Jump to content

Boris

Members
  • Content Count

    897
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

182 Excellent

About Boris

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja juz chyba polecalem, ale jeszcze raz... wszystkie epizody.
  2. to tez jest na koksie, zwlaszcza cena :-) meshmachine
  3. Boris

    Monitor 27 czy 32?

    Ok. Ja na Centosie daje rade Mayke zainstalowac, na innych nie. Udaje mi sie ja zainstalowac w godzine hehe Ale fakt, wszystko trzeba terminalem zalatwiac... i ciezko to idzie.
  4. Boris

    Monitor 27 czy 32?

    czemu nie CentOS... bardzo stabilny skurczybyk...
  5. Michal, ale przeciez mozesz sobie zrobic o tak: https://www.youtube.com/watch?v=VFAfqW0Zlqk do Blendera tez jest tutek.
  6. zaraz mnie rudy kmiot zbanuje to Ci napisze, że fajnie :-)
  7. Ja zobaczyłem 2.8 i wyłączyłem to... Dawno temu mówiłem że sculptowy grab jest do bani, to mexykanskie blend fiutki naigrywały się...Lata mijają, teraz latynoskie blend fiutki wprowadzają gówno warte ficzery a podstawy leżą...
  8. Wszystko piekne dla piętnastolatka... jak włączam podstawowy "move tool" to płacze...
  9. Dobrze kombinujesz, tylko mayka potrafi uruchomić np. 10 takich shapekeyów jednocześnie z różnymi ustawieniami. Kiedyś znalazłem tutka jak ktoś męczył w blendku właśnie dwa shapekeye i uruchamiał trzeciego jakimś skryptem. Wyglądało to średnio... może teraz można robić inne cuda, nie wiem ;) Powiem ci, że sam soft tool w mayce działa zarąbiście, a ten od rabbita też danje rade np. przesuwanie topologii po kształcie obiektu. Sprawdź maykę przez weekend i rabbita... będziesz w niebie :)
  10. Fajne. W skrócie, jak teraz otworzysz usta przy smutku to zobaczysz po co są corrective shape keye hyhyhyhy ;)
  11. poczytaj o combo blend shapesach... powiem tylko, że w Blenderze się nie da ;) ps. podążaj za odważnym królikiem ;) ad: zauważyłeś, że rigify i tak "streczuje" np. nogę, nawet wtedy kiedy IK stretch jest ustawiony na zero? Porażka jakaś :/
  12. a nie korciło ciebie użycie blenriga? Mógłbyś też porobić kontrolki np. przy ustach i za pomocą drivera sterować shape keyem. Gość w blenrigu fajnie to rozwiązał, ale pamiętam, ze grubo tam grzebałem żeby zakumać. Nie będzie to maya, ale zawsze coś ;) Ze swoich dociekań animacyjnych pamiętam, że usta poruszają się po łukach... ciężko to będzie uzyskać shapekeyem i jeszcze brak corrective shapekeyów... brrrr....
  13. tym razem robie na poważnie, ale nie wiem czy będę tu wrzucał... może jak skończę to wrzuce :-) Planuję ją zrigować w Mayce. W Blendku mi się szybciej modeluje, ale te jego shape keye... brrrr... do rigowania w nim wołami mnie nie zaciągną ;) no teraz wygląda słodko, jakbyś jej dał kucyki pipi to wyglądała by uroczo... jak szeregowy...
  14. głowa dziwisza na włóczni :-)
  15. już poprawiłem ucho, faktycznie miało być kwadratowe, ale zrezygnowałem i zapomniałem zmienić ;) Dokładnie, motywacja ważna rzecz...jak wrzucasz swoje to tak Ci zazdroszcze, że robie własną hehe a nie dałeś tych oczu troszkę za wysoko od nosa? Znaczy się cała góra (oczy, pałka i włosy) w dół. I chyba troszkę uszy małe... ps. wiesz co mnie przeraża, żę robie to w Blenderze, a wiem, że Mayka ma dużo lepsze narzędzia... masohism czy jak ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy