Skocz do zawartości

Roku

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Roku dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witajcie. Mam model postaci człowieka i potrzebuje ustawić sobie dłonie wraz z ramionami w odpowiedniej pozycji, ale ciężko jest to zrobić na vertex, a element odziela mi całą dłoń. Może ktoś wie jak to inaczej zrobić ? by nie bawić sie z zaznaczaniem każdego vertexu
  2. Roku dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    chciałbym skinować postać, ale kiedy daje skin kości same skinuja mi element jak moge usunąć ten skin z elementu tak by był czysty ponieważ poruszanie kością nie zmniejsza pola zasięgu skinowania.
  3. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    a jakiś szybszy sposób ?
  4. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    a jak to zrobić ?
  5. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    tak po wyeksportowaniu nic to nie daje
  6. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    nic nie dało
  7. Roku dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam kolejne pytanie na które pewnie nie dostane odpowiedzi, ale może ktoś będzie wiedział. Czy w 3ds max da się rozdzielić obiekt żeby dalej był połączony w jeden element tylko podzielony na kilka części ?
  8. Roku dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam importowałem do maxa postać i chciałbym ją obrócić o 90 stopni obraca się normalnie ale kiedy klikne na inny element wraca do oryginalnej pozycji. Model jest podpięty do kości.
  9. Roku dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Cześć problem polega na tym, że kiedy nałożę teksturę na model mam na nim nadmiar tekstury, ale po odpaleniu jej w PS widać kanał alfa na tym nadmiarze tekstury dodanie opacity po wyeksportowaniu modelu nie działa w maxie nie ma nadmiaru tekstury, a w pliku wyeksportowanym jest ktoś może wie jak inaczej można to zrobić.
  10. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki spróbuje tak jak mi poradziłeś, a możesz mi powiedzieć czy nie dało by sie tego zrobić modyfikatorem symmetry i substitue ?
  11. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    nie moge konwertować tego modelu do poly musi być mesh
  12. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Nie do końca działa tak jak powinno odpina się od kości, a więc trzeba inny sposób na nakładanie tekstur .
  13. Roku dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Cześć wszystkim nazwa tematu nie oddaje głębi tego o co tu chodzi, a chodzi o to że mam 2 obiekty (postać człowieka ) i drugą postać człowieka, ale mniejszą po dziele ją na kilka elementów np: nogi, tors,głowa,ręce ale chce zachować proporcje i dokładne ustawienie pokaże to na przykładzie ss bo pewnie nie każdy będzie wiedział o co chodzi . Postać po lewej stronie jest oryginalna, a model po prawej chciał bym ustawić idealnie względem niej chodzi o wielkość długość rąk. Dało by rade coś takiego zrobić ?
  14. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dobra dałem sobie rade sma.
  15. Roku odpowiedział Roku → na odpowiedź w temacie → Modeling
    chodzi o to że nie moge przez zaznaczenie polygonów nie moge mesh włączyć bo model jest podpięty pod kości

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności