Skocz do zawartości

Marlena

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Marlena's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedzi! Na razie wykorzystałam pomysł Ani - zmieniłam sterowniki, zaczęłam teksturowanie od nowa, jestem już przy końcowych pracach, a problem nie wystąpił, tak więc pomogło :)
  2. Mój problem polega na tym, że w pewnym momencie w trakcie teksturowania budynków, w części z elementów odwracają mi się normalne do powierzchni, dodam, że dzieje się to bez mojej ingerencji (ja teksturuję np schody, mam włączoną opcję Hide unselected, później uwidaczniam wszystkie obiekty (unhide all) i wtedy orientuję się, że np dach i jeszcze całkiem sporo innych elementów ma odwrócone normalne do powierzchni. Co ciekawe, na renderze wszystko wychodzi dobrze. A jak w programie odwrócę normalne, żeby było dobrze widoczne, to znów na renderze wychodzą te elementy źle, tak, jakby miały odwrócone normalne... Proszę o pomoc, już kolejny raz od nowa podchodzę do teksturowania tego budynku i ciągle dzieje się to samo. Gdzie tkwi błąd i czy da się go naprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności