-
Content Count
1,368 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
12
SUPER_OkO last won the day on July 17 2013
SUPER_OkO had the most liked content!
Community Reputation
575 ExcellentAbout SUPER_OkO
-
Rank
WokoNaMaroko
City (optional)
-
Miasto
Opole-Wroclaw
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Focke Wulf Fw 190 D9 & Jumo 213 engine
SUPER_OkO replied to kliment woroszyłow's topic in Work in progress (WIP)
Hej, dokładnie tak jak napisałeś. Nie spodziewałem się kompletnie tak dobrej jakości. Do tych drukarek photonS LCD kosztuje 50$ więc zawsze można sobie wymienić 😉 , po jakimś czasie. Bardzo użyteczna rzecz dla modelarzy. Przy tej skali co robisz reprodukcję, to rozumiem, że koło miesiąca całość będzie się drukować? -
SUPER_OkO changed their profile photo
-
Focke Wulf Fw 190 D9 & Jumo 213 engine
SUPER_OkO replied to kliment woroszyłow's topic in Work in progress (WIP)
Sam testuję ostatnio PhotonS za 1.2k do figurek. Tak prawdę mówiąc, to technologicznie to jedyna ważna rzecz jest LCD, który jest dosyć tani. Co mają lepszego drukarki za 10k tego nie wiem, bo się nie znam aż tak. Mogę jedynie powiedzieć, że jakość na drukarkach SLA jest zatrważająca. W odlewach ciężko czasami uzyskać taki detal. -
-
Tańszy 3ds max i Maya - nowe licencje Indie
SUPER_OkO replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
za 250zeta 😉 -
SUPER_OkO started following Maya 2016 Ex 2, Dialog test, Mały showReel and 6 others
-
Dzięki wielkie za komentarze ;) Rig ma w tym momencie ponad 200 morphów. Aczkolwiek system się rozwija, przy tym teście znalazłem sporo braków więc zaczynam pracę nad nowym.
-
Dawno niczego nie wrzucałem i zrobiłem taki tam render, animacyjki testowej riga. Stworzyłem jakiś tam cały system do rigowania twarzy. To jest jakiś tam efekt uboczny, testowania w produkcji. [video=youtube_share;Xq7QjYL6s04]
-
Po ponad 9latach pracy dla #Juice, skleciłem małe co nieco na kolanie.
-
Brawo ......
-
O wow, juz dawno nie widziałem czegoś tak dobrego tutaj! Joker i WW super wyszły na maxa.
-
Wrzucam ci jeszcze na dokładkę mój skrypcik. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/auto-mesh-skinning LH skinn to jest kopia mojego skryptu - pojawil się po tym jak udostepnilem wszystkim kod wiec olej goscia, za takie rzeczy sie nie placi.
-
Chęć nauki od lepszych = mój pomysł
SUPER_OkO replied to marekkonieczny's topic in Questions & Answers
Praktyka nie wiele pomoże, jak brakuje samozaparcia. Można dostać kilka cennych uwag od starszyzny, można czegoś się dowiedzieć ale równie dobrze można siedzieć na tyłku w domu i używać neta. Na to samo prawie wyjdzie. To co się liczy to praca praca. Zakładasz sobie cel i czas na realizacje i lecisz z tematem, aż krew się będzie lała. W robocie nie ma czasu zazwyczaj dla praktykantów, nikt nie będzie z tobą siedział pół dnia i ci pokazywał co i jak zrobić. Raczej drobne wskazówki.- 7 replies
-
- modelowanie
- nauka
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Dzięki za komentarze, pojawiło się tu sporo celnych uwag. Aby bardziej wam rozjaśnic o co w tym chodzi, to wrzuciłem nowy skan twarzy do systemu. Zupełnie inna twarz, z innym detalem, natomiast animacja ta sama. Całość posiada dosyć uniwersalna warstwe do manipulacji. Mimika, jest zrobiona podstawowa, ktora można rozszerzać modyfikować. W produkcji, juz trzeba będzie dopracowywać detal jednostkowo. Workflow jest dosyc prosty: 3dscanstore, texturing.xyz, wrap3, max, mudbox i przerzucanie wszystkiego w kazda strone co chwile.
-
Rigg stworzony na bazie skanow. Jest to bazowa główka wyjściowa do dalszej pracy. Animacja to zwykłe roto 3d, robione na kolanie nic specjalnego. Przy okazji mogłem przetestowac nowy Arnoldowy shaderek sss dla vraya. Patrze juz na to jakis dluzszy czas, wiec nie mam juz dystansu odpowiedniego do tego. Takze kazde sugestie/detale mile widziane. Tutaj link do oryginalu. Wzialem sobie tego goscia na warsztat, bo wiedzialem, ze i tak nie jestem w stanie sie zblizyc w minimalnym stopniu do realizmu mimiki, podjalem wyzwanie.
-
......BRAZIL..... :p
-
Gdybym 16 lat temu obejrzał to cudo, to chyba by mi się podobało i jarał bym się efektami.