Jump to content

Boris

Members
  • Content Count

    896
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

181 Excellent

About Boris

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to tez jest na koksie, zwlaszcza cena :-) meshmachine
  2. Boris

    Monitor 27 czy 32?

    Ok. Ja na Centosie daje rade Mayke zainstalowac, na innych nie. Udaje mi sie ja zainstalowac w godzine hehe Ale fakt, wszystko trzeba terminalem zalatwiac... i ciezko to idzie.
  3. Boris

    Monitor 27 czy 32?

    czemu nie CentOS... bardzo stabilny skurczybyk...
  4. Michal, ale przeciez mozesz sobie zrobic o tak: https://www.youtube.com/watch?v=VFAfqW0Zlqk do Blendera tez jest tutek.
  5. zaraz mnie rudy kmiot zbanuje to Ci napisze, że fajnie :-)
  6. Ja zobaczyłem 2.8 i wyłączyłem to... Dawno temu mówiłem że sculptowy grab jest do bani, to mexykanskie blend fiutki naigrywały się...Lata mijają, teraz latynoskie blend fiutki wprowadzają gówno warte ficzery a podstawy leżą...
  7. Wszystko piekne dla piętnastolatka... jak włączam podstawowy "move tool" to płacze...
  8. Dobrze kombinujesz, tylko mayka potrafi uruchomić np. 10 takich shapekeyów jednocześnie z różnymi ustawieniami. Kiedyś znalazłem tutka jak ktoś męczył w blendku właśnie dwa shapekeye i uruchamiał trzeciego jakimś skryptem. Wyglądało to średnio... może teraz można robić inne cuda, nie wiem ;) Powiem ci, że sam soft tool w mayce działa zarąbiście, a ten od rabbita też danje rade np. przesuwanie topologii po kształcie obiektu. Sprawdź maykę przez weekend i rabbita... będziesz w niebie :)
  9. Fajne. W skrócie, jak teraz otworzysz usta przy smutku to zobaczysz po co są corrective shape keye hyhyhyhy ;)
  10. poczytaj o combo blend shapesach... powiem tylko, że w Blenderze się nie da ;) ps. podążaj za odważnym królikiem ;) ad: zauważyłeś, że rigify i tak "streczuje" np. nogę, nawet wtedy kiedy IK stretch jest ustawiony na zero? Porażka jakaś :/
  11. a nie korciło ciebie użycie blenriga? Mógłbyś też porobić kontrolki np. przy ustach i za pomocą drivera sterować shape keyem. Gość w blenrigu fajnie to rozwiązał, ale pamiętam, ze grubo tam grzebałem żeby zakumać. Nie będzie to maya, ale zawsze coś ;) Ze swoich dociekań animacyjnych pamiętam, że usta poruszają się po łukach... ciężko to będzie uzyskać shapekeyem i jeszcze brak corrective shapekeyów... brrrr....
  12. tym razem robie na poważnie, ale nie wiem czy będę tu wrzucał... może jak skończę to wrzuce :-) Planuję ją zrigować w Mayce. W Blendku mi się szybciej modeluje, ale te jego shape keye... brrrr... do rigowania w nim wołami mnie nie zaciągną ;) no teraz wygląda słodko, jakbyś jej dał kucyki pipi to wyglądała by uroczo... jak szeregowy...
  13. głowa dziwisza na włóczni :-)
  14. już poprawiłem ucho, faktycznie miało być kwadratowe, ale zrezygnowałem i zapomniałem zmienić ;) Dokładnie, motywacja ważna rzecz...jak wrzucasz swoje to tak Ci zazdroszcze, że robie własną hehe a nie dałeś tych oczu troszkę za wysoko od nosa? Znaczy się cała góra (oczy, pałka i włosy) w dół. I chyba troszkę uszy małe... ps. wiesz co mnie przeraża, żę robie to w Blenderze, a wiem, że Mayka ma dużo lepsze narzędzia... masohism czy jak ;)
  15. dać mu buzi to by było wyzwanie ;) Ja bym go pozbawił tych kosmicznych ilości fałdo-mięśni... wyglądałby ciekawiej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy