Jump to content

Anako

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About Anako

  • Rank
    Member
  • Birthday August 4

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej 馃槅 Chc臋 Wam pokaza膰 sw贸j najnowszy obrazek - "Dark fields witch". B臋d臋 wdzi臋czna za feedback i info, co mo偶na w nim poprawi膰, albo na co mog艂abym zwr贸ci膰 uwag臋 w przysz艂o艣ci. Z g贸ry bardzo dzi臋kuj臋! :3
  2. Dzi臋ki za sugesti臋 :) Bardziej mnie kr臋ci styl a'la Disney, ale widz臋, 偶e w艣r贸d tutk贸w przewa偶aj膮 te w stylu mangi/anime, wi臋c b臋d臋 szuka膰 pod tym has艂em. To by艂y moje podstawowe obawy, kiedy wybiera艂am program. ;) Ale na szcz臋艣cie faktycznie metody modelowania wydaj膮 si臋 niemal identyczne. Dzi臋ki za linki do tutk贸w, na pewno si臋 mi przydadz膮! :D Jako艣 tak mi nie pasowa艂. ;p Dzi臋ki za mi艂e s艂owa. :) O, wielkie dzi臋ki za t臋 rad臋! Zastanawia艂am si臋, co mam zrobi膰 z tymi n-gonami. Widzia艂am, 偶e wielu modelarzy w tutorialach jako艣 si臋 nimi nie przejmuje, a mia艂am w g艂owie zasad臋, 偶e 艣cianki nie powinny mie膰 wi臋cej ni偶 4 rogi. Czyli b臋d臋 tego pilnowa膰 i przerabia膰 je na tr贸jk膮ty. Dzi臋kuj臋, obejrz臋 na pewno. :) Chocia偶 docelowo chcia艂abym malowa膰 tekstury w photoshopie (moje codzienne narz臋dzie pracy, zatem mam tam swoje p臋dzle, skr贸ty itp), dlatego zastanawiam si臋 nad wypr贸bowaniem Quixela. Ale to jeszcze daleko mi do tego. P贸ki co musz臋 si臋 porz膮dnie nauczy膰 modelowa膰. :>
  3. Po przekopaniu si臋 przez teori臋 w postaci tutoriali postanowi艂am wymodelowa膰 co艣 sama. :) P贸ki co ma艂膮 posta膰 low poly, bez tekstur i og贸lnie troch臋 tak na 艣lepo, sporo zgaduj膮c i kombinujac, bo do艣wiadczenia mi zupe艂nie brakuje. Dlatego nie mam poj臋cia, czy moja siatka jest poprawna, czy m贸j spos贸b "rysowania" oczu i ust sanymi kraw臋dziami to nie jest przypadkiem herezja, albo czy samo zanaczenie "shadeless" przy materia艂ach to dobra droga do efektu a'la cell-shading. Innymi s艂owy wiem tyle co nic, zatem b臋d臋 wdzi臋czna za jak膮kolwiek krytyk臋 czy porady! Model mo偶na dok艂adnie (z siatk膮 itp) obejrze膰 o tu: https://skfb.ly/NRNW
  4. Wow, dzi臋kuj臋 Wam za odpowiedzi! Ah, i pomysle膰, 偶e do malowania wystarczy jeden jedyny Photoshop, podczas gdy tu widz臋 niezb臋dny b臋dzie ca艂y arsena艂 program贸w... ;p Czyli, z tego, co zrozumia艂am: do g艂贸wnego modelowania/ogarniania Blender, do dorabiania szczeg贸艂贸w na modelu ZBrush, a do teksturowania 3DCoat czy wspomniany przeze mnie Quixel Suite... Niczego nie pomiesza艂am? ;) To, czego mnie "uczyli" w szkole to by艂o dawno i nieprawda. ;d 3D dali nam tylko przy okazji, aby program kierunku by艂 ciekawszy. :P W sumie poza postaciami chcia艂abym ogarnia膰 og贸lnie assety do gier, ale zak艂adam (by膰 mo偶e naiwnie ;p), 偶e je艣li opanuj臋 modeling postaci na dobrym poziomie, to inne rzeczy te偶 b臋d臋 umia艂a robi膰. :) Jestem zbyt zdeterminowana, aby si臋 zra偶a膰 ze wzgl臋du na soft. :> Jesli b臋dzie mi sz艂o wyj膮tkowo oporowo, to spr贸buj臋 w innym programie. W sumie o to si臋 najmniej boj臋, bo modelowanie to przede wszystkim kwestia praktyki. Najbardziej przera偶a mnie ogrom wiedzy, jaki trzeba zdoby膰, aby w og贸le cokolwiek wyprodukowa膰. :P 艁oo, czego艣 takiego w艂a艣nie szuka艂am! 艢liczne dzi臋ki! *_* U mnie w firmie pracowa艂 kole艣, kt贸ry w portfolio mia艂 same takie postaci. ;) A spokojnie dawa艂 rad臋 przy robieniu gier. Zreszt膮 ja chc臋 tworzy膰 takie ludki _mi臋dzy innymi_, low poly interesuje mnie tak samo mocno.
  5. Dzi臋ki za odpowied藕 :) Czyli w ZBrushu te偶 mog臋 spokojnie robi膰 low poly? Jak膮 funkcj臋 pe艂ni艂by Blender? Bo nie do ko艅ca rozumiem, co to znaczy "wypalanie" ;)
  6. Witajcie! :> Od lat zajmuj臋 si臋 grafik膮 2D i concept artem. Uzna艂am jednak, 偶e warto poszerzy膰 swoje umiej臋tno艣ci i wg艂臋bi膰 si臋 w 艣wiat grafiki 3D. Wiele lat temu na studiach d艂uba艂am w Mayi, ale w zasadzie nic ju偶 z tego nie pami臋tam, no i dziedzina ta niew膮tpliwie wyewoluowa艂a. Nie owijaj膮c w bawe艂n臋, chcia艂abym robi膰 takie rzeczy: https://drive.google.com/folderview?id=0B9RMltMytdJzNGpvYjFONHlyeFE&usp=sharing Jak widzicie, jest to stylistyczny rozstrza艂, jednak zadam to pytanie: jakich program贸w/tools贸w potrzebuj臋 do tworzenia takich modeli? :P Zale偶y mi zar贸wno na high poly (postaci a'la pixar), jak i low poly (pod k膮tem gier). Chcia艂abym m贸c osi膮gn膮膰 takie efekty przy u偶yciu jak najmniejszej ilo艣ci oprogramowania. ;) Wiem, 偶e do tekstur zamierzam u偶ywa膰 Quixel Suite'a, ale na tym moje zdecydowanie si臋 ko艅czy. Czy Blender da rad臋? Czy mo偶e lepiej ZBrush? Czy jeszcze co艣 innego? Jestem w temacie zielona. Czy istniej膮 jakie艣 tutki wprowadzaj膮ce noobk贸w w sam膮 teori臋 3D? ;p Z g贸ry dzi臋kuj臋 za pomoc! :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy