Skocz do zawartości

Haroldus

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Koshaolin

Haroldus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Nie chcę bawić się w odkopywanie starych postów, ale martwi mnie funkcjonalność tego projektu. Zastanawiam się w jaki sposób działa ów mechanizm podstawy o którym wspomniałeś. Nie do końca rozumiem jak te elementy mają ze sobą współpracować, bowiem: 1. Jeżeli element obracany ma kształt elipsy wystąpi tu problem dwóch promieni, a co za tym idzie "kliny" nie bedą w taki sam sposób przylegać do elipsy 2. Zmieni się również odległość "klinów" w zależności od ułożenia elementu (tak przynajmniej przedstawiono na renderach). ---> A skoro na kliny działa ciężar elipsy, za sprawą tarcia nie mogą być elementami przesównymi. Ciekaw jestem jak rozwiązałeś te problemy. Chyba że błędnie odczytałem założenia projektu. Pozdrawiam Ps. Projekt ciekawy choć nie nie powala na kolanka
  2. 404 Not Found The requested URL '/hdrweb/hdr.htm' was not found on this server. :-(
  3. A wygladalo to bedzie mniej wiecej tak... http://www.aversis.be/hdri/
  4. Haroldus

    szlifowane alu

    http://www.neilblevins.com/cg_education/aniso_ref/aniso_ref.htm Tutaj jest troche na ten temat Ps. Ale chyba juz odwiedziles ta strone sadzac po zamieszczonej fotce
  5. http://www.debevec.org
  6. Scenę zamierzam podzielić materiałami na trzy części. Jedna oparta będzie na kontrastach, druga to realka, trzecia to rysowane długopisem tekstury. Pomysł przedstawiłem na rysunku poniżej.
  7. Z moim łączem miałem problemy z załadowaniem tych plików. Udało się je w końcu ściągnąć flashgetem. A z pewnosci warto te cuda zobaczyc bo animacja najwyższych lotów. Oto linki dla tych którzy chca miec to na twardym: http://www.kdlab.net/_content/_reel2/_movies/REEL_2004_480.mov http://www.kdlab.net/_content/_reel2/_movies/LES_JUMELLES_320.mov http://www.kdlab.net/_content/_reel2/_movies/DESERT_HOUSE_320.mov http://www.kdlab.net/_content/_reel2/_movies/EYE_D_320.mov
  8. Na razie bryły powstawały poprzez boxmodeling. Booleana użyłem raz przy modelowaniu połączenia z rurką (siatka po prawej stronie w Powiększalnik 2.jpg pod trójkątnym pokrętłem/śrubą). Update nastąpi za jakiś tydzień, bo mam sporo pracy poza 3d :-(
  9. Wreszcie zdobyłem się na pierwszego wipa i zarazem pierwszy projekt. Ma być to wnętrze mojego pokoju a zacząłem od starego powiększalnika który stoi na biurku. Stawiam dopiero pierwsze kroki w modelowaniu w maxie, więc jestem otwarty na wszelkie uwagi. Chciałem możliwie dokładnie pokazać budowę niektórych elementów, więc siateczka może być nioco "przygęsta".
  10. Brazilijskie swiatlo pada sobie na brazilijski szklany, matowy kinkiet, a jego cien zachowuje sie jakby to bylo najczystrze szklo :-( Na dodatek tam gdyie szklo jest grubsze, cien jest jasniejszy. Poradzcie co zrobic z tym fantem. Dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności