jopa
Members-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
jopa's Achievements
Newbie (1/14)
7
Reputacja
-
Problem z padającym cieniem. ( laik )
jopa odpowiedział jopa → na temat → Rendering / Lighting / Shading
ok dzieki, ale mam dalej problem z tym cieniem, bo teraz mam tak, ze na tym bialym tle nie ma cienia ( jest taki leciutki ktory ledwo widac ) a na scianie pod tablica na nogach cien jest taki lekki i niby ok. Ale nauczyciel powiedzial zeby na tej tablicy jakis cien byl w miare widoczny. A wiec jak w Material Editor - Shadows -> Shadow intensity ustawie na mniejsza wartosc to cien jest mocny na tej bialej tablicy, ale za to tez jest mocny na nogach ( sciana siwa). A ma byc tak, ze na tablicy bialej jest widoczny cien - nie za mocny i nie za jasny, no i na nogach taki sredni zeby go bylo widac. Wiec jak mam to poprawic? Prosze o pomoc -
Problem z padającym cieniem. ( laik )
jopa odpowiedział jopa → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Tak juz sobie poradzilem sam jakos z tym, metodami prób i błędów hehe. Jest juz dobrze na tle białych. -
Problem z padającym cieniem. ( laik )
jopa odpowiedział jopa → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Jest to mental ray. Mam ustawione aa na min1/64 i max 1. Mam wlaczona opcje use advanced light i tam standardowo atmosphere , environment i effects reszta opcji jest domyslna. Nie ogarniam tak maxa na tyle i troche nie wiem co napisales. Jest to animacja trwa 40s. Wszystko jest dobrze tylko ten cien padajacy na tlo biale zle wyglada i musze go poprawic. Jakas porada napisana jak dla laika?? Nie wiem czemu tak dlugo renderuje a ustawiam na avi 720p rozdzialke -
Cześć mam problem z padającym cieniem. Postac przechodzi z lewej do prawej, jak jest sciana to jest OK bo tego błedu nie widac, ale gdy stoi i mija ta biała tablice to cień wyglada tragicznie... jak to naprawic? Zalezy mi na czacie pozdrawiam screen : http://www.imagebam.com/image/7a72d7256879660 Dodam ze antialasing ustawialem min 1/16 max 1. Dawalem nawet wieksze parametry i nic ciągle tak samo. w Material Editor w opcji Shadow/Reflection i w polu Shadows mam Ambient Shadow Color ( ustawiony kolor siwy podchodzacy pod scene ) i wartosc Shadow Intensity na 12. Cien pada tak delikatnie i jest ok. Ale to na zdjeciu strasznie wyglada. Wie ktos jak to poprawic? Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi bo rendering bede jeszcze dzisiaj puszczal a on trwa nawet do 5h ( i7, 8GB, GTX 560 ) .... Z góry dzieki
-
Mam pytanie w scenie ( filmik ide ja i biped ) ja jestem taki "przy ciemniony" zaś mój Biped jest bardzo jasny ( wysoki kontrast ) jak mam go "po ciemnic" ? Dostalem wiadomosc ze Jednak zbyt tego nie rozumiem... jakos dla debila ktos by mógł to przetłumaczyc ? Z góry dziekuje za wszelka pomoc
-
Nie oceniajcie mnie bo jeszcze laik jestem ale wyglada to tak http://www.imagebam.com/image/eaa287255156616 edit : Miłosz3ds modyfikator shell dziala dalem wartosc pierw na 0 w inter i outer ale bez skutku a zwiekszylem troche wartosc Outher Amount i dziala :) Dzieki jeszcze raz za pomoc Miłosz3ds, dzieki Twojej pomocy mam wiekszą ochote na nauke 3ds maxa !! :) + dla Ciebie
-
mam jeszcze jeden problem jak mam buta zrobionego z Line a potem Editable Path i dodaje Mirror i zlacze te obie czesci. Naloze na Model przyczepie "Select to link" niby but jest i trzyma sie tak jak powinin, naloze teksture tez jest OK to przy renderingu but jakby mial przeswity i widac stope mojej postaci... Tylko obramowka buta lekko widac a srodka jakby nie bylo. Jak to naprawic?
-
Dzieki. A jak mam model połączony z bipedem ( physique ) to jak mam do kosci go przyczepic? Bo jak zaznacze buta i dam opcje Select to link a nastepnie w "Select by name" wybiore obiekt Bip001 to but sie przyczepia ale nie chodzi razem ze stopia "idealnie" tak jak powinno...
-
1. Mam model postaci i zrobilem czapke z daszkiem, ale jak mam ja doczepic do modelu? Jesli wybiore opcje Attach to tekstura czapki bedzie taka sama jak modelu. Gdy wybiore opcję Unwarp UVW i chce tylko zmenic teksture na czapce to sie nie zmienia... Czy jest jakis inny sposob na przylaczenie jej do modelu ? ( dodam ze model jest animowany ) 2. Zrobilem buty przy pomocy narzedzia "Line" i Editable Path potem Mirror i but gotowy, ale jak go nałożyc na stope modela zeby buty były na nogach modelu przy ruchu animacji?? Bo jak stworzylem bluzke i zrobilem symulacje to bluzka zostaje na modelu tak jak powinna ale z butami to nie wiem przeciez modyfikatora Cloth nie dodaje? Prosze o prosta odpowiedz czy tut gdzies w sieci. Z góry dziekuję
-
: mam jeszcze jedno pytanie, czy gdy zrobie animacje a nastepnie ją ubiorę to moge zrobic tak, ze całą postsac ubiore ( buty , spodnie, bluza , czapka ) a potem dam simulate zeby ubrania sie nalozyly i postac przeszla ta animacje??? Czy musze robic pokolei, ze nakladam bluze, daje simulate przechodzi przez animacje, potem spodnie itd ?
-
Mam model z bipedem ( modyfikator physique ) wszystko fajnie chodzi elegancko, ale jak zapisze w obj , otworze swoja scene po ktorej ma sie poruszac i importuje moj model to nie ma modyfikatora physique.... Normalnie widac przenikajacego bipeda ktorego jak zaznacze to i tak nie mam opcji do animacji jego... Przed exportem modelu mam tylko z bipeda "miednice" ktora zaznaczam i przechodze do opcji animowania, a przy imporcie jest caly biped "w" modelu ale klikajac obojetnie jaka kosc i tak nie moge animowac ... Wiec jak mam to zrobic zeby importowany model byl taki sam jak przed exportem? Czy musze dodawac physique na nowo jak juz zimportuje? ... Prosze o szybkoa odpowiedz edit: boze juz wiem... ale ja glupi jestem xD
-
..................... ..................... ..................... ..................... .....................
-
..................... ..................... ..................... .....................
-
..................... ..................... ..................... .....................
-
jakis tutorial pokazujacy jak ta maska dziala ? Bo nie moge cos znalezc....