Skocz do zawartości

GimpG1

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. GimpG1 dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam, spotkał się ktoś z błedęm (załącznik) przy exportowaniu do FBX ? Dodam, że chce użyć bake animation. The plug-in has found the following skin definition problems : Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / joint32 / Ass. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / joint32. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1. Use the DAG node current transform. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle / L_Arm_Low. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Left / L_Chest_Arm / L_Arm_Upper / L_Arm_Middle / L_Arm_Low / L_Hand. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Unable to find the bind pose for : / group1 / Stomach_Low / Stomach / Chest_Middle / Chest_Right / R_Chest_Arm / R_Arm_Upper. No bind poses in the hierarchy containing the object will be exported. Pominąłem coś przy rigowaniu czy jak bo nie rozumiem tego błędu. Po zaimportowaniu Unity twierdzi że dany model nie ma animacji. Z góry dzięki
  2. GimpG1 dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Witam jak wyżej po zmianie frame dzieje się tak jak na fotkach nie bardzo wiem co jest tego przyczyną.
  3. GimpG1 odpowiedział GimpG1 → na odpowiedź w temacie → Maya
    chodzi mi konkretnie o widoczny pasek w cylindrze,widać tu jak nachodzi na siebie textura co mnie strasznie irytuje
  4. GimpG1 dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Witam, mam zapytanie czy poniżej pokazany według mnie błąd jest normalny czy jestem tylko przewrażliwiony ew. jak go naprawić żeby nie był tak widoczny dodam że kombinowałem ręcznie robić UV, kombinowałem z unfoldem też beż różnicy czy mam kombinować w PhotoShopie już bezpośrednio chociaż jak na moje próby są mozolne efekty a nie wpadłem na żaden tutorial na YouTube który by rozważał tę możliwość

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności