Witam wszystkich
mam malutki problem ... moją przygode z grafiką 3d dopiero zaczynam także prosze z góry o zrozumienie ...rzymu nie wybudowano w jeden dzień... chyba ...
ale nie w tym rzecz . Zrobiłem sobie Nissana Bluebirda Wagona
(jest to mój drugi wóz zaraz po Mercedesie 230 E (tym z kiblem na dachu))
bardzo chciałbym go zobaczyć w gta:sa jednak mam spore problemy z ustawieniem materiali na działające w gta
teksturowałem zwyczajną metodą :
standard -> get material -> bitmap i unwrap uvw
jednak okazuje sie że trzeba coś tam ustawić itd. a zielonego pojęcia nie mam jak :/ przeszukałem hektary internetu i nigdzie nikt nie raczył napisać jak zrobił że wszystko działa ok.
mam jeszcze GTA_DFF_IO_22Jul05 którym imporowałem sobie zwykły wózek z sa z którego wziołem sobie silnik ... ale niestety po tej operacji pojawia mi się komunikat że brakuje tekstur - i tu mam kolejne pytanie gdzie w maxsie moge zobaczyć WSZYSTKIE materiale jakie są użyte (coś jak w zmodelerze że pokazane jest [material 09] poniżej [ texture ] : pliktextury.tga mam nadziej że wiecie oco chodzi :]
i ostatni mój problem .... gdzie sie ustawia hierarchy (to przyporządkowanie że w skład jakiegoś dummy wchodzi obkiet_x )
dzięki za ewentualną pomoc