Witajcie.
Mam bardzo poważny problem i szczerze mówiąc sam sobie z nim nigdy nie poradzę.
Mianowicie posiadam scene zapisaną w .max na której są 4 drzewa, które zamierzam użyć w grze.
Drzewa te w programie 3ds max są osobno, wszystkie korzystają z jednej textury ale mają różne rozwinięcia uv i różną budowę.
Gdy exportuje je do .obj wtedy wszystkie rozwinięcia UV nakladają się na siebie i tworzy się jedna textura.
Każde drzewo w 3ds max wygląda ładnie bo są jakoś(nie wiem jak) odosobnione textury liści i pnia. Ja także posiadam osobno textury dla liści i pnia jednak nie jestem w stanie ich prawidłowo nałożyc w blenderze ponieważ jak już mówiłem liscie i pień łączą się w jedno. Namęczyłem się sporo próbując podzielić jakoś te obiekty tak abym mógł wczytać je w blenderze i żeby działały te textury normalnie jednal nadal nie udało mi się rozwiązać problemu, za każdym razem gdy exportuję, tekstury łączą się w jedną.
Pomóżcie proszę. Jestem kompletnie zielony w 3ds Max. Nigdy w nim nie siedziałem.