-
Vray Interactive rendering- plamy
Hej, Ostatnio chciałem spróbować liczyć interaktywnie w Vray z wykorzystaniem IrradianceMap +Light cache. Podbijałem ustawienia Progressive Image samplera, Light cache'a IrradianceMap itd, i niezależnie od tego zawsze wychodziły jakieś randomowe plamy, przebarwienia na renderze. Z takimi samymi ustawieniami, jak liczyłem na bucketach render wychodził czysty. O co chodzi? Czy Irradiance map nie nadaje się do liczenia na progresywnym? Pozdrawiam,
-
3ds Max - Chamfer
Obczaj sobie skrypt "Quad Chamfer" https://mariussilaghi.com/products/quad-chamfer
- Unity3d
-
Teczka 3d: Owal1
Kolejne próby z anatomią
-
Teczka 3d: Owal1
Witam, W końcu zebrałem się na założenie teczki. Głównie będę zamieszczał tutaj prace z zbrush'a, ale mogą się też zdarzyć rzeczy z innych softów. Zobaczymy. W zbrush' jestem mocno początkującym, trochę tutoriali z digitaltutors obejrzałem, ale nie usiadłem do robienia niczego konkretnego. Teraz przyszedł na to czas. Standardowo zaczynam od anatomii człowieka. Jasna sprawa, jestem tu dla uwag, i pomocnych komentarzy. Zachęcam do aktywności ;)
-
Zestaw PC: ok 5000 zł
Dzieki za uwagi. Poszperam jeszcze po necie, zorientuje sie bardziej w temacie i wkrotce podejme decyzje :)
-
Zestaw PC: ok 5000 zł
Hej, Poszukuje stacjonarki o podobnych parametrach i podobnej cenie, wiec pozwole sie podpiac pod temat. Tez niestety jestem laikiem w tym temacie. Co sadzicie o tych skladanych przez x-kom kompach typu http://www.x-kom.pl/p/262401-desktop-x-kom-tesla-gs-500-i7-6700k-gtx970-16gb-240gb1tb.html#specification ? Widze ze ma slawnego GTX970 :D , procka wspomnianego przez skalpela3d 6700k, ramu 16GB (zawsze mozna do 32 dolozyc)
owal1
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta