Cześć, muszę wybrać temat pracy magisterskiej dlatego też poszedłem do promotora z luźnym pytaniem o temat pracy w którym porównywał bym dwa programy (3dMax i Blender) lub silniki graficzne pod kątem szybkości renderingu czy możliwości graficznych. Na razie jednak stanęło na aplikacji do wizualizacji ogrodu. Myślę że to by dało się jakoś ogarnąć ale program ten ma mieć jeszcze inne opcje takie jak:
-zmiana wyglądu ze względu na porę roku i wiek ogrodu (rośliny mają rosnąć),
-porady dotyczące sadzenia roślin, tzn. czy na takiej ziemi urosną nam rośliny owocowe czy lepiej sadzić iglaki,
-przypomnienie o ścięciu trawy/ zgrabieniu liści,
-ewentualnie jakiś kosztorys prac,
Nie jestem bardzo zaawansowanym użytkownikiem więc moje pytanie brzmi czy jest sens bawić się w taką aplikację w Unreal Engine 4? Czy jest to wykonalne i jak oceniacie trudność?
Nic nie jest jeszcze zatwierdzone więc piszę ten post aby rozeznać się w temacie. A może macie jakiś pomysł na pracę magisterską w której mógłbym wykorzystać UE4 lub Blendera/3dMax'a? Ewentualnie przyszedł wam do głowy inny łatwy temat?