Jump to content

Boris

Members
  • Content Count

    892
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

181 Excellent

About Boris

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zaraz mnie rudy kmiot zbanuje to Ci napisze, że fajnie :-)
  2. Ja zobaczyłem 2.8 i wyłączyłem to... Dawno temu mówiłem że sculptowy grab jest do bani, to mexykanskie blend fiutki naigrywały się...Lata mijają, teraz latynoskie blend fiutki wprowadzają gówno warte ficzery a podstawy leżą...
  3. Wszystko piekne dla piętnastolatka... jak włączam podstawowy "move tool" to płacze...
  4. Dobrze kombinujesz, tylko mayka potrafi uruchomić np. 10 takich shapekeyów jednocześnie z różnymi ustawieniami. Kiedyś znalazłem tutka jak ktoś męczył w blendku właśnie dwa shapekeye i uruchamiał trzeciego jakimś skryptem. Wyglądało to średnio... może teraz można robić inne cuda, nie wiem ;) Powiem ci, że sam soft tool w mayce działa zarąbiście, a ten od rabbita też danje rade np. przesuwanie topologii po kształcie obiektu. Sprawdź maykę przez weekend i rabbita... będziesz w niebie :)
  5. Fajne. W skrócie, jak teraz otworzysz usta przy smutku to zobaczysz po co są corrective shape keye hyhyhyhy ;)
  6. poczytaj o combo blend shapesach... powiem tylko, że w Blenderze się nie da ;) ps. podążaj za odważnym królikiem ;) ad: zauważyłeś, że rigify i tak "streczuje" np. nogę, nawet wtedy kiedy IK stretch jest ustawiony na zero? Porażka jakaś :/
  7. a nie korciło ciebie użycie blenriga? Mógłbyś też porobić kontrolki np. przy ustach i za pomocą drivera sterować shape keyem. Gość w blenrigu fajnie to rozwiązał, ale pamiętam, ze grubo tam grzebałem żeby zakumać. Nie będzie to maya, ale zawsze coś ;) Ze swoich dociekań animacyjnych pamiętam, że usta poruszają się po łukach... ciężko to będzie uzyskać shapekeyem i jeszcze brak corrective shapekeyów... brrrr....
  8. tym razem robie na poważnie, ale nie wiem czy będę tu wrzucał... może jak skończę to wrzuce :-) Planuję ją zrigować w Mayce. W Blendku mi się szybciej modeluje, ale te jego shape keye... brrrr... do rigowania w nim wołami mnie nie zaciągną ;) no teraz wygląda słodko, jakbyś jej dał kucyki pipi to wyglądała by uroczo... jak szeregowy...
  9. głowa dziwisza na włóczni :-)
  10. już poprawiłem ucho, faktycznie miało być kwadratowe, ale zrezygnowałem i zapomniałem zmienić ;) Dokładnie, motywacja ważna rzecz...jak wrzucasz swoje to tak Ci zazdroszcze, że robie własną hehe a nie dałeś tych oczu troszkę za wysoko od nosa? Znaczy się cała góra (oczy, pałka i włosy) w dół. I chyba troszkę uszy małe... ps. wiesz co mnie przeraża, żę robie to w Blenderze, a wiem, że Mayka ma dużo lepsze narzędzia... masohism czy jak ;)
  11. dać mu buzi to by było wyzwanie ;) Ja bym go pozbawił tych kosmicznych ilości fałdo-mięśni... wyglądałby ciekawiej.
  12. ps. sorka, że Ci się tak wpierdzielam w wątek, ale chyba nie ma sensu zakładać nowego...
  13. No teraz jest ciekawsza, nos ma fajny :) Jaki masz 'fokus' kamery, standardowy 35? Ja daję na 80 albo 120 ;)
  14. Męczysz swoją, czy CI przeszło?
  15. właśnie przeczytałem, że 666 to zakodowane po hebrajsku "Cesarz Neron", więc... diabła nie ma :-)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy