Jump to content

SUPER_OkO

Members
  • Content Count

    1,368
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

SUPER_OkO last won the day on July 17 2013

SUPER_OkO had the most liked content!

Community Reputation

575 Excellent

1 Follower

About SUPER_OkO

  • Rank
    WokoNaMaroko

City (optional)

  • Miasto
    Opole-Wroclaw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej, dokładnie tak jak napisałeś. Nie spodziewałem się kompletnie tak dobrej jakości. Do tych drukarek photonS LCD kosztuje 50$ więc zawsze można sobie wymienić 😉 , po jakimś czasie. Bardzo użyteczna rzecz dla modelarzy. Przy tej skali co robisz reprodukcję, to rozumiem, że koło miesiąca całość będzie się drukować?
  2. Sam testuję ostatnio PhotonS za 1.2k do figurek. Tak prawdę mówiąc, to technologicznie to jedyna ważna rzecz jest LCD, który jest dosyć tani. Co mają lepszego drukarki za 10k tego nie wiem, bo się nie znam aż tak. Mogę jedynie powiedzieć, że jakość na drukarkach SLA jest zatrważająca. W odlewach ciężko czasami uzyskać taki detal.
  3. Bardzo spoko wyszła ta ptaszynka.
  4. Dzięki wielkie za komentarze ;) Rig ma w tym momencie ponad 200 morphów. Aczkolwiek system się rozwija, przy tym teście znalazłem sporo braków więc zaczynam pracę nad nowym.
  5. SUPER_OkO

    Dialog test

    Dawno niczego nie wrzucałem i zrobiłem taki tam render, animacyjki testowej riga. Stworzyłem jakiś tam cały system do rigowania twarzy. To jest jakiś tam efekt uboczny, testowania w produkcji. [video=youtube_share;Xq7QjYL6s04]
  6. Po ponad 9latach pracy dla #Juice, skleciłem małe co nieco na kolanie.
  7. O wow, juz dawno nie widziałem czegoś tak dobrego tutaj! Joker i WW super wyszły na maxa.
  8. Wrzucam ci jeszcze na dokładkę mój skrypcik. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/auto-mesh-skinning LH skinn to jest kopia mojego skryptu - pojawil się po tym jak udostepnilem wszystkim kod wiec olej goscia, za takie rzeczy sie nie placi.
  9. Praktyka nie wiele pomoże, jak brakuje samozaparcia. Można dostać kilka cennych uwag od starszyzny, można czegoś się dowiedzieć ale równie dobrze można siedzieć na tyłku w domu i używać neta. Na to samo prawie wyjdzie. To co się liczy to praca praca. Zakładasz sobie cel i czas na realizacje i lecisz z tematem, aż krew się będzie lała. W robocie nie ma czasu zazwyczaj dla praktykantów, nikt nie będzie z tobą siedział pół dnia i ci pokazywał co i jak zrobić. Raczej drobne wskazówki.
  10. Dzięki za komentarze, pojawiło się tu sporo celnych uwag. Aby bardziej wam rozjaśnic o co w tym chodzi, to wrzuciłem nowy skan twarzy do systemu. Zupełnie inna twarz, z innym detalem, natomiast animacja ta sama. Całość posiada dosyć uniwersalna warstwe do manipulacji. Mimika, jest zrobiona podstawowa, ktora można rozszerzać modyfikować. W produkcji, juz trzeba będzie dopracowywać detal jednostkowo. Workflow jest dosyc prosty: 3dscanstore, texturing.xyz, wrap3, max, mudbox i przerzucanie wszystkiego w kazda strone co chwile.
  11. Rigg stworzony na bazie skanow. Jest to bazowa główka wyjściowa do dalszej pracy. Animacja to zwykłe roto 3d, robione na kolanie nic specjalnego. Przy okazji mogłem przetestowac nowy Arnoldowy shaderek sss dla vraya. Patrze juz na to jakis dluzszy czas, wiec nie mam juz dystansu odpowiedniego do tego. Takze kazde sugestie/detale mile widziane. Tutaj link do oryginalu. Wzialem sobie tego goscia na warsztat, bo wiedzialem, ze i tak nie jestem w stanie sie zblizyc w minimalnym stopniu do realizmu mimiki, podjalem wyzwanie.
  12. Gdybym 16 lat temu obejrzał to cudo, to chyba by mi się podobało i jarał bym się efektami.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy