Chyba wszystko już zostało powiedziane:) Gratuluje Wszystkim, którzy stanieli w szranki tego konkursu. Myślę że był to płodny czas i obfity w nowe doświadczenia poszerzające skill każdego z nas. +100p. do Master CG Artist level:)
Cześć,
marynarka była modelowana tradycyjnie. Potem już rzeźbiona na zerowym zgęszczeniu poligonów po to by wstępnie ją poprawić. Trzeci obrazek to zagęszczenie do poziomu 1 i korekty. Ostatni to zgęszczenie na poziom 4-5 gdzie można robić zmarszczki. Fajnym fieczerem jest to, że można wszystkie zmiany kształtów robić na warstwach i dowolnie je mixować.
He he, nie ma jak wrodzona tudzież fałszywa skromność:). Pozwoliłem sobie przejrzeć Twojego facebooka a tam niektóre pracki mówią co innego. Zwłaszcza plakaty czy animacja „Drum To The Core”. Dużo szczegółów i drobnych smaczków. Naprawdę poziom, czapka z głowy.
Dzięki. Faktycznie, ze zdejmowanej twarzy rezygnuje na rzecz fajnie zrobionego miasta. Zobaczymy jak mi pójdzie. Ten konkurs traktuje jako odskocznie i czas na nauczenia się modelowania i rzeźbienia. Jak zobaczyłem co można zrobić w Zbrash to wymiękłem. Cuda na kiju:) Dobrym przykładem tego, w tym konkursie są modele Pana Strzyga.
Witam Wszystkich,
mały apdejt do pracy. Zmieniłem lekko pomysł. Postać będzie jednak stała i będzie miała już założoną maskę. Dziś będę modelował korpus. Jutro zaczynam pracę nad miastem.
Pozdrawiam serdecznie.
Witam Wszystkich,
dodaje pierwszy etap pracy, mokap. Nie wygląda może zbyt imponująco ale jestem dobrej myśli. Od wczoraj uczę się rzeźbienia w C4D.
Pozdrawiam serdecznie,