Skocz do zawartości

CatTaker

Members
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

CatTaker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Może nie wygląda pro ale banan na ustach przez chwilę mi się pojawił :D
  2. Nie powiem że jestem po książce Mathematical Structures for Computer Graphics by Steven J. Janke i nie ma jakoś z tym tragedii, nie są to jakieś trudne rzeczy czy coś. Chociaż brak mi wykorzystania praktycznego. Nic będę myślał jeszcze, posiedzę sobie w tych programach i zobaczymy co dalej.
  3. Wielkie dzięki za informacje. W sumie to od początku myślałem o połączeniu Blender + Houdini bo po prostu wychodzi mi taniej a mam ograniczony budżet póki co :/ . Co do żąglowania między tymi programami to planował bym robić tak że modeluje i teksturuje sobie w Blenderze ( co jest dość przyjemnym procesem ) a później skomponować wszystko w houdini. Testowałem już sobie mantra renderer i daje całkiem fajne rezultaty także jest spoko i podoba mi się to. W przyszłości pewnie i tak kupie Maya ale zobaczymy. Jeszcze raz dzięki szczególnie @Monio za wyczerpującą odpowiedź i jednocześnie bardzo informatywną :)
  4. Witam wszystkich Pisze do was ponieważ mam dylemat. Otóż poważnie biorę się za naukę w oprogramowaniu 3d. Moim głównym celem jest tworzenie efektow specjalnych. Bawiłem się już w Maya oraz Houdini oraz trochę w blenderze i Lubie te programy lecz nie wiem którego się uczyć. Musze sie zdecydować na któryś z tych programów ponieważ chce poświęcić każdą swoją wolną chwile do opanowania go w takim stopniu zebym zaczął już coś fajnego robić. I tak w maya modelowanie jest super proste i przyjemne, menu intuicyjne i dużo fajnych rzeczy jest. Na test zawsze modeluje sobie swój własny pokój w każdym z tych programów i o ile w maya i blender nie miałem jakiś super dużych problemów to za to Houdini to bbyło dla mnie nie lada wyzwanie. Wiem że ten program wymaga trochę innego podejscia, lecz nawet takie glupie wstawianie edge loop insert sprawia mi juz problemy. Wymodelowanie pokoju w houdini zajmuje mi o wiele więcej czasu. Po części jest to spowodowane jeszcze moją malą wiedzą na temat tego programu lecz wciąż chciałbym poznać opinie osób już siedzących w tym oprogramowaniu. Szybko się uczę pod warunkiem że znajdę ten sweet spot który mnie oświeci i doznam olśnienia “aaa to o to chodzi". Pomóżcie mi podjąć decyzje. Argumenty za i przeciw. Chcę dodać że cena houdini przemawia do mnie w stosunku do Maya, a nie ukrywam ze to będzie ważny czynnik w ciagu następnych kilku miesięcy. Dodam także ze Lubie samo programowanie i łatwo się go uczę i na pewno będę chciał z tego korzystać w przyszłości a konkretniej z pythona także to też jest pewna cecha która chciałbym wykorzystać. Mówiąc ogolnie chcę mieć możliwość możliwość tworzenia prostych animacji, tworzenia wizualizacji, tworzenia plenerów a takze wszelkiej maści efektów specjalny jak woda, ogien, dym, oraz masowe zniszczenie w dość zaawansowanej formie. Dzięki z góry za odpowiedź :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności