-
Photoshop CC 2018 – wersja wieczysta?
Założyłem nowy wątek dotyczący licencji 3ds Max, aby nie zaśmiecać tego tematu. Jeśli ktoś jest zainteresowany, zapraszam do dyskusji.
-
Licencja wieczysta 3ds Max 2017 – jak zabezpieczyć się przed utratą aktywacji?
Chciałbym nawiązać do wcześniejszej dyskusji dotyczącej Photoshopa i licencji wieczystej. Czy ktoś miał już problem z aktywacją starszych wersji 3ds Max (2015 i wcześniejszych)? Oczywiście, jeśli ktoś jeszcze korzysta z tak starych wersji. Obecnie używam 3ds Max 2017, który w zupełności mi wystarcza, ale obawiam się, że prędzej czy później może nadejść moment, gdy licencja wieczysta przestanie być faktycznie wieczysta. Przejście na model subskrypcji jest bardzo kosztowne – korzystałem przez trzy lata i podziękowałem. Znalazłem osobę, od której odkupiłem licencję 2016 z upgradem do 2017 i wszystko działa bez problemu. Zgodnie z informacjami podanymi na stronie Autodesku, w przypadku wygaśnięcia licencji wieczystej można z niej korzystać do momentu zmiany sprzętu lub reinstalacji systemu. Po tym czasie aktywacja licencji nie będzie już możliwa. Jak można się przed tym zabezpieczyć? Czytałem kilka wątków sugerujących, że najlepszym rozwiązaniem jest wykonanie backupu systemu i w razie awarii po prostu jego przywrócenie. Czy ktoś ma w tym doświadczenie i może podzielić się wskazówkami?
-
Photoshop CC 2018 – wersja wieczysta?
Możesz napisać coś więcej na temat tego, jak wyglądała Twoja sytuacja z Adobe? Czy próbowałeś dochodzić swoich praw w sprawie tej licencji, czy może konsultowałeś się z kimś, kto zna się na przepisach prawa dotyczących oprogramowania? Licencja nagle przestała działać, czy problem pojawił się dopiero przy próbie nowej instalacji? Ciekawi mnie, jak dokładnie to się stało.
-
Photoshop CC 2018 – wersja wieczysta?
Wspomniałem wcześniej, że szukam rozwiązania dla bliskiej osoby, która nie jest zbyt obeznana z komputerami. Co ciekawe, Photoshopa zna na tyle, że radzi sobie z podstawowymi rzeczami – drobnym retuszem portretów i korektą skóry, ale niczym więcej. Dlaczego "małokomputerowa"? Bo mimo wszystko nie chce się przekonać do Affinity. 😅 Ale po tym, co tutaj ustaliliśmy, wygląda na to, że nie będzie miała wyjścia. 😉
-
Photoshop CC 2018 – wersja wieczysta?
Dzięki za wyjaśnienie! Czyli ostatnia wersja licencji wieczystej to CS6. Wiem, że subskrypcja kosztuje kilka dolarów miesięcznie – sam z niej korzystam, ale ogarniam temat dla kogoś bliskiego (mało komputerowego) i dlatego pojawił się pomysł zakupu starszej wersji oprogramowania, która w zupełności by wystarczyła. Na Allegro widziałem kilka aukcji firm sprzedających licencje na CS6 i zastanawiam się, czy taka licencja faktycznie będzie dziś działać, czy to raczej ryzykowny zakup i wyrzucenie pieniędzy w błoto. Może ktoś miał już z tym do czynienia?
-
Photoshop CC 2018 – wersja wieczysta?
Kupiłem ostatnio Lightrooma 4, zainstalowałem, wpisałem klucz CD i wszystko działa bez problemu. Myślałem, że z Photoshopem będzie podobnie. Pytam, bo nie jestem zorientowany w temacie, a szkoda byłoby wydać 400 zł na coś, co może nie działać. Może ktoś przerabiał podobny problem, oczywiście może być każdy inny PS
-
Photoshop CC 2018 – wersja wieczysta?
Cześć, Chciałbym kupić Photoshop CC 2018 w wersji wieczystej. Czy ktoś z Was ma doświadczenie z takim zakupem? Czy taka licencja będzie nadal działać poprawnie i legalnie? Potrzebuję Photoshopa głównie do prostych zastosowań, takich jak podstawowa obróbka graficzna i przygotowanie tekstur, więc nie zależy mi na najnowszych funkcjach ani subskrypcji Creative Cloud. Wiem, że są alternatywy, np. Affinity Photo, ale akurat w moim przypadku Photoshop jest konieczny. Będę wdzięczny za wszelkie informacje i doświadczenia związane z zakupem takiej wersji. Pozdrawiam!
-
Problem z Backburnerem i Scene States
Cześć wszystkim, Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić, więc może ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją i zna rozwiązanie. Sprzęt i konfiguracja: Dwa identyczne komputery: Stacja graficzna Render node Oprogramowanie: 3ds Max + V-Ray (Distributed Rendering włączony) Opis problemu: Scena testowa zawiera dwa zestawy Scene States z różnym oświetleniem. W Batch Render ustawiam dwa testowe rendery, każdy z innymi Scene State. Zaznaczam Net Rendering oraz Distributed Rendering w opcjach V-Ray. Całość wysyłam do Backburnera. Co się dzieje: Jeśli rendery uruchamiam bezpośrednio w 3ds Max na stacji graficznej, wszystko działa poprawnie. Jeśli korzystam z Backburnera: Stacja graficzna renderuje poprawnie (prawidłowe Scene State). Render node nie wczytuje Scene State – wygląda na to, że używa aktualnych ustawień warstw zamiast tych z Scene State. Co sprawdziłem: Sieć jest skonfigurowana poprawnie. Kiedy oba komputery renderują razem bez Backburnera (w obrębie Maxa), wszystko działa tak, jak powinno. Pytanie: Czy ktoś spotkał się z takim zachowaniem Backburnera? Może brakuje jakiejś konfiguracji, albo coś trzeba inaczej ustawić w Scene States, Batch Renderze lub w Backburnerze? Z góry dzięki za pomoc!
-
Eksplorator Windows problem
Czy ktoś spotkał się z problemem w Eksploratorze plików w Windows 10? Objawy: Eksplorator działa bardzo powoli. Nie da się wejść na partycję – zielony pasek ładowania cały czas się przesuwa. Dysk działa poprawnie, można normalnie zapisywać na nim dane. Dysk został sprawdzony odpowiednimi narzędziami diagnostycznymi i jest sprawny. Czy ktoś miał taki problem i znalazł rozwiązanie (poza formatowaniem systemu)? Dodam, że poprzez programy można normalnie odczytywać dane z dysku, np jak importuję coś do maxa to wszystko działa prawidłowo. Z góry dziękuję za pomoc!
-
VRAM - Jaką rolę odgrywa pamięć karty graficznej?
3ds max + Vray Rendering 100 % CPU Stąd moje pytanie: czy podczas pracy – modelowania, teksturowania, próbnych renderów itp. – ilość VRAM ma duże znaczenie i za co dokładnie odpowiada Czy warto dopłacać za kartę z wiekszą ilością VRAMu
-
VRAM - Jaką rolę odgrywa pamięć karty graficznej?
3 x tak 🙂
-
VRAM - Jaką rolę odgrywa pamięć karty graficznej?
Witam wszystkich! Mam pytanie dotyczące pamięci RAM na karcie graficznej. Zastanawiam się, do czego dokładnie przydaje się dodatkowa ilość pamięci VRAM i jak wpływa na pracę w programach 3D, szczególnie w kontekście wizualizacji architektonicznych. Czy większa ilość pamięci VRAM jest potrzebna wyłącznie do renderingu GPU? Jeśli ktoś używa renderowania na GPU, to domyślam się, że pamięć VRAM pozwala na obsługę bardziej złożonych scen. Czy dobrze rozumiem, że im większa scena (więcej szczegółów, tekstur o dużej rozdzielczości), tym bardziej jest potrzebna większa ilość VRAM-u? Natomiast jak to wygląda w przypadku pracy na CPU? Jeśli renderuję wyłącznie na CPU, czy VRAM karty graficznej odgrywa tutaj jakąś rolę? Z tego, co wiem, pamięć RAM komputera jest wtedy kluczowa, ale może VRAM również pomaga przy podglądach sceny, viewportach lub w samym procesie budowy i przygotowania sceny? A może w przypadku wizualizacji architektonicznych, gdzie sceny mogą być naprawdę duże, warto mimo wszystko inwestować w kartę z większą ilością pamięci VRAM, nawet jeśli rendering odbywa się głównie na CPU? Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi i opinie.
-
Sprzedam licencje wieczystą 3dsmax 2019
Jeszcze aktualne?
-
V-ray modele 3DSky - długi czas renderu
clip zmniejsza czas renderu, cierpi na tym antyaliasing, ale coś za coś, dzięki za pomoc
-
V-ray modele 3DSky - długi czas renderu
Cześć, Kupiłem model drzewa na portalu 3DSky. Okazało się, że liście to zwykła płaszczyzna z maską opacity. Problem polega na tym, że V-Ray Next bardzo długo liczy fragmenty z liściami. Co nalezy zrobić aby przyspieszyć render., w czym tkwi problem?
VAstudio
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta