-
Zaznaczanie vertexow
Witajcie. Mam model postaci człowieka i potrzebuje ustawić sobie dłonie wraz z ramionami w odpowiedniej pozycji, ale ciężko jest to zrobić na vertex, a element odziela mi całą dłoń. Może ktoś wie jak to inaczej zrobić ? by nie bawić sie z zaznaczaniem każdego vertexu
-
[PYTANIE] vertex skin
chciałbym skinować postać, ale kiedy daje skin kości same skinuja mi element jak moge usunąć ten skin z elementu tak by był czysty ponieważ poruszanie kością nie zmniejsza pola zasięgu skinowania.
-
[PYTANIE] Scalanie modelu
a jakiś szybszy sposób ?
-
[PYTANIE] Scalanie modelu
a jak to zrobić ?
-
[PYTANIE]Rozdzielanie
tak po wyeksportowaniu nic to nie daje
-
[PYTANIE]Rozdzielanie
nic nie dało
-
[PYTANIE]Rozdzielanie
Witam kolejne pytanie na które pewnie nie dostane odpowiedzi, ale może ktoś będzie wiedział. Czy w 3ds max da się rozdzielić obiekt żeby dalej był połączony w jeden element tylko podzielony na kilka części ?
-
obrót elementu
Witam importowałem do maxa postać i chciałbym ją obrócić o 90 stopni obraca się normalnie ale kiedy klikne na inny element wraca do oryginalnej pozycji. Model jest podpięty do kości.
-
[PYTANIE] kanał alfa
Cześć problem polega na tym, że kiedy nałożę teksturę na model mam na nim nadmiar tekstury, ale po odpaleniu jej w PS widać kanał alfa na tym nadmiarze tekstury dodanie opacity po wyeksportowaniu modelu nie działa w maxie nie ma nadmiaru tekstury, a w pliku wyeksportowanym jest ktoś może wie jak inaczej można to zrobić.
-
[PYTANIE] Ustawienie Obiektów
Dzięki spróbuje tak jak mi poradziłeś, a możesz mi powiedzieć czy nie dało by sie tego zrobić modyfikatorem symmetry i substitue ?
-
[PYTANIE] Teksturowanie
nie moge konwertować tego modelu do poly musi być mesh
-
[PYTANIE] Teksturowanie
Nie do końca działa tak jak powinno odpina się od kości, a więc trzeba inny sposób na nakładanie tekstur .
-
[PYTANIE] Ustawienie Obiektów
Cześć wszystkim nazwa tematu nie oddaje głębi tego o co tu chodzi, a chodzi o to że mam 2 obiekty (postać człowieka ) i drugą postać człowieka, ale mniejszą po dziele ją na kilka elementów np: nogi, tors,głowa,ręce ale chce zachować proporcje i dokładne ustawienie pokaże to na przykładzie ss bo pewnie nie każdy będzie wiedział o co chodzi . Postać po lewej stronie jest oryginalna, a model po prawej chciał bym ustawić idealnie względem niej chodzi o wielkość długość rąk. Dało by rade coś takiego zrobić ?
-
[PYTANIE] Teksturowanie
dobra dałem sobie rade sma.
-
[PYTANIE] Teksturowanie
chodzi o to że nie moge przez zaznaczenie polygonów nie moge mesh włączyć bo model jest podpięty pod kości
Roku
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta