Skocz do zawartości

Viero

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Viero odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    hej mam pytanie jak poprawnie wyeksportować w blenderze obiekt z kilkoma materiałami żeby w Substance Painter dało się wypalić ID map? Póki co przy wypalaniu dostaje białą teksturę.
  2. Viero odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    może mi ktoś wytłumaczy co robię źle przy wypalaniu normali w blendku. Raz wychodzi mi dobrze innym razem się psuje jak na obrazku. Z góry dzięki:)
  3. Viero odpowiedział Arthur321 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Najprościej jak znasz datę modyfikacji to chyba będzie wyszukać na dysku. Wejdź w mój komputer i wpisz w okienko z lupką *.max Wyszuka CI wszystkie pliki maxa na dyskach. Posegreguj po dacie i szukaj.
  4. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
  5. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
  6. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    https://skfb.ly/FARN
  7. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
  8. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    po dłuższej przerwie znowu coś wrzucam.
  9. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki Monio za komentarz. Poprawie:). chyba oprócz okna to jeszcze jakąś lampę chyba dorzucę.
  10. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
  11. Viero odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Hej, mam pytanko. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć jak mogę wykorzystać nowe Canvas UI. Przy starym GUI nie miałem z tym problemu stosowałem Texture2D i tablice do podmiany obrazków. A teraz niestety mam, a nigdzie nie mogłem znależć odpowiedzi jak to zrobić. Chciałem zrobić obrazek z pełnym paskiem życia a przy każdej kolizji z obiektami podmienić obrazek. Rozumiem ze pewnie muszę korzystać teraz z komponentu Image. chciałem skorzystać z tego Obiekt.sprite= Resources.Load ("/Massets/score0.png"); ale coś mi nie działa jak trzeba bo w gdy wejde w kolicje z obiektem to zamiast podmienić mi się na obrazek pojawia się biały prostokąt. Mógłby ktoś poratować?
  12. :) zaczeliście pisać o turbosqidzie no i postanowiłem założyć konto. Tylko mam mały problem. Mógłbym mnie ktoś oświecić i powiedzieć co powinienem w tax information wybrać, gdy chce sprzedawać modele i jak to dalej ze skarbówka rozliczyć?. Bo nie chce żeby mnie potem skarbówka ganiała :D. Ktoś może się na ten temat wypowiedzieć?
  13. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    - - - Połączono posty - - -
  14. Viero odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Z problemem sobie poradziłem.Wystarczyło dać apply location, rotation w blenderze:). Mam następne pytanie. Gdy robię w blenderze jakiś złożony obiekt,eksportuje go w częściach. Wszystkie obiekty łącze już w unity w jeden za pomocą emptyObject, ale w animacjach po eksporcie robi się niezły bajzel, ponieważ pojedynczy obiekt ma przypisane animacje innych obiektów. Czy da się jakoś tego pozbyć? Czy po prostu, żeby tego nie było wszystkie części muszę w oddzielnych plikach w blenderze animować?
  15. Viero odpowiedział Viero → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Płyta główna: MSI Z97-G43 Zasilacz 630: W Thermaltake 80+ Bronze 4 wentylatory 120mm Odnośnie maxa i Blendera. Szukam właśnie prac związanej z grafiką 3d. Na co dzień korzystam z Blendera i dla mnie osobiście pracuje mi się w nim o niebo lepiej. No ale pracodawcy wymagają pracy w 3ds max.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności