Skocz do zawartości

Anako

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Anako's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

20

Reputacja

  1. Hej 😆 Chcę Wam pokazać swój najnowszy obrazek - "Dark fields witch". Będę wdzięczna za feedback i info, co można w nim poprawić, albo na co mogłabym zwrócić uwagę w przyszłości. Z góry bardzo dziękuję! :3
  2. Dzięki za sugestię :) Bardziej mnie kręci styl a'la Disney, ale widzę, że wśród tutków przeważają te w stylu mangi/anime, więc będę szukać pod tym hasłem. To były moje podstawowe obawy, kiedy wybierałam program. ;) Ale na szczęście faktycznie metody modelowania wydają się niemal identyczne. Dzięki za linki do tutków, na pewno się mi przydadzą! :D Jakoś tak mi nie pasował. ;p Dzięki za miłe słowa. :) O, wielkie dzięki za tę radę! Zastanawiałam się, co mam zrobić z tymi n-gonami. Widziałam, że wielu modelarzy w tutorialach jakoś się nimi nie przejmuje, a miałam w głowie zasadę, że ścianki nie powinny mieć więcej niż 4 rogi. Czyli będę tego pilnować i przerabiać je na trójkąty. Dziękuję, obejrzę na pewno. :) Chociaż docelowo chciałabym malować tekstury w photoshopie (moje codzienne narzędzie pracy, zatem mam tam swoje pędzle, skróty itp), dlatego zastanawiam się nad wypróbowaniem Quixela. Ale to jeszcze daleko mi do tego. Póki co muszę się porządnie nauczyć modelować. :>
  3. Po przekopaniu się przez teorię w postaci tutoriali postanowiłam wymodelować coś sama. :) Póki co małą postać low poly, bez tekstur i ogólnie trochę tak na ślepo, sporo zgadując i kombinujac, bo doświadczenia mi zupełnie brakuje. Dlatego nie mam pojęcia, czy moja siatka jest poprawna, czy mój sposób "rysowania" oczu i ust sanymi krawędziami to nie jest przypadkiem herezja, albo czy samo zanaczenie "shadeless" przy materiałach to dobra droga do efektu a'la cell-shading. Innymi słowy wiem tyle co nic, zatem będę wdzięczna za jakąkolwiek krytykę czy porady! Model można dokładnie (z siatką itp) obejrzeć o tu: https://skfb.ly/NRNW
  4. Wow, dziękuję Wam za odpowiedzi! Ah, i pomysleć, że do malowania wystarczy jeden jedyny Photoshop, podczas gdy tu widzę niezbędny będzie cały arsenał programów... ;p Czyli, z tego, co zrozumiałam: do głównego modelowania/ogarniania Blender, do dorabiania szczegółów na modelu ZBrush, a do teksturowania 3DCoat czy wspomniany przeze mnie Quixel Suite... Niczego nie pomieszałam? ;) To, czego mnie "uczyli" w szkole to było dawno i nieprawda. ;d 3D dali nam tylko przy okazji, aby program kierunku był ciekawszy. :P W sumie poza postaciami chciałabym ogarniać ogólnie assety do gier, ale zakładam (być może naiwnie ;p), że jeśli opanuję modeling postaci na dobrym poziomie, to inne rzeczy też będę umiała robić. :) Jestem zbyt zdeterminowana, aby się zrażać ze względu na soft. :> Jesli będzie mi szło wyjątkowo oporowo, to spróbuję w innym programie. W sumie o to się najmniej boję, bo modelowanie to przede wszystkim kwestia praktyki. Najbardziej przeraża mnie ogrom wiedzy, jaki trzeba zdobyć, aby w ogóle cokolwiek wyprodukować. :P Łoo, czegoś takiego właśnie szukałam! Śliczne dzięki! *_* U mnie w firmie pracował koleś, który w portfolio miał same takie postaci. ;) A spokojnie dawał radę przy robieniu gier. Zresztą ja chcę tworzyć takie ludki _między innymi_, low poly interesuje mnie tak samo mocno.
  5. Dzięki za odpowiedź :) Czyli w ZBrushu też mogę spokojnie robić low poly? Jaką funkcję pełniłby Blender? Bo nie do końca rozumiem, co to znaczy "wypalanie" ;)
  6. Witajcie! :> Od lat zajmuję się grafiką 2D i concept artem. Uznałam jednak, że warto poszerzyć swoje umiejętności i wgłębić się w świat grafiki 3D. Wiele lat temu na studiach dłubałam w Mayi, ale w zasadzie nic już z tego nie pamiętam, no i dziedzina ta niewątpliwie wyewoluowała. Nie owijając w bawełnę, chciałabym robić takie rzeczy: https://drive.google.com/folderview?id=0B9RMltMytdJzNGpvYjFONHlyeFE&usp=sharing Jak widzicie, jest to stylistyczny rozstrzał, jednak zadam to pytanie: jakich programów/toolsów potrzebuję do tworzenia takich modeli? :P Zależy mi zarówno na high poly (postaci a'la pixar), jak i low poly (pod kątem gier). Chciałabym móc osiągnąć takie efekty przy użyciu jak najmniejszej ilości oprogramowania. ;) Wiem, że do tekstur zamierzam używać Quixel Suite'a, ale na tym moje zdecydowanie się kończy. Czy Blender da radę? Czy może lepiej ZBrush? Czy jeszcze coś innego? Jestem w temacie zielona. Czy istnieją jakieś tutki wprowadzające noobków w samą teorię 3D? ;p Z góry dziękuję za pomoc! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności