Cześć jestem Tomek. Mam problem z animacją, mianowicie do wczytanego ruchu 3D chce przypisać kości aby stworzyć animację. Jednak w moim jak i innych pobranych z internetu plikach .c3d jest pewna dla mnie nie jasność. Gdy puszczę animację z samymi punktami to jest ok, wygląda dość dobrze ale niestety każdy z punktów wędruję między sobą. Powiedzmy punkt o nazwie HEDA w 1 klatce jest przypisany powiedzmy w okolicach głowy zaś w drugiej już gdzieś bliżej bioder. Problem w tym, że gdy przypiszę temu punktowi kość, ta wędruje po całym ekranie zamiast płynnie się przesuwać po linii. Powiedzie mi co robię źle, nie tak importuje? czy to jakiś błąd? Np. w Motion Builderze jest wszystko dobrze.
Klatka 1 z punktem HEDA:
Klatka 2 z punktem HEDA:
i linka do .c3d:
https://drive.google.com/file/d/0B5duEMX62lijNDVMbGxYLS0wRzA/view