niespecjalnie o to mi chodzi jagi. Przezroczystosc w sensie alfy potrzebuje ale na zasadzie wyszparowania calego obiektu. Bez uwzglednienia przezr materialu. A co do szczegolow to jasna sprawa mt. wrzucilem na szybko tylko mysl na forum hehe... To zwykly scanline... zalezy mi na optymalnym czasie renderow wiec z vrayem nie kombinowalem a chyba bede musial.
dzieki za odpowiedz, ale to akurat wiem :D. tak tez zrobilem. chodzilo mi o to czy ktos juz robil takie rzeczy zeby podal optymalne rozwiazanie w postaci jakis konkretnych animacyjnych trikow. Zeby to realistycznie wygladalo.
To moze z inej beczki... jak mozna polaczyc zwykla animacje np przesuwania obiektow z tym co wypluwa mi reaktor. z tego co widzialem to nie moge przesuwac i animowac konkretnych werteksow w reactor cloth.
witam
czy ktos animowal kiedys jakies kurtyny, firanki i tym podobne szmatki? mam do zrobienia rozsuwajaca sie kurtyne w tetrze. i nie wiem jak do tego podejsc najbardziej optymalnie.
z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
Maciek
Witam
mam pytanie dotyczac konkretnej sceny... jak proponujecie rozlozyc swiatla w zalaczonej scenie i jakie parametry vray zastosowac zeby bylo optymalnie po wzgledem predkosci renderingu i jakosci. nie moge dojsc do ladu z ta scena... pozdrawiam
hehe... jasna sprawa ze musze go ustawic... zle sie wyrazilem. chodzilo o to ze jak starczy zapalu to bedzie tez zrigowany. moglbym go jakos przemodelowac i po prostu ustawic na stale w jakiejs pozie. ale szkoda modelu wtedy.. lepiej zrigowac. moze mnie to zmobilizuje do jakiej animki...
pozdro i dzieki za odp...
troszke podrasowalem mu gacie. jeszcze musze popracowac nad kontrastem w scenie i moze jakies nowe elementy dojda. konwencja z obrysami toonowymi stoi jeszcze pod znakiem zapytania... jak starczy zapalu to zriguje gnojka i ustawie go jakos ciekawiej... co sadzicie o tym? czekam na sugestie i poprawki...
pozdrawiam
dobra wreszcie opanowalem czesciowo ten metlik parametrow... dorzucilem toona... wydaje mi sie ze pasuje do konwencji... pracuje nad tym dalej w kazdym badz razie...
pozdrawiam
oj jeszcze masa do poprawy jest... jak mowilem na razie "gnoja" robie. dzieki za sugestie jmtm00. co do czapy sie zgadzam i bede to poprawial... ale jesli chodzi o cialko to jednak nie bede takiego grubego fafluna robil jak narysowales ;). proporcje ciala zostawiam jakie sa. zmniejszylem delikatnie ramiona i barki. teraz mlodzian ma juz 7 lat nie 4 ;)...
aha... jeszcze jedno... jesli mozesz to wyjasnij mi jmtm00 o co chodzi z tymi kreskami w okolicach oczu. nie wiem czy chodzi ci o obnizenie oczu czy zmiane lini czapy... z gory dzieki
z tego co wiem... edit mesh pracuje domyslnie na trojkatach (jak caly max oczywiscie) z ta roznica ze jak recznie potniesz edit meshowy szescian to otrzymasz dodatkowe wierzcholki na przekatnej scianki. co jest cholernie niewygodne w dalszej pracy. takze jak napisali koledzy... modelling tylko i wylacznie w poly. a po skonczonym obiekcie zamieniasz msmootha na edit mesh. w oknie smiga znacznie znacznie szybciej.