Witam,
Mam pewien problem z krawężnikiem w modelu budynku który robię...
Kiedy mam włączoną ulice w obiektach to w renderze otrzymuje jakieś linie czy cięcia...
Widać to tu:
Dla porównania wrzuciłem zwykłego cube (1 segment X, Y, Z) i problem również się pojawił...
Po wyłączeniu widoczności obiektu z ulicą wygląda to prawidłowo:
Ulica była robiona z 3 cube'ów - 1 jako ulica w 1 str, 2 prostopadle do niego i jeszcze 3 tak żeby zakryć luki na zakręcie krawężnika. Problem występował zarówno przed jak i po zmianie obiektów na edytowalne, jak i po połączeniu ich. Próbowałem też dodać Plane na całą powierzchnie, ale także nie pomogło...
Nie mam pojęcia co z tym zrobić żeby pozbyć się tego efektu. :( HyperNurbsy nie pomagają a Brush z funkcją Smooth wydaje sie także nie działać. Możliwe, że rozwiązanie jest banalne tylko ja jeszcze go nie odkryłem przez brak doświadczenia :)
W każdym razie macie jakieś pomysły co może być nie tak i jak to naprawić?
Jeszcze jedno pytanie - mniej ważne, ale na tym białym łuku przy wejściu w lewym dolnym rogu tworzy się jakieś "załamanie" czy coś co tworzy tam jakieś dziwne anomalie... Nie jest to wina ustawienia kamery, bo próbowałem pod różnymi kątami, a bryłę samą w sobie raczej nie edytowałem tam... chyba, że może to być wina Boole'a którym kilka rzeczy tam wycinałem w bryle..?