- 3ds max - Funkcja TurboSmooth nie wygładza odpowiednio krawędzi.
- 3ds max - Funkcja TurboSmooth nie wygładza odpowiednio krawędzi.
- 3ds max - Funkcja TurboSmooth nie wygładza odpowiednio krawędzi.
-
3ds max - Funkcja TurboSmooth nie wygładza odpowiednio krawędzi.
Witam. Tak jak w temacie, mam problem przy używaniu funkcji turbosmooth. Wcześniej nie było problemu, gdyż korzystałem z prostych kształtów bez funkcji "connect" w editable poly. Na obrazku po lewej stronie przedstawiony jest model z liniami przy których używałem tej opcji. Reszta jest już po wybraniu turbosmooth'a oraz meshsmooth'a i jak widzicie nie daje to zadowalającego efektu. Jak mogę wygładzić krawędzie obiektu, tak aby zachował swój odpowiedni kształt? Czy problem jest spowodowany przez użycie connect'a? Wybierałem już różne opcje/ustawienia z tej kategorii i daje te same lub podobne efekty. Proszę o pomoc w tej sprawie. pozdrawiam.
- UVW MAP - problem przy wyświetlaniu nałożonej textury utworzonej z "BLEND"
- UVW MAP - problem przy wyświetlaniu nałożonej textury utworzonej z "BLEND"
-
UVW MAP - problem przy wyświetlaniu nałożonej textury utworzonej z "BLEND"
W Blend ustawiłem pierwszy materiał jako kolor pierścienia, w drugiej opcji ustawiłem kolor dla napisów (maski). W trzecim dodałem odpowiednią bitmapę (czarne tło, białe napisy) i w tamtym miejscu ustawiłem map channel na 2, tak aby się zgadzał z tym w UVW map. Co do UVW rozmiary cylindra zmieniałem na różne sposoby, bez skutku. Problem znika, gdy w pierwszym UVW MAP (zewnętrznej strony pierścienia) mam nakładanie textur w postaci cylindra, a w drugim (wewnętrznej stronie) w formie kwadratu. Co ciekawe nie działa to na odwrót (wtedy wewnętrzna część dalej jest niewidoczna). W Multi/Sub object Początek (1) i Koniec (2) to textury z napisami. Poniżej załączam widok ze Slate Material Editor. http://i58.tinypic.com/vg22py.jpg
-
UVW MAP - problem przy wyświetlaniu nałożonej textury utworzonej z "BLEND"
Witam, jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość w przypadku błędów. Zarejestrowałem się tutaj, gdyż widzę, że posiadacie sporo informacji dotyczące 3d max'a i mam nadzieję, że będziecie wiedzieli gdzie robię błąd. Otóż postanowiłem zabrać się za stworzenie pierścienia z uniwersun Tolkiena. Wszystko poszło w miarę szybko jednak problem zaczął się gdy zacząłem nakładać textury funkcją UVW MAP. Tak jak na zewnętrznej stronie napisy się elegancko wyświetlają, tak w środku już nie. Na pierwszym zdjęciu nie widać napisów wewnątrz pierścienia. W dwóch UVW MAPach użyłem opcji nakładania textur w formie "cylindra". Z kolei jak dla wewnętrznej strony użyję nakładania textur w formie BOXa, nagle napisy się pojawiają. Moje pytanie brzmi - Co zrobić by obie textury UVW MAP były nakładane w formie "cylindra" od wewnętrznej i zewnętrznej strony pierścienia? Dodam, że dodałem Map Channel dla poszczególnych tekstur utworzonych z "BLENDa". Nie wiem gdzie leżą podwaliny problemu, dlatego też proszę Was o pomoc. Tutaj jeszcze ustawienia dla wewnętrznej textury: Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
tobi
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta