Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tobi

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Rzeczywiście z tego co widzę ciężko wytłumaczyć coś więcej.. Jak tak ma wyglądać pomoc to ja podziękuję. No nic, znalazłem już podobny wątek, gdzie jest wszystko jasno i zwięźle opisane. Temat do zamknięcia.
  2. Czy ja się kłócę? Znam podstawy dlatego pytam. Bevel/chamfer z editable poly nic mi nie daje. Oświeć mnie jak to zrobić, bo nie wiem do końca jak mam to dodać do obiektu.
  3. Bevel/chamfer nie ma z tym nic wspólnego. Chodzi mi dokładnie o wygładzenie krawędzi pomiędzy liniami (powstałe z "connect"), bez psucia modelu obiektu. Efekt ma być podobny do tego obrazka:
  4. Witam. Tak jak w temacie, mam problem przy używaniu funkcji turbosmooth. Wcześniej nie było problemu, gdyż korzystałem z prostych kształtów bez funkcji "connect" w editable poly. Na obrazku po lewej stronie przedstawiony jest model z liniami przy których używałem tej opcji. Reszta jest już po wybraniu turbosmooth'a oraz meshsmooth'a i jak widzicie nie daje to zadowalającego efektu. Jak mogę wygładzić krawędzie obiektu, tak aby zachował swój odpowiedni kształt? Czy problem jest spowodowany przez użycie connect'a? Wybierałem już różne opcje/ustawienia z tej kategorii i daje te same lub podobne efekty. Proszę o pomoc w tej sprawie. pozdrawiam.
  5. Jak się okazało problem tkwił w opcji "Show Map on Back". Teraz jest już wszystko w porządku. Dziękuję bardzo za pomoc. Serdecznie pozdrawiam.
  6. http://i60.tinypic.com/2u61uuw.png Tutaj powinno to być bardziej czytelne. Bitmapa z MapChannel 2 ma dokładnie takie same "drzewko" próbek co pierwsza. Poniżej przesyłam ustawienia dla wewnętrznej bitmapy. Tam ustawiłem Map Channel na 2. http://i61.tinypic.com/2h74dp3.png
  7. W Blend ustawiłem pierwszy materiał jako kolor pierścienia, w drugiej opcji ustawiłem kolor dla napisów (maski). W trzecim dodałem odpowiednią bitmapę (czarne tło, białe napisy) i w tamtym miejscu ustawiłem map channel na 2, tak aby się zgadzał z tym w UVW map. Co do UVW rozmiary cylindra zmieniałem na różne sposoby, bez skutku. Problem znika, gdy w pierwszym UVW MAP (zewnętrznej strony pierścienia) mam nakładanie textur w postaci cylindra, a w drugim (wewnętrznej stronie) w formie kwadratu. Co ciekawe nie działa to na odwrót (wtedy wewnętrzna część dalej jest niewidoczna). W Multi/Sub object Początek (1) i Koniec (2) to textury z napisami. Poniżej załączam widok ze Slate Material Editor. http://i58.tinypic.com/vg22py.jpg
  8. Witam, jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość w przypadku błędów. Zarejestrowałem się tutaj, gdyż widzę, że posiadacie sporo informacji dotyczące 3d max'a i mam nadzieję, że będziecie wiedzieli gdzie robię błąd. Otóż postanowiłem zabrać się za stworzenie pierścienia z uniwersun Tolkiena. Wszystko poszło w miarę szybko jednak problem zaczął się gdy zacząłem nakładać textury funkcją UVW MAP. Tak jak na zewnętrznej stronie napisy się elegancko wyświetlają, tak w środku już nie. Na pierwszym zdjęciu nie widać napisów wewnątrz pierścienia. W dwóch UVW MAPach użyłem opcji nakładania textur w formie "cylindra". Z kolei jak dla wewnętrznej strony użyję nakładania textur w formie BOXa, nagle napisy się pojawiają. Moje pytanie brzmi - Co zrobić by obie textury UVW MAP były nakładane w formie "cylindra" od wewnętrznej i zewnętrznej strony pierścienia? Dodam, że dodałem Map Channel dla poszczególnych tekstur utworzonych z "BLENDa". Nie wiem gdzie leżą podwaliny problemu, dlatego też proszę Was o pomoc. Tutaj jeszcze ustawienia dla wewnętrznej textury: Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.