od jakiegoś czasu w programie pojawia mi się błąd (tak mi się wydaje, bo szukalam po opcjach viewportu i nic) polegający na tym, ze krawędzie obiektów w viewporcie zanikają. wygląda to trochę jak viewport clipping.. problem nie występuje po przejściu w tryb izolacji.... wie ktoś jak z tym walczyć? dołączam screena -> widok na gorze - sciany przenikaja sie z JPGiem, widok na dole - prawidlowy (wyizolowane dwa obiekty)
https://ibb.co/iMEdJG
Witam. tu również Milena z podobnym problemem :)
czyli nowy V-ray i niemoznosc prawidlowego wyrenderowania. co dziwne gdy renderuje tylko kawalek JEST OK!!
http://zapisz.net/view.php?filename=256_2.jpg
Mam nadzieję, że ktoś pomoże - chodzi o render, który trwa trwa i trwa. Nie wiem czy wina leży po stronie sprzętu czy MAXA. Wrzucam podstawowe info dot. kompa i ustawienia V-raya:
sprzęt:
procek: AMD FX 6350 six core 3.90 GHz
ram: 16 gb, system 64 bitowy
grafika: NVIDIA Quadro 600
po włączeniu 5 minut, 10, 15, 20 - prawie nic się nie zmienia...
ustawienia:
l
Cześć, nie wiem czy pisze w odpowiednim miejscu (jeśli nie to przekierujcie). Potrzebuję stworzyć model GLUTA. Najlepiej byłoby żeby generował się sam np. żemy można było 'POLAĆ' nim inny model - tak jak w przypadku pluginu SimCloth. Macie jakieś sugestie?
siema, mam taki problem (nie wiem czy do rozwiązania). Otóż miałam dziesiątki porgupowanych elementów w scenie, i nie wiedzieć kiedy, wszystkie mi się odgrupowały :( teraz mi wszystko lata. Czy jest opcja aby to cofnąć? jeśli nie, to jak uniknąć takiego przypadkowego ODBLOKOWANIA WSZYSTKIEGO...?
Mam model takowych drewienek do kominka: http://archive3d.net/?a=download&id=594f73ee
i teksture do tego dają w formie mapy 2d. Jakim sposobem to oteksturowac?
Próbuję uvw map cylinrycznie, boxem, nic nie wychodzi