Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

m_ak_s

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → 3ds max
    niespecjalnie o to mi chodzi jagi. Przezroczystosc w sensie alfy potrzebuje ale na zasadzie wyszparowania calego obiektu. Bez uwzglednienia przezr materialu. A co do szczegolow to jasna sprawa mt. wrzucilem na szybko tylko mysl na forum hehe... To zwykly scanline... zalezy mi na optymalnym czasie renderow wiec z vrayem nie kombinowalem a chyba bede musial.
  2. m_ak_s dodał temat → w 3ds max
    Witam Potrzebuje wypuscic animke w pngach z maxa. Jak zrobic zeby alpha nie uwzgledniala przezroczystosci obiektow tylko ich obrysy... pozdrawiam
  3. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → Rigging & Animation
    pieknie dziekuje lis :). o to chodzilo. pozdrawiam
  4. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → Rigging & Animation
    dzieki za odpowiedz, ale to akurat wiem :D. tak tez zrobilem. chodzilo mi o to czy ktos juz robil takie rzeczy zeby podal optymalne rozwiazanie w postaci jakis konkretnych animacyjnych trikow. Zeby to realistycznie wygladalo. To moze z inej beczki... jak mozna polaczyc zwykla animacje np przesuwania obiektow z tym co wypluwa mi reaktor. z tego co widzialem to nie moge przesuwac i animowac konkretnych werteksow w reactor cloth.
  5. witam czy ktos animowal kiedys jakies kurtyny, firanki i tym podobne szmatki? mam do zrobienia rozsuwajaca sie kurtyne w tetrze. i nie wiem jak do tego podejsc najbardziej optymalnie. z gory dzieki za odpowiedzi pozdrawiam Maciek
  6. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → 3ds max
    dzieki :D prosto zwiezle i konkretnie hehe. zaraz obadam. troche przekombinowalem i wyglada na to ze najprosciej bedzie zaczac od nowa. pozdrawiam
  7. m_ak_s dodał temat → w 3ds max
    Witam mam pytanie dotyczac konkretnej sceny... jak proponujecie rozlozyc swiatla w zalaczonej scenie i jakie parametry vray zastosowac zeby bylo optymalnie po wzgledem predkosci renderingu i jakosci. nie moge dojsc do ladu z ta scena... pozdrawiam
  8. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → Work in progress (WIP)
    hehe... jasna sprawa ze musze go ustawic... zle sie wyrazilem. chodzilo o to ze jak starczy zapalu to bedzie tez zrigowany. moglbym go jakos przemodelowac i po prostu ustawic na stale w jakiejs pozie. ale szkoda modelu wtedy.. lepiej zrigowac. moze mnie to zmobilizuje do jakiej animki... pozdro i dzieki za odp...
  9. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → Work in progress (WIP)
    troszke podrasowalem mu gacie. jeszcze musze popracowac nad kontrastem w scenie i moze jakies nowe elementy dojda. konwencja z obrysami toonowymi stoi jeszcze pod znakiem zapytania... jak starczy zapalu to zriguje gnojka i ustawie go jakos ciekawiej... co sadzicie o tym? czekam na sugestie i poprawki... pozdrawiam
  10. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → Work in progress (WIP)
    dobra wreszcie opanowalem czesciowo ten metlik parametrow... dorzucilem toona... wydaje mi sie ze pasuje do konwencji... pracuje nad tym dalej w kazdym badz razie... pozdrawiam
  11. m_ak_s odpowiedział m_ak_s → na temat → Work in progress (WIP)
    oj jeszcze masa do poprawy jest... jak mowilem na razie "gnoja" robie. dzieki za sugestie jmtm00. co do czapy sie zgadzam i bede to poprawial... ale jesli chodzi o cialko to jednak nie bede takiego grubego fafluna robil jak narysowales ;). proporcje ciala zostawiam jakie sa. zmniejszylem delikatnie ramiona i barki. teraz mlodzian ma juz 7 lat nie 4 ;)... aha... jeszcze jedno... jesli mozesz to wyjasnij mi jmtm00 o co chodzi z tymi kreskami w okolicach oczu. nie wiem czy chodzi ci o obnizenie oczu czy zmiane lini czapy... z gory dzieki
  12. z tego co wiem... edit mesh pracuje domyslnie na trojkatach (jak caly max oczywiscie) z ta roznica ze jak recznie potniesz edit meshowy szescian to otrzymasz dodatkowe wierzcholki na przekatnej scianki. co jest cholernie niewygodne w dalszej pracy. takze jak napisali koledzy... modelling tylko i wylacznie w poly. a po skonczonym obiekcie zamieniasz msmootha na edit mesh. w oknie smiga znacznie znacznie szybciej.
  13. tylko tak dalej... zapowiada sie ekstra makieta ;)... pozdro
  14. siema weapon ;)... spoko vray disp... dorzuc jeszcze jakies niebo i bedzie ok. pozdro
  15. no to szacun hehe... fakt faktem jezeli wycwiczysz rysowanie symetrii bedzie to na pewno wieksza satysfakcja niz lustro hehe... pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.