie wszystkiego w kazda strone co chwile.
  9. Rigg stworzony na bazie skanow. Jest to bazowa g艂贸wka wyj艣ciowa do dalszej pracy. Animacja to zwyk艂e roto 3d, robione na kolanie nic specjalnego. Przy okazji mog艂em przetestowac nowy Arnoldowy shaderek sss dla vraya. Patrze juz na to jakis dluzszy czas, wiec nie mam juz dystansu odpowiedniego do tego. Takze kazde sugestie/detale mile widziane. Tutaj link do oryginalu. Wzialem sobie tego goscia na warsztat, bo wiedzialem, ze i tak nie jestem w stanie sie zblizyc w minimalnym stopniu do realizmu mimiki, podjalem wyzwanie.
  10. Gdybym 16 lat temu obejrza艂 to cudo, to chyba by mi si臋 podoba艂o i jara艂 bym si臋 efektami.
  11. Blender Tu, Blender tam, blender wszedzie tu i tam. To偶 to normalnie jakas p******na sekta jest. Wchodze do w膮tku sobie przejrze膰 nowo艣ci Majki a tu blender. No szlag cz艂owieka trafia jak czyta ci膮gla takie przepychanki. Po tylu latach, trzeba sobie w ko艅cu odpocz膮膰 od tego forum.
  12. Rzeczywi艣cie przegapi艂em t膮! nowo艣膰, znakomicie w ko艅cu b臋d膮 wyra藕ne i to w dodatku nowe ikonki! Wcze艣niej musia艂em u偶ywa膰 skr贸t贸w bo nie wiedzia艂em gdzie klikam. Genialne kocham autodeska. To jest prze艂om, instaluj臋.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy