Skocz do zawartości

Ardures

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ardures's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

19

Reputacja

  1. Ardures

    Teczka V2: Veezen

    Cóż mogę rzecz, przepiękne prace :)
  2. Piękna robota Klicek, dobrze wiedzieć że to Ty pracowałeś nad tymi modelami do Wiedzmina, tak z ciekawości zapytam, robisz te rendery w zbrushu czy czymś innym?
  3. Ardures

    3D by kRain

    Ogólnie to najlepiej jakbyś nauczył się obsługi wszystkich trzech, w modelowaniu ważny jest workflow, a ten jest podobny w każdej z tych aplikacji. Przesiadka z jednego softu do drugiego to dla ogarniętego człowieka tak z 1-2 tyg roboty, chyba że masz predyspozycje do nawyków, wtedy trudniej będzie Ci ogarnąć nowy soft. Gdy przesiadłem się do Modo z 3ds Maxa to na początku myślałem kurde co to za shit, ale popracowałem trochę, przerobiłem kilka tutoriali i od razu zrozumiałem dlaczego ludzie tak bardzo chwalą Modo. To jest po prostu nowoczesna aplikacja, w Modo można robić w standardzie rzeczy, których nie zrobisz w Maxie czy Maya bez odpowiednich skryptów. Hardsurface modeling to po prostu cudo. Ogólnie bardzo mocno polecam spróbować Modo, na razie jest tylko 30 dniowy trial ale z tego co wiem zamierzają wprowadzić licencje darmową, przeznaczoną do nauki :) https://www.thefoundry.co.uk/products/non-commercial/ na razie w takiej opcji dostępny jest NUKE i MARI (bardzo potężne softy). Jeśli zdecydowałbyś się na Modo to od razu w System->Preferences->Display->OpenGL-> wyłącz Trackball Rotation jeżeli chcesz mieć podobną rotacje jak w Maya i Max, ja pracuje na off, niektórym się podoba ale ja jakoś nie zostałem szczególnym fanem. https://www.youtube.com/user/stammpe2 Obczaj ten kanał, gość bardzo dobrze tłumaczy modelowanie różnych form, szkoda tylko że znalazłem dopiero niedawno bo kiedyś bardzo by mi się przydał :) Powodzenia!
  4. Świetny poradnik :) Widać że włożyłeś w to sporo pracy, długo zajęło Ci sklejenie tego wszystkiego?
  5. Ardures

    3D by kRain

    Oj dołujesz człowieku, piękne prace :) Bierz się za Maye, chociaż osobiście polecałbym nauczyć się Modo, gdy przesiadłem się do Modo z Maxa to tak jakbym wyszedł z malucha i wszedł do ferrari, jeżeli chodzi o modeling oczywiście :), w Maya też troszkę pracowałem i obecnie Modo stawiam powyżej tych dwóch, chyba że chcesz się skupić na animacji, wtedy polecam Maye.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności