Witam!
Mój problem leży w dziedzinie kopiowania animacji postaci, które są zrigowane w systemie CAT. Mam w mojej scenie wiele postaci, zatem animowanie każdej z osobna byłoby raczej szalonym pomysłem. Chciałbym zaznaczyć, że jeśli chodzi o ich różnice, to rzecz leży tylko w rozmiarach (ludziki dzielą sie na wysokie, średnie,niskie) i nazwach (np. Ludzik1, Ludzik2 etc.). Każda postać została importowana do sceny, a nie kopiowana i zmieniana bezpośrednio w niej.
Próbowałem różnych sposobów kopiowania animacji, mianowicie: „copy i paste layer”, które jest dostępne w zakładce „montion”, korzystałem z „save animation clip” oraz kopiowałem i wklejałem wartości w curve editorze. Efekt tych zabiegów był niezodawalający, ale co ciekawe – identyczny. O ile postać od pasa w górę, adaptowała kopiowaną animację, o tyle jej nogi uciekały w kierunku drugiej postaci, z którek kopiowałem animację. Górne kończyny, potrafiły zinterpretować kopiowane wartości, a dolne uciekały w miejsce kopiowanych współrzędnych z drugiej postaci.
http://zapodaj.net/123823478b5fd.jpg.html
Nie wiem, gdzie leży mój błąd.
Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że słyszałem o „save i load animation” i mapowaniu kontrolerów i że to mogłoby rozwiązać mój problem. Niestety nie mogę odnaleźć jakiegoś tutoriala, w którym chociaż po krótce byłaby wyjaśniona zasada tego mapowania.