Skocz do zawartości

jopa

Members
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

jopa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputacja

  1. ok dzieki, ale mam dalej problem z tym cieniem, bo teraz mam tak, ze na tym bialym tle nie ma cienia ( jest taki leciutki ktory ledwo widac ) a na scianie pod tablica na nogach cien jest taki lekki i niby ok. Ale nauczyciel powiedzial zeby na tej tablicy jakis cien byl w miare widoczny. A wiec jak w Material Editor - Shadows -> Shadow intensity ustawie na mniejsza wartosc to cien jest mocny na tej bialej tablicy, ale za to tez jest mocny na nogach ( sciana siwa). A ma byc tak, ze na tablicy bialej jest widoczny cien - nie za mocny i nie za jasny, no i na nogach taki sredni zeby go bylo widac. Wiec jak mam to poprawic? Prosze o pomoc
  2. Tak juz sobie poradzilem sam jakos z tym, metodami prób i błędów hehe. Jest juz dobrze na tle białych.
  3. Jest to mental ray. Mam ustawione aa na min1/64 i max 1. Mam wlaczona opcje use advanced light i tam standardowo atmosphere , environment i effects reszta opcji jest domyslna. Nie ogarniam tak maxa na tyle i troche nie wiem co napisales. Jest to animacja trwa 40s. Wszystko jest dobrze tylko ten cien padajacy na tlo biale zle wyglada i musze go poprawic. Jakas porada napisana jak dla laika?? Nie wiem czemu tak dlugo renderuje a ustawiam na avi 720p rozdzialke
  4. Cześć mam problem z padającym cieniem. Postac przechodzi z lewej do prawej, jak jest sciana to jest OK bo tego błedu nie widac, ale gdy stoi i mija ta biała tablice to cień wyglada tragicznie... jak to naprawic? Zalezy mi na czacie pozdrawiam screen : http://www.imagebam.com/image/7a72d7256879660 Dodam ze antialasing ustawialem min 1/16 max 1. Dawalem nawet wieksze parametry i nic ciągle tak samo. w Material Editor w opcji Shadow/Reflection i w polu Shadows mam Ambient Shadow Color ( ustawiony kolor siwy podchodzacy pod scene ) i wartosc Shadow Intensity na 12. Cien pada tak delikatnie i jest ok. Ale to na zdjeciu strasznie wyglada. Wie ktos jak to poprawic? Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi bo rendering bede jeszcze dzisiaj puszczal a on trwa nawet do 5h ( i7, 8GB, GTX 560 ) .... Z góry dzieki
  5. Mam pytanie w scenie ( filmik ide ja i biped ) ja jestem taki "przy ciemniony" zaś mój Biped jest bardzo jasny ( wysoki kontrast ) jak mam go "po ciemnic" ? Dostalem wiadomosc ze Jednak zbyt tego nie rozumiem... jakos dla debila ktos by mógł to przetłumaczyc ? Z góry dziekuje za wszelka pomoc
  6. Nie oceniajcie mnie bo jeszcze laik jestem ale wyglada to tak http://www.imagebam.com/image/eaa287255156616 edit : Miłosz3ds modyfikator shell dziala dalem wartosc pierw na 0 w inter i outer ale bez skutku a zwiekszylem troche wartosc Outher Amount i dziala :) Dzieki jeszcze raz za pomoc Miłosz3ds, dzieki Twojej pomocy mam wiekszą ochote na nauke 3ds maxa !! :) + dla Ciebie
  7. mam jeszcze jeden problem jak mam buta zrobionego z Line a potem Editable Path i dodaje Mirror i zlacze te obie czesci. Naloze na Model przyczepie "Select to link" niby but jest i trzyma sie tak jak powinin, naloze teksture tez jest OK to przy renderingu but jakby mial przeswity i widac stope mojej postaci... Tylko obramowka buta lekko widac a srodka jakby nie bylo. Jak to naprawic?
  8. Dzieki. A jak mam model połączony z bipedem ( physique ) to jak mam do kosci go przyczepic? Bo jak zaznacze buta i dam opcje Select to link a nastepnie w "Select by name" wybiore obiekt Bip001 to but sie przyczepia ale nie chodzi razem ze stopia "idealnie" tak jak powinno...
  9. 1. Mam model postaci i zrobilem czapke z daszkiem, ale jak mam ja doczepic do modelu? Jesli wybiore opcje Attach to tekstura czapki bedzie taka sama jak modelu. Gdy wybiore opcję Unwarp UVW i chce tylko zmenic teksture na czapce to sie nie zmienia... Czy jest jakis inny sposob na przylaczenie jej do modelu ? ( dodam ze model jest animowany ) 2. Zrobilem buty przy pomocy narzedzia "Line" i Editable Path potem Mirror i but gotowy, ale jak go nałożyc na stope modela zeby buty były na nogach modelu przy ruchu animacji?? Bo jak stworzylem bluzke i zrobilem symulacje to bluzka zostaje na modelu tak jak powinna ale z butami to nie wiem przeciez modyfikatora Cloth nie dodaje? Prosze o prosta odpowiedz czy tut gdzies w sieci. Z góry dziekuję
  10. : mam jeszcze jedno pytanie, czy gdy zrobie animacje a nastepnie ją ubiorę to moge zrobic tak, ze całą postsac ubiore ( buty , spodnie, bluza , czapka ) a potem dam simulate zeby ubrania sie nalozyly i postac przeszla ta animacje??? Czy musze robic pokolei, ze nakladam bluze, daje simulate przechodzi przez animacje, potem spodnie itd ?
  11. Mam model z bipedem ( modyfikator physique ) wszystko fajnie chodzi elegancko, ale jak zapisze w obj , otworze swoja scene po ktorej ma sie poruszac i importuje moj model to nie ma modyfikatora physique.... Normalnie widac przenikajacego bipeda ktorego jak zaznacze to i tak nie mam opcji do animacji jego... Przed exportem modelu mam tylko z bipeda "miednice" ktora zaznaczam i przechodze do opcji animowania, a przy imporcie jest caly biped "w" modelu ale klikajac obojetnie jaka kosc i tak nie moge animowac ... Wiec jak mam to zrobic zeby importowany model byl taki sam jak przed exportem? Czy musze dodawac physique na nowo jak juz zimportuje? ... Prosze o szybkoa odpowiedz edit: boze juz wiem... ale ja glupi jestem xD
  12. jopa

    Wyjście poza film??

    ..................... ..................... ..................... ..................... .....................
  13. jopa

    Wyjście poza film??

    ..................... ..................... ..................... .....................
  14. jopa

    Wyjście poza film??

    ..................... ..................... ..................... .....................
  15. jopa

    Wyjście poza film??

    jakis tutorial pokazujacy jak ta maska dziala ? Bo nie moge cos znalezc....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności