Jump to content

lumberjack

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About lumberjack

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Gdańsk
  1. Witam! Dawno nic nie wrzucałem, w sumie nic nowego ale przydałoby się co jakiś czas coś dodać od siebie. Projekt pomieszczenia/"kuchni" do wynajmowania na małe prywatne imprezy. Assety z Evermotion i BBB3viz, reszta modelowana własnoręcznie. Więcej: http://xaoscollective.com/ https://www.behance.net/gallery/55657683/bulthaup-b2-private-kitchen VIZ Simulation UE4 Stereo cubemap/ panorama 360 https://goo.gl/gwa73J
  2. Witam! Kolejna drobna rzecz z naszego warsztatu. Szumi i brudno, ale kogo to obchodzi:) CG Lukasz Kolodziejek Michal Baurycza
  3. Wszystko super wizka jak to dla domku typowego:) Widac, ze ogarnales juz sporo Cinemy. Jedyne co bym zmienil/dodal to : - kosze dachowe w zalamaniu plaszczyzn dachowki taki detal ale bez tego dach bedzie przeciekac i oko jakiegos ogarnietego inwestora szybko wylapie - dodal bym nieba w kazdym widoku - chyba samochodu bym sie pozbyl albo jakos inaczej ustawil bo zbiera duzo uwagi i tak jakby gubi sie przez niego skale obiektu - okna na najdluzszej scianie emanuja jakims dziwnym swiatlem, a powinny byc najciemniejsze ze wszystkich - no i jedna bardzo drobna rzecz (ale to moze tylko mi nie pasuje) krzywizna brzozy jakby wykrzywia mi obrazek, wiem ze jest prosty ale nie komponuje sie tam w zaden sposob, moze warto ja obrucic? - aaa i teki detal detali zamknij okno dachowe bo zabawnie wystaje:)
  4. Zgadzam sie z Toba w 100%, generalnie perspektywa sypie sie na calego jak sie przyjzec:) Tyle, ze wlasnie techniczny aspekt uzyskania realizmu tego typu byl dla mnie zawsze na drugim miejscu (po trochu dlatego, ze w swojej niezdarnosci specjalnie tego nie analizuje, choc powinienem) najwazniejsza w calym obrazku jest jego intencja i intencja architektury, wg mnie wszystko moze byc klamstwem: zbiegi,swiatlo,cienie,przeziernosc materialow itd. byle budowalo to pewna intencje. Fotorealizm w jakiejkolwiek postaci jest istotny ale nie na etapie projektowania i dochodzenia do koncowego rezultatu.
  5. No własnie ten wielki chaszcz to jest proszę ciebie jakieś tam awaryjne ujecie wody i jest otoczone o takim właśnie krzakami, chociaż dodałem im trochę dramatyzmu bo w rzeczywistości wyglądają nijako. Generalnie obszar nie do ruszenia wiec został jak jest ;p
  6. NARODOWE MUZEUM MORSKIE W GDAŃSKU Witam! Coś lekkiego z ciekawości co szanowne grono MAX3D powie:) Wykonane na seminarki na WARCH PG. Miało być przyjemnie i szybko. Działka przeznaczona przez Narodowe Muzeum Morskie (NMM) do zaprojektowania przestrzeni pod wielkogabarytowe eksponaty znajduje się w miejscu szczególnym – na Gdańskiej Ołowiance, przy Motławie, w bliskim sąsiedztwie Żurawia oraz z Gdańską Filharmonią tuż „za płotem”. Ta filia muzeum w naszym założeniu nie może być jedynie budynkiem dla eksponatów, ale powinna również stworzyć przestrzeń skupiającą ludzi, ponieważ powstająca obecnie promenada wzdłuż brzegu Ołowianki zapewni jedynie ich przepływ, a my chcemy ich na chwilę zatrzymać i zaprosić do środka. BLA BLA BLA ARCH+CG Marlena Ratajska i Michał Baurycza MAX, V-RAY, PS, AutoCAD
  7. Fakt budynek mozna podstawic pod kazda funkcje, ale nie pod kazda dzialke tu akurat wpasowali wszystko bardzo ladnie;p Drewno na budynku to nie drewno, a jakies plastikowe panele (tego tez schna szybko) w odcieniach zolto-brazu ktorym dodalem troche drewnianego texturowania, bez tego za bardzo wygladalo jak siding kanadyjski;/
  8. lumberjack

    Medicus

    MEDICUS Budynek przychodni Medicus. Wizualizacje stworzone na potrzeby konkursu z AP Szczepaniak. Wiem, wiem wszystko szumi i generalnie brudno ale my chyba tak lubimy:) 3Dsmax V-ray PS CG: Lukasz Kolodziejek Michal Baurycza
  9. Kota muszę w takim razie poprawić, byłem pewien, że zrobiłem defringe :D Ten ciemny pasek to jest opierzenie dolnej krawędzie deskowania nad tynkiem. edit: Poprawione:)
  10. Wszelka krytyka mile widzina:D 3ds+V-ray+PS CG: Michał Baurycza https://www.behance.net/baurycza Łukasz Kołodziejek https://www.behance.net/Kivan3D
  11. Fakt tynk wyszedł trochę brudnawo tyle, że miała być widoczna struktura i wyciągnąłem ją z diffiuse. A budynek obok to garaż na 3 samochody zdaje się. Chciałem zorbić więcej ujęć ale trzeba było się brać za kolejny dom, ale niewykluczone, że niedługo zrobie jeszcze drugą stronę:)
  12. Domek w Pruszczu Wszelka krytyka mile widzina:) 3ds max + V-ray + PS CG: Michał Baurycza https://www.behance.net/baurycza Łukasz Kołodziejek https://www.behance.net/Kivan3D https://www.behance.net/gallery/HOME-IN-PRUSZCZ/15548885
  13. Fakt zielonkawo wyszło. Ale balans kolorów zawsze można zmienić:)
  14. Niestety właśnie z nocnego jesteśmy najmniej zadowoleni. Jakieś takie miejscami niewyraźne wyszło. Zawsze można zrzucić to na brak czasu i chyba tak zrobimy:)
  15. Przystań/ośrodek kultury na Mazurach Kolejna praca o podobnym temacie, czyli przystań na Mazurach(chociaż tutaj na żadnym z obrazów wody nie widać) tym razem z dodatkową funkcją ośrodka kultury. Architektura: Ewelina Skiterska CG : Michał Baurycza https://www.behance.net/baurycza Łukasz Kołodziejek https://www.behance.net/Kivan3D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy