Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Roku

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Roku dodał temat → w Modeling
    Witajcie. Mam model postaci człowieka i potrzebuje ustawić sobie dłonie wraz z ramionami w odpowiedniej pozycji, ale ciężko jest to zrobić na vertex, a element odziela mi całą dłoń. Może ktoś wie jak to inaczej zrobić ? by nie bawić sie z zaznaczaniem każdego vertexu
  2. Roku dodał temat → w Modeling
    chciałbym skinować postać, ale kiedy daje skin kości same skinuja mi element jak moge usunąć ten skin z elementu tak by był czysty ponieważ poruszanie kością nie zmniejsza pola zasięgu skinowania.
  3. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    a jakiś szybszy sposób ?
  4. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    a jak to zrobić ?
  5. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    tak po wyeksportowaniu nic to nie daje
  6. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    nic nie dało
  7. Roku dodał temat → w Modeling
    Witam kolejne pytanie na które pewnie nie dostane odpowiedzi, ale może ktoś będzie wiedział. Czy w 3ds max da się rozdzielić obiekt żeby dalej był połączony w jeden element tylko podzielony na kilka części ?
  8. Roku dodał temat → w Modeling
    Witam importowałem do maxa postać i chciałbym ją obrócić o 90 stopni obraca się normalnie ale kiedy klikne na inny element wraca do oryginalnej pozycji. Model jest podpięty do kości.
  9. Roku dodał temat → w Modeling
    Cześć problem polega na tym, że kiedy nałożę teksturę na model mam na nim nadmiar tekstury, ale po odpaleniu jej w PS widać kanał alfa na tym nadmiarze tekstury dodanie opacity po wyeksportowaniu modelu nie działa w maxie nie ma nadmiaru tekstury, a w pliku wyeksportowanym jest ktoś może wie jak inaczej można to zrobić.
  10. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    Dzięki spróbuje tak jak mi poradziłeś, a możesz mi powiedzieć czy nie dało by sie tego zrobić modyfikatorem symmetry i substitue ?
  11. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    nie moge konwertować tego modelu do poly musi być mesh
  12. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    Nie do końca działa tak jak powinno odpina się od kości, a więc trzeba inny sposób na nakładanie tekstur .
  13. Cześć wszystkim nazwa tematu nie oddaje głębi tego o co tu chodzi, a chodzi o to że mam 2 obiekty (postać człowieka ) i drugą postać człowieka, ale mniejszą po dziele ją na kilka elementów np: nogi, tors,głowa,ręce ale chce zachować proporcje i dokładne ustawienie pokaże to na przykładzie ss bo pewnie nie każdy będzie wiedział o co chodzi . Postać po lewej stronie jest oryginalna, a model po prawej chciał bym ustawić idealnie względem niej chodzi o wielkość długość rąk. Dało by rade coś takiego zrobić ?
  14. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    dobra dałem sobie rade sma.
  15. Roku odpowiedział Roku → na temat → Modeling
    chodzi o to że nie moge przez zaznaczenie polygonów nie moge mesh włączyć bo model jest podpięty pod kości

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.