Korzystając z chwilki czasu uaktalniłem skrypcik. Może to nie wiele ale powoli zaczyna byc użyteczny.
rollout kamera \"Kamera\"
(
group\"Rozmiar obrazka\"
(
spinner so \"szerokosc\" range:[8,4098,160] scale:1 pos:[40,24] width:80
spinner wo \"wysokosc \" range:[8,4098,120] scale:1 pos:[160,24] width:80
)
group \"lokaliozacja i nazwa renderów\"
(
edittext edt1 \"lokalizacja\" text:\"D:/rendery/\"
edittext edt2 \"nazwa \" text:\"obrazek\"
)
button rnd \"Render\"
on rnd pressed do
(
nr = 0
c = cameras.count
wob = wo.value
sob = so.value
for i = 1 to c do
(
cam = cameras[ i]
if classOf cam != Targetobject do
(
nr += 1
Viewport.setCamera cam
b = BitMap sob wob filename:(edt1.text + edt2.text + nr as string + \".bmp\")
render camera:cam to:b
save b
)
)
)
)
rollfloater = newRolloutFloater \"\" 300 175
addrollout kamera Rollfloater