Skocz do zawartości

drafter

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

drafter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

16

Reputacja

  1. Błąd na stronie kredytów dziś poprawiiliśmy 🙂. Przy planie rocznym podajemy koszt za miesiąc, przy przejściu do czekoutu i tak system jeszcze musi wyliczyć podatek i przed zakupem podaje ostateczną cenę - za rok, z podatkiem. Myślę, że porównanie kosztów miesięcznych / rocznych to też dobra opcja dla klientów, ale jeszcze zastanowimy się, czy nie dodać całej kwoty przed opodatkowaniem na początku planów rocznych. Dzięki za feedback! 🙂
  2. Dziś Evermotion uruchamia nową usługę subskrypcyjną - Evermotion Pass. Dzięki niej, użytkownicy będą mieli dostęp do całej biblioteki produktów Evermotion płacąc stałą stawkę miesięczną (lub roczną). Klienci mogą wybierać spośród pięciu planów subskrypcyjnych - miesięcznych lub rocznych, przystosowanych wysokością stawek do potrzeb i możliwości zarówno osób początkujących w 3d, jak i małych i dużych firm. Koszt subskrypcji jest porównywalny do płacenia ok. €2 do €4 za model (w zależności od wybranego planu). Jest to do sześciu razy bardziej opłacalne niż kupno pojedynczych assetów. Do dziś, tak atrakcyjne ceny można było uzyskać kupując całą paczkę modeli, np. Archmodels, Archinteriors, itp. Evermotion Pass oznacza, że niskie ceny objęły właśnie 15 tysięcy pojedynczych assetów z biblioteki Evermotion. Ceny zaczynają się od €19 miesięcznie za plan Newbie i skalują aż do €199-249 miesięcznie za plan Enterprise. Subskrybenci mogą także pobrać paczki kredytów, by doładować swoje konto i utrzymać dostęp do najniższych cen nawet po wydaniu wszystkich kredytów przyznanych w planie miesięcznym. Evermotion Pass nie zmienia nic dla tych, którzy chcą kupować produkty Evermotion tak, jak dotychczas - kolekcje oraz pojedyncze modele można będzie nadal kupić poprzez sklep i oficjalnych resellerów bez potrzeby zakładania subskrypcji. Evermotion Pass jest dostępny wyłącznie poprzez stronę sklepu Evermotion: www.evermotion.org/shop/evermotion_pass
  3. Poszukujemy osób na stanowisko: Generalista [zdalnie lub stacjonarnie] - 3ds Max / Sketchup Poszukujemy Generalisty 3D, który dołączy do naszego zespołu. Do Twoich zadań będzie należało modelowanie, teksturowanie oraz tworzenie fotorealistycznych wizualizacji, szukamy osoby z umiejętnościami artystycznymi i pasją do 3D. Praca na etat - w naszym biurze w Białymstoku, ewentualnie zdalnie. Wymagania: - Doskonała doskonała znajomość programu Sketchup oraz silnika renderującego V-Ray dla Sketchupa - Podstawowa znajomość programu 3ds Max - Doświadczenie w modelowaniu, rozkładaniu siatek UV i teksturowaniu - Dobre wyczucie kompozycji, światła i koloru - Dbałość o szczegóły Prosimy o CV i portfolio na mail: edi / at / evermotion.org
  4. Poszukujemy Generalisty 3D, który dołączy do naszego zespołu. Do Twoich zadań będzie należało modelowanie, teksturowanie oraz tworzenie fotorealistycznych wizualizacji, poszukujemy osoby z umiejętnościami artystycznymi i pasją do 3D. Praca stała na etacie w Białymstoku. Wymagania: - Doskonała znajomość programu 3dsmax oraz silnika renderującego V-Ray - Dobra znajomość programu Substance Painter - Mile widziana znajomość silnika renderującego Corona Renderer - Mile widziana znajomość programu Adobe Photoshop - Mile widziana znajomość programu Unreal Engine 4 - Doświadczenie w modelowaniu, rozkładaniu siatek UV i teksturowaniu - Dobre wyczucie kompozycji, światła i koloru - Dbałość o szczegóły Prosimy o kontakt (portfolio + cv) poprzez mail edi /at/ evermotion.org
  5. drafter

    Point Render

    Hejka hejka, minął miesiąc, coś wrzucisz może? Bardzo fajny shader! :)
  6. Natron wygląda jak Nuke, ma skróty klawiaturowe Nuke i moduły o tych samych nazwach jak Nuke. Może być to bardzo kusząca perspektywa do vfx, choć pewnie łatwo bedzie jeszcze obić sie o ograniczenia młodego softu. Widzę np, że nie ma timeline i osobnych obszarów roboczych jak w Nuke Studio, ale w koncu to wersja druga. Zastanawia mnie tylko, czy na którymś etapie prawnicy the Foundry nie zechcą ukręcić łba temu projektowi, bo z perspektywy UI jest niemal identyczny z ich programem.
  7. Są, np. Lumion lub LumenRT. I kosztują sporo kasy (taki Lumion to 3000 dolców w najdroższej wersji). Unreal Engine 4.4 może im sporo namieszać. Za 19 dolców miesięcznie, czyli za miskę ryżu dostajemy środowisko doskonale znane, od mocnego dewelopera, rozwojowe. Jakby zrobić jeszcze bazę wiedzy, assetów i gotowych blueprintów dla arch-wizu to mógłby pozamiatać na tym rynku. Choć zaznaczę, że nie pracowałem ani w Lumionie, a UE4 dopiero się przyglądam, więc trudno mi porównywać workflow.
  8. Symek - w reklamie to się (jeszcze?) nie sprawdzi. Ale w arch-vizie może. Przesyłasz dla klienta execa, by mógł pochodzić sobie po domu, posprawdzać kolorystyczne wersje urzadzenia pomieszczeń, pomierzyć je co do milimetra, by móc wybrac meble, armaturę, sprawdzić widoczność pod każdym możliwym kątem, itp. A wszystko to zanim jeszcze klucze zostaną oddane. To jest potencjał, który może zaważyć na sprzedaży dewelopera lub biura architektonicznego, myslę, że znaleźliby się na to klienci.
  9. Wolę obrobione notki prasowe a nie wklejki 1:1. Producent na pewno liczy, że nie zostanie zmieniony ani jeden przecinek, ale to można było skrócić trzy razy i wywalić ich przechwałek z pół tony. Czytało by się lepiej.
  10. drafter

    Nox 0.43

    @floo: Faktycznie, był bug, zrobiliśmy hotfixa w skrypcie do Blendera. spróbuj tej wersji: http://www.evermotion.org/files/noxRenderer/Blender_2.70_b.zip @dizek1992: jeśli jest problem z pluginem, możliwe, że jest to niedopasowanie wersji plugina do wersji renderera. Ściągnij Noxa i zainstaluj wraz z pluginem jeszcze raz, powinno zadziałać.
  11. drafter

    Nox 0.43

    @floo - podaj jaki to materiał z bazy, sprawdzę, czy tekstura jest tam dobrze przypisana :) @dizek - Nox nie instaluje scen Maxa jeżeli nie wybierzesz opcji, by instalował plugin Noxa do Maxa. Wystawiam ci sceny do 3ds Max na Google Drive: http://goo.gl/m8RGxS
  12. drafter

    Nox 0.43

    Faktycznie wkradł się błąd, usunęliśmy go wczoraj. Jeszcze raz proszę ściągnijcie instalator ze strony Evermotion i NOX 64bit powinien się odpalić bez problemu.
  13. drafter

    Nox 0.43

    @Mortom: niestety, tego nie planujemy.
  14. drafter

    Nox 0.43

    @Zernat - dzięki, co do wersji 64-bitowej - poprawiliśmy instalator, powinno być już ok. Co do scen - przyjrzymy się temu. Na razie rekomendujemy używanie wersji NOX-a 64bitowej. @dizek1992 - tutoriale "Overview NOX-a" i "Eksportowanie sceny z Blendera do NOX-a" powinny być niebawem online na Evermotion.org. Przy okazji pokażemy jak przygotować eksport w 3ds Maxie. Myślę, ze za tydzień w skecji NOX na stronie Evermotion można będzie już znaleźć pomocne materiały. Obecnie można o przygotowaniu scen poczytać tutaj: http://www.evermotion.org/tutorials/show/8356/nox-0-40-getting-started Sample scenes są też w formacie Maxowym, znajdziesz je w folderze w którym zainstalowałeś NOXa, w podfolderze \sample scenes\max
  15. drafter

    Nox 0.43

    Gdybyś mógł jeszcze podzielić się informacją, która ze scen testowych robi ci problem i czy pracujesz na wersji 64bit czy 32 (+ system) byłbym wdzięczny :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności