Cześć,
chciałbym przedstawić mój redesign postaci którą wykonałem pod koniec listopada. Postanowiłem do niej wrócić i ją poprawić ze względu na zły polypaint, sam design również musiał ulec zmianie. kiedy wykonałem model postanowiłem rozpocząć mapping UV. Oto efekt końcowy, zapraszam do komentowania.
hah, oj tak, trochę dłubania było pbcg :D
słuszna uwaga cucsoniuss, dzięki. właściwie, to teraz kiedy odpocząłem od tej pracki i mogę na nią spojrzeć na świeżo, to myślę, że przedłubałem...
zmniejszyłbym teraz ilość detali i poprawił kilka elementów, ale zacząłem już kolejny projekt i póki co na nim się skupiam. Chociaż, któregoś wieczoru dobrze będzie do tego wrócić i dokończyć jak należy.
Dzięki za komentarze.
Rod, co masz dokładnie na myśli? to moja pierwsza pracka wyrenderowana w keyshocie, dlatego pytam.
co do sposobu w jaki to wymodelowałem, chciałem nauczyć się jak najwięcej więc próbowałem różnych technik: najpierw zrobiłem bazę, a potem albo własnie retopo albo extract. z zmodelera skorzystałem własciwie tylko przy robieniu czarnych rur(curvetube i jego ulozenie jest zbyt irytujace :D)
Damian, dzięki za wskazówkę! faktycznie, brakuje chamfera, ale w następnej pracy jak najbardziej wykorzystam.