Cześć wszystkim!
Nadal pracuję nad modelami, poprawiam dotychczasowe, zaczyna dłubać nowe i bawię się particlami w Unity 3D (O, taki dym zrobiłem: vine.co/v/O5b0U2b2Tt9 ). Postaram się wrzucić wkrótce coś nowego, w międzyczasie możecie obejrzeć rendery z Marmoset Toolbaga2:
Trzymajcie się!
Cześć!
Pomiędzy nauką Unity i dłubaniem amatorskich skryptów, nadal pracuję nad moją sceną.
Wczoraj zacząłem pracę nad modułowymi płotkami. Poniżej wrzucam zrzut z modelami, które do tej pory wykonałem:
Pozdrawiam!
Cześć wszystkim!
Wczoraj podłubałem podstawową skrzynkę do sceny, dziś zabieram się za inne warianty tekstury.
Poniżej wrzucam screeny z obecnej wersji:
Mili ludzie z youtuba, wątki z polycounta oraz nieprzebrane zasoby pinteresta :)
Zacząłem zbierać również własną bibliotekę refek: http://www.pinterest.com/tomaszczajka/game-art-textures/
Cześć wszystkim!
Kilka miesięcy temu postanowiłem wrócić do dłubania w 3D. Chciałem przede wszystkim poduczyć się modelować pod kątem gier i rysować teksturki. Zacząłem zatem dłubać po godzinach własny projekt - mikro-wioskę inspirowaną warcraftem/hearthstonem. O ile z modelowaniem czuję się stosunkowo nieźle, to w malowaniu teksturek od podstaw stawiam dopiero pierwsze kroki.
Poniżej wrzucam testową teksturkę oraz pierwszy, mniej więcej skończony model.
Dzięki!