Skocz do zawartości

sumo129

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

sumo129's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. Hej, zapominając całkowicie o aplikacji do planowania ogrodu macie może jakiś pomysł na prace magisterską związaną w jakiś sposób z grafiką 3d ?
  2. nie myślałem o animacji rośnięcia raczej chciałem dać kilka stadiów tzn. sadzonka, drzewo po roku od zasadzenia, po 10 latach.
  3. Może dziwnie to napisałem ale chodziło o to że wraz z przesunięciem czasu w kalendarzu mamy zobaczyć jak np. drzewo wyglądało po posadzeniu a jakie będzie po 10/20 latach.
  4. Tak jak pisałem to nie jest jeszcze zatwierdzone. Myślę że wizualizację bym zrobił ale te warunki zaczął dodawać promotor aby zrobić z tego pełnoprawną aplikację bo bez tego ciężko było by zatwierdzić temat. Wspomniałem mu o UE4 bo myślę że miałbym łatwiej na obronie, ale nie uśmiechało mi się dodanie tych funkcji a ty mnie tylko w tym utwierdziłeś. Masz może jakiś konkretny pomysł na którym dało by się oprzeć temat?
  5. Cześć, muszę wybrać temat pracy magisterskiej dlatego też poszedłem do promotora z luźnym pytaniem o temat pracy w którym porównywał bym dwa programy (3dMax i Blender) lub silniki graficzne pod kątem szybkości renderingu czy możliwości graficznych. Na razie jednak stanęło na aplikacji do wizualizacji ogrodu. Myślę że to by dało się jakoś ogarnąć ale program ten ma mieć jeszcze inne opcje takie jak: -zmiana wyglądu ze względu na porę roku i wiek ogrodu (rośliny mają rosnąć), -porady dotyczące sadzenia roślin, tzn. czy na takiej ziemi urosną nam rośliny owocowe czy lepiej sadzić iglaki, -przypomnienie o ścięciu trawy/ zgrabieniu liści, -ewentualnie jakiś kosztorys prac, Nie jestem bardzo zaawansowanym użytkownikiem więc moje pytanie brzmi czy jest sens bawić się w taką aplikację w Unreal Engine 4? Czy jest to wykonalne i jak oceniacie trudność? Nic nie jest jeszcze zatwierdzone więc piszę ten post aby rozeznać się w temacie. A może macie jakiś pomysł na pracę magisterską w której mógłbym wykorzystać UE4 lub Blendera/3dMax'a? Ewentualnie przyszedł wam do głowy inny łatwy temat?
  6. Witajcie ponownie po dłuuugiej przerwie, mimo że przez ostatnie dwa lata nie wrzucałem nic nowego to często odwiedzałem to forum. Nie chciałem odkopywać swojej starej teczki po pierwsze dlatego że minął kawał czasu a po drugie moje poprzednie prace strasznie w oczy kują. Myślę że moje prace zwiększyły swój poziom ale nadal czuję że są jakieś takie niedokończone. Wrzucam to co udało mi się zrobić ostatnimi czasy. Myślicie że z takimi umiejętnościami mam szansę dostać pracę w GameDevie czy może dołączyć jakiejś grupy moderów żeby się podszkolić robiąc coś konkretnego? Pozdrawiam sumo129 PS. Pickup dużo lepiej wyglądał w wersji HP, a mazdy jeszcze nie przerobiłem na LP
  7. sumo129

    teczka + WIPy - sumo129

    Witam po dość długiej przerwie, w końcu udało mi się dokończyć swój projekt. Nie wszystko wyszło tak jak chciałem ale w najbliższym czasie pewnie nic nie będę poprawiał. Co powiecie o samym modelu i czy teksturki ujdą w tłoku.
  8. sumo129

    teczka + WIPy - sumo129

    Dzięki za rady. Dobrze jak ktoś spojrzy świeżym okiem i podpowie co zmienić. Mi się zdawało że wszystko jest dobrze. Wrzucam to co na razie zrobiłem. Nadal liczę też na uwagi odnośnie modelu.
  9. sumo129

    teczka + WIPy - sumo129

    Siemka, postanowiłem spróbować zrobić postać od początku do końca. Na razie mam model bez detali. Przydałyby się też jakieś sugestie bo model robiony bez konkretnego konceptu i trochę kuleje. Mam też pytanie jako że ma to być krasnoludzki wojownik to przydała by mu się broda i nie wiem właśnie czy lepiej ją wyscluptować czy ułożyć później z "plejnów".
  10. A ja wrzucę takie coś.
  11. sumo129

    teczka + WIPy - sumo129

    Dzięki za radę. Na pewno zwrócę na to uwagę przy kolejnych modelach.
  12. sumo129

    teczka + WIPy - sumo129

    Wrzucam siatki.
  13. sumo129

    teczka + WIPy - sumo129

    Siema, wrzucam to co wymodelowałem dotychczas. Modele dość proste, może z wyjątkiem głowy(włosy dodałem poglądowe) i potworka. Tekstury są jakie są bo na razie lepszych nie umiem zrobić. Podpowiedzcie nad czym powinienem popracować.
  14. sumo129

    teczka + WIPy - sumo129

    Co do koloru tekstury to wzorowałem się na zdjęciu. Może jak podszkolę się w renderowaniu to będzie lepiej. Tutorial na pewno się przyda, dzięki.
  15. Witam, na początku chciałem się przywitać. Jest to mój pierwszy post na tym forum chociaż często do niego zaglądałem. Wrzucam tu mój pierwszy model który dociąłem do końca. Pewnie nie jest za dobry ale mam nadzieje ze nie jest tez tragiczny. Tak wiec bez przedłużania: Faces :1467 textura: 1024X1024 Liczę na konstruktywną krytykę ale nie przesadzajcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności