Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

susanthedeath

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. W końcu znalazłem chwilę czasu postęp prac nad Continentalem
  2. n-ta wersja tyłu, jeszcze nie jest idealna, ale najlepsze co udało mi się dziś ulepić
  3. dalszy postęp, cięgła walka o utrzymanie 4-gonów, i nie zagęszczanie siatki za bardzo
  4. a to zależy który prototyp SFA Alfa ponieważ powstały dwa mocno się różniące. Pierwszy był ten zaprojektowany przez Beksińskiego: okazał się dla naszych cebulastych władz oczywiście zbyt radykalny i Beksiński go przeprojektował na to: ale oczywiście ten projekt również utrącono wraz z Warszawą 210
  5. nasz lekko niewycentrowany widok od przodu, stąd nie pasuje szerokość
  6. dziś trochę powalczyłem z przodem najpierw wymodeluję ogólną bryłę, dopiero potem potnę na kawałki
  7. nie mam zielonego pojęcia, mam je z tej stronki: http://www.smcars.net/threads/lincoln-continental-1940-41.25354/ - - - Połączono posty - - - Docelowo chciałbym umieścić go w jakimś widoczku, ale do tej pory nigdy nie byłem zadowolony z moich outdoorowych scen.
  8. rozpoczynam budowę¸ czegoś bardziej wymagającego niż pudełkowate samochodziki PRL Prawdziwe motoryzacyjne arcydzieło: Lincoln Continental Coupe z 1941 pierwszy etap, właściwie początek pierwszego etapu:
  9. w końcu miałem trochę czasu oto efekty Warszawa 210, Syrena 110, SFA 4 Alfa wszystko to prototypy z lat 60' z wyjątkiem transportera rajdówki, tu tylna część pojazdu to moja twórczość nadal poszukuję odpowiedniego materiału na lakier, stąd też poszczególne rendery różnią się materiałami
  10. Wygląda całkiem całkiem, 100 razy lepiej niż Porsz zagęścił bym siatkę na drzwiach, tak, żeby choć mniej więcej pokrywała się z tą na dachu - to przynajmniej mi ułatwia potem wstawienie szyby
  11. straszliwie krzywe to porsche, jak ze zgniatarki na złomowisku, oba błotniki, tylny zderzak to zrobienia od nowa
  12. Znacznie lepiej, ale.. zwróć uwagę na siatkę przy reflektorze. w miejscu gdzie jest trójkąt w siatce tworzy się naprężenie (szary cień) na krzywiznach unikaj trójkątów zrób tam nieforemny czworobok i powinno zniknąć.
  13. Tak jak napisał Trisquote - ogólnie krzywo, siatka jest ponaciągana, ale wszystko da się poprawić Popracuj nad szczegółami zwłaszcza wokół "nerek", i dolnej części. Wygląda jakby coś się stało przy zszywaniu z mirrorem, garb na środku maki widać nawet na renderze bez materiału, jak nałożysz lakier będzie jeszcze gorzej
  14. Dalsze prace postępują dość powoli, ze względu na dość słabą dokumentację fotograficzną, a nie mam czasu jechać do W-wy obfotografować oryginał.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.