Dzięki, :)
Coś tam jeszcze podłubię przy tych tkaninach, bo zaczynam siedzieć nad ujęciem 360, więc fajnie by to było dopracować.
Co do niebieskiego światła ja celowałam w ciepłą kolorystykę i chodziło mi o takie miłe miękkie światło stąd taki balans.
O kułczee, dyskryminacja! I zaraz screen leci do środowisk feministycznych. (żartuję :) )
Co w tych sofach jest nie tak?
Za resztę komentarzy dziękuję, jest mi bardzo miło!
Hej,
podoba mi się beton, ale popracowałabym nad drewnem, ponieważ ma bardzo wyraźnie zarysowane słoje i odwraca to uwagę od innych elementów.Chyba warto też zwrócić uwagę na model okien i go troszkę dopracować. Blaszany element na górnej ścianie ma lekko rozciągniętą teksturę... i może zieleń/widok za oknem przydałoby się troszkę przyciszyć - zdesaturować, rozjaśnić... hm?
Powodzenia :)
Witam,
dzisiaj pierwszy raz postuję set wizualizacji do pokoju hotelowego. Całość zrobiona w Coronie przy udziale w finalnych renderach użytkownika rdawlud. Wnętrze jest zaprojektowane przeze mnie.
Komentarze mile widziane
https://www.behance.net/hellstowska
https://www.behance.net/rdawlud
Hej, minęło trochę czasu i sytuacja powtórzyła się. Byłam przekonana, że wszystkie modele są v rayowe. Po przekonwertowaniu sceny w calosci na v ray...okazało się, ze na scenie był zdrajca ze standardem i to on tak świecił. Także odpowiedz 100% trafiona. Dziękuję :)
Witam, mam problem jak w temacie.
Renderuje się wesoło - na fioletowo, zielono, albo fioletowo i zielono.
Cyz ktos sie spotkal z podobym problemem?
Renderuje w Vray3, swiece HDRI, na override problem sie nie pojawia, mam podejrzenie, ze chodzi o materiały.
PS. Po zapisaniu pliku obraz nie staje sie normalny.
Hejże, pytanie dot. 3ds vray3.
Na scenie oświetlonej vraySun, z kamera vrayowa (odpalone dof) ginie materiał na powierzchniach w słońcu/świetle. Obiekty w cieniu sa ok. Czy ktoś spotkał się z podobnym klopsem? Dzięki :)