Jump to content

Skydesign

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Skydesign

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Tarnowskie Góry
  1. Witam, Zakupiłem niedawno używany zestaw: http://www.ebay.de/itm/HP-Z400-Workstation-PC-Intel-Xeon-Core-X5677-3-47GHz-Ram-16GB-SSD-128GB-Q5000-/262031127421?hash=item3d0245b37d PROCESOR Xenon 3,4GHz Ram 16GB Grafika Nvidia Quadro 5000 Sprzęt zdecydowanie przyspieszył prace względem laptopa którego używałem, jednak zdarza się, ze przy bardziej kompleksowym modelu poruszanie/obracanie się po scenie przycina co znacznie utrudnia prace. To samo jest z renderingiem w Thea, który czasem potrafi "zwiesić" Rhino. Co powinienem dokupić aby zwiększyć wydajność sprzętu? Moge rozbudowac RAM do 24GB, tylko czy jest sens dokupywać 8GB RAMu, czy raczej powinienem coś zrobić z procesorem lub grafika? Modeluje w Rhino i zamierzam kupić Thea Render. Dzieki
  2. Skydesign

    Make2D - Istnieje?

    Witam, Potrzebuje stworzyć wektorowe blueprinty poligonalnego modelu stworzonego w 3dsmax. W Rhino jest do tego opcja make2D (ale nie obsługuje ona siatki mesh). Jest taka opcja/plugin w 3ds max? Pozdrawiam
  3. Problem niestety nie jest tak banalny. Tak jak napisałem, sytuacja ma miejsce podczas renderingu. Może nie napisałem, że tylko podczas renderingu. I że w opcjach wszystkie tego typu wyłączanie i przechodzenie w tryb uśpienia są wyłączone. Być może problem jest gdzieś indziej...
  4. Jeszcze raz dzięki :) To jest rozbudowany temat, dobrze było poczytać trochę, żeby osiągnąć wysoką jakość. Mam jeszcze tylko jeden problem. Zostawiam render - zazwyczaj na noc i kiedy podczas renderingu komputer nie jest używany, przechodzi w tryb uśpienia. Można to jakoś wyłączyć? Tymczasowe rozwiązanie to włączony WMPlayer, na fulscreen, ale nie mogę wtedy zamknąć pokrywy bo znów przechodzi do uśpienia. No i wolałbym powyłączać wszystkie programy do renderu.
  5. Dzięki panowie. Również pozdrawiam : ) Oczywiście, oglądam tutoriale, i czytam na tematy związane z renderingiem, GI itd, ten artykuł, który podesłałeś, i ten: http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray-20-gi-methods.htm Ale to bardziej złożony temat, zrozumiany w teorii potrzebuje czasu żeby dobrze działał w praktyce. Np zrobiłem tutorial: http://max3d.pl/news/5579/ ale efekt nie wyszedł realistyczny. Obiecałem komuś przygotowanie realistycznych wizualizacji papeterii, ale muszę wiedzieć, czy uda mi się to zrealizować chociaż z racji komputera, czy ten sprzęt jest wystarczający? Wymiar renderu to 4000px x 2400px Laptop: Asus N73Jn-Ty056V PROCESOR: Intel Core i5 450M 2,40 GHz (do 3 GHz Turbo Boost), 3 MB cache RAM: 4 GB DDR3, 1066 MHz KARTA GRAFICZNA: nVidia GeForce GT 335M 1024MB, DirectX 10.1, SM 4.1 Intel GMA HD ----------- Jutro opiszę dokładnie problem z tutorialem o którym napisałem wyżej. I co wyszło ze zmian.
  6. Witam, zmieniłem: Ustawiłem Subdivs (w Reflection i Refracton) w materiałach z 8 na 64. w Vray Light Sampling: Subdivs: 8 na 64 Shadow bias: 0,02 na 8 Render Setup: V-Ray: V-Ray:: Global Swithes: Materials: Filter maps for GI: z off na on V-Ray:: Image Sampler (Antialiasing) Antialiasing filrer z Area na VRay LanczosFilter V-Ray:: COlor mapping - sub pixel mapping z off na on --- Settings: V-Ray:: DMC Sampler Noise threshold: 0,01 na 0,001 Global Subdivs multiplier: 1,0 na 10,0 Adaptive amount: 0,85 na 0,001 Min Saples: 8 na 14 Ale to nie pomogło, tylko zapowiada się 5h renderingu. ----- Kolejne zmiany to włączenie GI z Light Cache jako primary i bez secondary. Ustawienia: [ATTACH=CONFIG]91679[/ATTACH] I szumy zniknęły z renderu, ale jest on bardzo nienaturalny, zwłaszcza cienie, które są plamami bez płynnych przejść: [ATTACH=CONFIG]91678[/ATTACH] Oświetlenie, Target Direct x3: [ATTACH=CONFIG]91680[/ATTACH]
  7. Witam, Dopiero zaczynam działać z renderingiem, więc mimo, ze to nie pierwszy taki temat na forum, nie mogę sobie z tym poradzić. W renderze są szumy: [ATTACH=CONFIG]91658[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91659[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91660[/ATTACH] Szum omija gładkie powierzchnie - jedynie brzegi są poszarpane. No i te dziwne pasy nawet na papierze, który chyba nie powinien odbijać HDRI: [ATTACH=CONFIG]91662[/ATTACH] Uzywałem ustawień V-Raya z tego tutoriala: [ATTACH=CONFIG]91661[/ATTACH] Oświetlenie to tylko VrayLight i VrayAmbientLight Proszę o pomoc i dzięki : )
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy