Jump to content

DaMcio

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

DaMcio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Ja również jestem za tego typu projektami ... popieram i życze powodzenia
  2. Nowo powstała grupa Mind Blenders Software poszukuje chętnych oraz utalentowanych osób do pracy w zespole na stanowiskach : - Grafik 3D - Grafik 2D/teksture maker/concept artist - Programista - Muzyk - Tłumacz języka angielskiego Czego wymagamy ? - Terminowości - Zaangażowania - Pracy w grupie Co oferujemy ? - Prace w młodym zespole - Możliwośc zdobycia doświadczenia - Prace przy nowo powstającym oryginalnym projekcie... Informacje na temat gry... Chętne osoby poszukiwane są do pracy przy projekcie "Wesz co Stefan", przygodowej grze akcji w której Stefan, wiodący szczęśliwe życie magazynier zostaje wyrzucony z pracy przez bardzo znaną i wpływową osobe - mianowicie Panią Babę. Stefan zostaję kierowcą autobusu, jednak mimo wszystko postanawia sie w jakiś sposób odegrać za strate posady.... Zapraszamy na oficjalną stronę projektu : http://weszcostefan.osk-net.pl Kontakt : E-mail : [email protected] GG : 4155494
  3. dzięki za szybką odpowiedź ale ... ndal nie wiem jak mam teksturować (tam coś z directX jest ja nie wiem )
  4. Witam wszystkich mam malutki problem ... moją przygode z grafiką 3d dopiero zaczynam także prosze z góry o zrozumienie ...rzymu nie wybudowano w jeden dzień... chyba ... ale nie w tym rzecz . Zrobiłem sobie Nissana Bluebirda Wagona (jest to mój drugi wóz zaraz po Mercedesie 230 E (tym z kiblem na dachu)) bardzo chciałbym go zobaczyć w gta:sa jednak mam spore problemy z ustawieniem materiali na działające w gta teksturowałem zwyczajną metodą : standard -> get material -> bitmap i unwrap uvw jednak okazuje sie że trzeba coś tam ustawić itd. a zielonego pojęcia nie mam jak :/ przeszukałem hektary internetu i nigdzie nikt nie raczył napisać jak zrobił że wszystko działa ok. mam jeszcze GTA_DFF_IO_22Jul05 którym imporowałem sobie zwykły wózek z sa z którego wziołem sobie silnik ... ale niestety po tej operacji pojawia mi się komunikat że brakuje tekstur - i tu mam kolejne pytanie gdzie w maxsie moge zobaczyć WSZYSTKIE materiale jakie są użyte (coś jak w zmodelerze że pokazane jest [material 09] poniżej [ texture ] : pliktextury.tga mam nadziej że wiecie oco chodzi :] i ostatni mój problem .... gdzie sie ustawia hierarchy (to przyporządkowanie że w skład jakiegoś dummy wchodzi obkiet_x ) dzięki za ewentualną pomoc
  5. http://www.uvmapper.com/uvmp030g_big.png jak mam zrobić żeby siatka była rozłożna w ten sposób (jak na rysunku) na bitmapie :P
  6. Witam :) nie wiem gdzie władować ten post ale chyba tu mu będzie dobrze.... Może wiecie skąd moge zassać jakiś poradnik(PL\\ENG) w którym jest wytłumaczone znaczenie dumys oraz ustawienie hierarchy do Mafii (bardzo mi na tym zależy)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy