Jump to content

Barry102

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About Barry102

  • Rank
    Member
  1. Mam małe pytanko natury technicznej blendera. Otóż gdy założyłem gąski na czołg, okazało się ze mój komp już tego nie dźwignie, czyli błąd braku pamięci podczas renderowania. Komp mój pamięta palezoik, więc nie wymagam od niego cudów:) i tu nasuwają się pytania: 1. Ile powinien ważyć maksymalnie taki model? (rozmiar, ilość ścian, itp - średnio oczywiście) 2. Jak rozwiązać problem z pamięcią (poza kupieniem nowej) 3. Czego się wystrzegać podczas modelowania (jestem całkowicie nowy w tym temacie), np zauażyłem że włączone modyfikatory a jeszcze nie zaakceptowane znacząco spowalniają prace komputera Z góry dziękuje za odpowiedź i przepraszam za laickie pytania:)
  2. Po długiej przerwie, spowodowanej bardziej technicznymi sprawami oraz natłokiem obowiązków, udało mi się skończyć układ jezdny:) pozostały mi tylko gąski, które myślę że dziś skończe:) a oto efekty:) [ATTACH=CONFIG]103571[/ATTACH] no i całość: [ATTACH=CONFIG]103572[/ATTACH] dodam gąski, kalamitki i akcesoria na błotniki i w zasadzie będzie koniec:) i zacznę malowanie.......... choć nie mam o tym jeszcze bladego pojęcia:)
  3. Dziękuje za natychmiastową reakcje:) Z taką pomocą to myślę, że poradzę sobie bez problemu:) Z tymi śrubami to wpadka jak nie wiem:) od razu zabieram się za poprawę:)
  4. Moja praca ustała w martwym punkcie:( Nie potrafię sobie poradzić z wymodelowaniem wspornika wózka kół nośnych( przepraszam za niefachową nazwę)[ATTACH=CONFIG]103454[/ATTACH]. Bardzo proszęo jakieś sugestie, czy pomysł jak sobie z nim uporać. Z góry dzięki za wszelkie pomoce:)
  5. mały update mojej pracy: 1)[ATTACH=CONFIG]103396[/ATTACH] 2)[ATTACH=CONFIG]103397[/ATTACH] po za małymi zmianami poprawiłem mnóstwo błędów:)
  6. 1)[ATTACH=CONFIG]103377[/ATTACH] 2)[ATTACH=CONFIG]103378[/ATTACH] 3)[ATTACH=CONFIG]103379[/ATTACH]
  7. hej. Czy tylko ja mam problem z dodawaniem obrazków?
  8. na razie skromne renderki:) Postaram się jeszcze dziś pokazać siatki:) 1)[ATTACH=CONFIG]103357[/ATTACH] 2)[ATTACH=CONFIG]103358[/ATTACH] 3)[ATTACH=CONFIG]103359[/ATTACH] 4)[ATTACH=CONFIG]103360[/ATTACH] 5)[ATTACH=CONFIG]103361[/ATTACH] idzie wolno ale idzie:) Szkoda, że mam tak mało czasu..... Czekam na uwagi:)
  9. Słuszna uwaga. Obecnie (w każdej wolnej chwili) pracuję nad wanna czołgu i tam staram się zdecydowanie bardziej z optymalizować siatkę. Mam nadzieję że niebawem pokaże co zrobiłem.
  10. wrzucam siateczki:) 1)[ATTACH=CONFIG]103260[/ATTACH] 2)[ATTACH=CONFIG]103261[/ATTACH] 3)[ATTACH=CONFIG]103262[/ATTACH] 4)[ATTACH=CONFIG]103263[/ATTACH]
  11. Witam wszystkich serdecznie, na początek się przedstawię. Mam na imię Bartek i bardzo chciałbym się wgłębić w świat grafiki 3D. Jestem w tym temacie całkowicie zielony, a zrobienie czegokolwiek zajmuje mi naprawdę sporo czasu, ze względu na to że tworząc model uczę się w zasadzie wszystkiego od podstaw z materiałów ogólnie dostępnych w necie:) Nie mniej jednak zapału i cierpliwości mi nie brakuje, więc chciałbym przedstawić moje naprawdę pierwsze wypociny:) Środowisko w którym modeluje to Blender v2.77, a jako swój pierwszy model wybrałem właśnie czołg 7TP ze względu na swoją nieskomplikowaną budowę. Wiem, że na forum już były przedstawiane naprawdę świetne modele. Ale od czegoś trzeba zacząć:) Nastawiam uszu na fale krytyki, ale bardzo proszę o konstruktywne uwagi, zwłaszcza takie, które uświadomią mnie o popełnianych blędach:) Na początek wieża:) 1) [ATTACH=CONFIG]103252[/ATTACH] 2) [ATTACH=CONFIG]103254[/ATTACH] 3) [ATTACH=CONFIG]103255[/ATTACH] Siatki postaram sie wrzucić najdalej jutro. Pozdrawiam
  12. Uderz w stół a nożyce się odezwą:) Wlasnie o to mi chodziło:) Dzięki serdeczne
  13. witam, zaczne od podziekowan za szybka reakcje i za zainteresowanie:) Welder robi ladne spawy ale na okragłych obiektach, a najladniej na kulach, tak jak to jest pokazane na filmiku. A co do Klimenta sposobu to niby wszystko gra ale jakies takie plaskie mi te spawy wychodza, a juz napewno nie tak ladnie jak Klimentowi czy McGavishovi. Czuje ze problem tkwi w ksztalcie bryly tych spawow ale spedzam juz kolejne h (a jest juz ich kilkanascie) i dalej sobie nie moge poradzic. moze ktos cos podpowie? jakiegos screena wrzuci:)
  14. Witam, jestem calkowicie poczatkujacym grafikem 3d ale juz cos tam potrafie:) Obecnie modeluje czolg ale napotkalem na problem z ktorym nie potrafie sobie poradzić:( Czyli spawy. Probowałem wykkonac je wedlug tutkow dostepnych na forum ale nie zaspecjalnie to wygladalo, a w zasadzie nie wygladalo. Natomiast Welder script jest ok ale tylko do owalnych ksztaltow, z reszta sobie nie radze. Zna ktos zloty srodek na wykonanie ladnych spawow?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy