Witam wszystkich serdecznie!
Bardzo proszę o pomoc przy moim małym zadanku:) Otóż zmontowałem głowę żółwia z polygonów na podstawie dwóch rzutów obiektu, następnie za pomocą unwrap utworzyłem rozwiniętą skórę facjaty żółwiowego jegomościa. W photoshopie próbowałem za pomocą otrzymanej mapy głowy żółwia i warstw stworzyć skórę z makijażem- nie bardzo wiem jak dodać bitmapę jako warstwę, więc za skórę posłużył zielony kolor, dookoła oczu trochę fioletu (żart mojego wykładowcy) i czerwonej szminki wokół "ust". Następnie po zapisaniu odpowiedniej formy maski w edytorze materiału tworzę nowy standardowy materiał, zaznaczam opcję background, w opcjach maps wybieram diffuse color i z opcji jako bitmapę wybieram utworzoną przez siebie w photoshopie maskę, następnie nakładam materiał na obiekt. W teorii powinno wyjść pięknie, a tu kicha, bo wygląda to tak:
[ATTACH=CONFIG]91962[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91961[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91963[/ATTACH]
Nie mam bladego pojęcia co może powodować taki stan rzeczy. Proszę o jakąś wskazówkę.
P.S.
Próbowałem dodać kolejną jako warstwę obrazek- bitmapę, skórę jaszczurki i pobawić się trochę opacity i kolejnością warstw, ale że nigdy wcześniej nie miałem fotoszopa w rękach to nie wiem jak to zrobić:P Proszę również o podpowiedź. Wiem, pytanie trochę bardzo lamerskie, i pewnie bardzo proste w odpowiedzi, ale jestem nowicjuszem i średnio raczkuję z tym narzędziem;)