a to zależy który prototyp SFA Alfa
ponieważ powstały dwa mocno się różniące. Pierwszy był ten zaprojektowany przez Beksińskiego:
okazał się dla naszych cebulastych władz oczywiście zbyt radykalny i Beksiński go przeprojektował na to:
ale oczywiście ten projekt również utrącono wraz z Warszawą 210
nie mam zielonego pojęcia, mam je z tej stronki:
http://www.smcars.net/threads/lincoln-continental-1940-41.25354/
- - - Połączono posty - - -
Docelowo chciałbym umieścić go w jakimś widoczku, ale do tej pory nigdy nie byłem zadowolony z moich outdoorowych scen.
rozpoczynam budowę¸ czegoś bardziej wymagającego niż pudełkowate samochodziki PRL
Prawdziwe motoryzacyjne arcydzieło: Lincoln Continental Coupe z 1941
pierwszy etap, właściwie początek pierwszego etapu:
w końcu miałem trochę czasu
oto efekty
Warszawa 210,
Syrena 110,
SFA 4 Alfa
wszystko to prototypy z lat 60'
z wyjątkiem transportera rajdówki, tu tylna część pojazdu to moja twórczość
nadal poszukuję odpowiedniego materiału na lakier, stąd też poszczególne rendery różnią się materiałami
Wygląda całkiem całkiem,
100 razy lepiej niż Porsz
zagęścił bym siatkę na drzwiach, tak, żeby choć mniej więcej pokrywała się z tą na dachu - to przynajmniej mi ułatwia potem wstawienie szyby
Znacznie lepiej, ale..
zwróć uwagę na siatkę przy reflektorze. w miejscu gdzie jest trójkąt w siatce tworzy się naprężenie (szary cień)
na krzywiznach unikaj trójkątów zrób tam nieforemny czworobok i powinno zniknąć.
Tak jak napisał Trisquote - ogólnie krzywo, siatka jest ponaciągana, ale wszystko da się poprawić
Popracuj nad szczegółami zwłaszcza wokół "nerek", i dolnej części. Wygląda jakby coś się stało przy zszywaniu z mirrorem,
garb na środku maki widać nawet na renderze bez materiału, jak nałożysz lakier będzie jeszcze gorzej