Jump to content

Qubejs

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Qubejs

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wołów,Wrocław,Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Zapraszam do kontaktu wszystkie osoby, które korzystają z oprogramowania Autodesk, ChaosGroup, Adobe, RealityCapture i inne. W ofercie mam praktycznie każde oprogramowanie jakie potrzebuje Grafik 3D/2D, a także profesjonalny sprzęt. Doradzam i składam sprzęt. Dodatkowo jako jedyni w Polsce oferuję mobilny sprzęt do Motion Capture - Xsens. Telefon kontaktowy: 607 784 087 , mail: [email protected]
  2. Może niezbyt idealny sposób, ale ja bym podzielił to na 3 części. Następnie extrude edge z boku i przeciągasz do drugiego (merge vertexow i ewentualnie dodajesz edge loop tam gdzie potrzebny). Tym sposobem robiłem okna do metra, mając tylko wyciągnięte boki z obramówek (finalnie idealnie dopasowane). Nie jestem dobry w tłumaczeniu więc dodaje screeny:) Na przykładowych obrazkach robione proste okno, ale metoda sprawdza się równie dobrze w bardziej zagmatwanych sprawach. Można też użyć coś jak fill hole, ale wtedy dużo kombinowania z dodawaniem edge i powierzchnia płaska. Pewnie robisz to w jakimś edytorze załączonym do gry, więc tym bardziej ciężko coś konkretnego doradzić ;) Podałem sposoby jakimi posłużyłbym się w Maya
  3. Pierwsza próba modelowania czegoś bardziej żywego ;) Podstawowy model zrobiony w ZBrush i przeniesiony do Maya. Nie mam zbytniego doświadczenia z retopologią, stąd moja prośba o ocenienie obecnej siatki. Wiem wiem, że jeszcze dużo pracy przy modelu. Tym razem tylko ocena siatki się liczy. Na pewno lepiej za czasu coś wychwycić i poprawić, niż cały model spaprać i płakac przy skinowaniu ;) Pozdrawiam
  4. Pierwsze zabawy z oświetleniem (wciąż bez postprodukcji). Wiem, że idealnie nie jest, dlatego liczę na uwagi :>
  5. W końcu więcej wolnego czasu, więc zbliżyłem się do finalnej wersji (kolor nadwozia nadal pod znakiem zapytania). Pozdrawiam :)
  6. Bardzo dobrze Ci to idzie :) Tylko pozazdrościć cierpliwości do szczegołów! :) Jedyna rzecz, która rzuca się w oczy: "gruba rura" po lewej stronie (dosc nienaturalnie układa się w kształt U; moim zdaniem powinieneś bardziej łuk z tego zrobić). Powodzenia :)
  7. Właśnie dla takich uwag wrzuciłem rendery do tego działu :) 1. Myślę nad tylnymi kołami skrętnymi. 2. Tak juz sprawdzałem coś tam widać. Na usprawiedliwienie obecna "szybka" zrobiona jedynie na próbę, bo z początku w ogóle miało jej nie być. Kamery i wszystko widoczne na ekranach. - wciąż się nad tym zastanawiam. 3. Tak masz rację, nad tym również muszę popracować 4. Tutaj również ekspertem nie jestem ;) Z głowy "jechałem", więc może rzeczywiście podświadomie wyszedł batmobil heh. Teraz słabo z czasem, więc ciężko jeszcze stwierdzić wada czy zaleta. W przyszłym tygodniu nadgonie to się oceni. Dzięki pozdrawiam :)
  8. Powstaje kolejny model. Tym razem motor-concept. Na 2 renderze zachowanie podczas ostrego hamowania. Na 5 obniżone "zawieszenie" podczas wysokiej predkości. W ogóle nie mam pomysłu na wnętrze, ale przynajmniej nadwozie prezentuje się bardziej przyszłościowo...
  9. Witam! Jak w tytule - tworzę krótką animację na obronę (wszystko dzieje się w przyszłości). Grafika 3D jest moim oczkiem w głowie od około 1,5 roku. Po przerobieniu multum tutoriali, przyszła pora na własną twórczość ;) Co jakiś czas będę wrzucał rendery i prosiłbym o komentarze - szczególnie te negatywne (co mogę poprawić itd.) Chętnie udzielę odpowiedzi na wszelkie pytania. Z góry dzięki i pozdrawiam! Na pierwszy ogień metro-concept (pierwszy model w miare ukończony) . Render prosto z Maya MentalRay.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy