Pozwolę sobie nieco odkopać temat - nabyłem ostatnio Nec PA241W. Pytanie do posiadaczy S/H-IPSów - przejaskrawiona czerń to norma dla tego panelu (w sensie tylko pod kątem, bo patrząc na wprost z około 70 cm i z uniformity na 4 wszystko wygląda idealnie)? Co do reszty nie mam żadnych zastrzeżeń (szczękoblat a jeszcze kalibracji nie było...).
Kurcze, szkoda chłopaki, fajnie szło, ale zabrakło chyba decydującego renderu, który przekonałby jurry do całokształtu i formy. Może nawet siatki w decydującej postaci + "pan zły" z uśmieszkiem w siateczce chociaż i jego kolega to by mogło zadziałać.
Pozdrawiam i życzę powodzenia następnym razem :)
Było przyjemnie, szkoda tylko, że w przerwie pomiędzy zajęciami, drugi blok filmowy z Imago był dość ciekawy, głos oddałem, jednak wszystko wskazuje na to, że nagroda publiczności przypadła innemu filmowi, którego nie miałem okazji obejrzeć.
Wyniki są już dostępne (na razie w wersji anglojęzycznej):
http://www.reanimacjafestival.com/2006/en/laureaci.php
ok ok... dziękuję za miłe słowa i...
... tak więc przedstawiam bardzo brzydką siatkę... (dobrze, że jest niewyraźna :P)
by mogły się już skończyć te wszystkie \'wywyższenia\' :P - ostatecznie każdy z odwiedzających to forum
i interesujący się jakimś programem 3d mógłby dojść do tego samego stanu wykończenia tego obiektu
pierwsze ujęcie poglądowe oraz drugie, do porównania z jednym z poprzednich renderów roboczych
statystyki:
12620 poly - wszystkie 66 elementów bez wymienionych poniżej
8000 poly - guma na obiektywie
ok 4000 poly w dwóch obiektach, które wcześniej miałem wymodelowane przy pomocy surface tools
i po zaimportowaniu - no cóż... - zrobił się mesh... tak więc od razu są jakie są - jak będę miał czas
to je też zrobię w poly by nieco odciążyć scenę...
oczywiście do rendera używałem msmooth\'a it x2
nie wiem, kiedy zdobędę czas na dokończenie modelowania i zrobienie tekstur... na razie nie wygląda to ciekawie...
pozdrawiam
przykro mi, niestety moje umiejętności jeszcze nie pozwalają mi na osiągnięcie ostatecznie ciekawego rezultatu - wszyscy ciekawi będą jeszcze (neistety) musieli jeszcze troszeczkę poczekać. jak znajdę w końcu chwilę by się zabrać sumiennie za metal raya (bo 2 godzinne rendery raczej nie wchodzą już w grę) to niedługo powinienem osiągnąć jakiś \'akceptowalny\' wygląd.
chveti: tu nie ma bumpa ;) to jest mały artefakcik w siatce, jeszcze go muszę poprawić
miło że pracka się podoba, tym bardziej milej będzie usiąść do textur
hm co do przybrudzeń to nie taka prosta sprawa, ponieważ musiałbym je robić na siłę, on tak wygląda nawet po blisko 2 latach użytkowania... (ale ten czas leci), brakuje natomiast opisów na przyciskach, co niedługo zostanie uzupełnione
zostało także jeszcze kilka artefaktów w siatce do poprawienia i później (specjalnie dla ciebie Tau :P ) zamieszczę ją przed finalnym renderem (o ile taki nastąpi, mental ray nie jest aż tak prosty na jakiego wyglądał z tutoriali ;)
następny update (mam nadzieję) pod koniec tygodnia
i od nowa na forum (rejestrowałem się po 24 marca...) ... no cóż... tak więc kontynuując prace nad aparatem zamieszczam kilka próbnych renderów oraz kilka wcześniejszych
tutaj pierwsze kroki w mental ray\'u (jeszcze nie oteksturowany do końca):
oraz dwa kolejne rendery także w mental ray\'u (także jeszcze nie kompletny):