-
WIP-lewitacja wody.
Będzie ruszająca się postać tylko czekam na kamerkę.
-
WIP-lewitacja wody.
Najlepiej Real Player
-
WIP-Wielka iluzja
Dla jednych dziwne dla innych nie
-
WIP-Wielka iluzja
Pierwszy post i pojechane ale dobrze bo jak się zaczyna zabawę z maxem to czasami tylko się wydaje, że coś się fajnie zrobiło. Fakt, że do realizmu to temu projektowi daleko. Drzewko jest po to rzeby zobrazować rozmiar rusztowania. Kończę już wersję ze statyczną kamerą ponieważ to kręcenie faktycznie nie wygląda za dobrze. No i zmieniłem scenerię :-) Dzięki za kubeł zimnej wody.. Pozdrawiam MM
-
Częściowo przeźroczysta tekstura
Jest dokładnie tak jak napisaliście. Czarno biała mapa wstawiona do opacity i jest git. Efekt można zobaczyć tu Dziękuję za pomoc.
-
WIP-Wielka iluzja
Witam! Kto oglądał występy iluzjonistów to zauważył, że zazwyczaj zaczynają oni program od jakiegoś fajnego/efektownego pojawienia się. Dlatego postanowiłem wykorzystać Maxa kolejny raz (dokładnie drugi) do stworzenia jakiejś scenki związanej z moim największym hobby, jakim jest iluzja. Proszę o komentarze, podpowiedzi, sugestie, etc. Plik zajmuje 7MB. Kodek DivX. Filmik Pozdrawiam MM
-
Częściowo przeźroczysta tekstura
a nie będzie wtedy cała tekstura przeźroczysta?? Ja potrzebuję tak jak pisałem wcześniej uzyskać tylko przeźroczystość jednego koloru.
-
Częściowo przeźroczysta tekstura
Witam! Szukałem ale nie znalazłem. Jak zrobić teksturę, w której jakiś kolor (powiedzmy czarny) będzie całkowicie przeźroczysty a reszta kolorów będzie normalnie widoczna?? Chodzi mi dokładnie o to, że jak nałożę taką teksturę na Plane to Plane będzie przeźroczyste w tym miejscu gdzie na teksturze jest kolor czarny. Z góry dziękuję MM
-
WIP-lewitacja wody.
??ja Ci pokaże język ;-)!! filmik A animacja wody była robiona właśnie w realflow ;-)
-
Animacja śladu na sniegu (lub czymkolwiek) na turlającą sie kulką. Jak to zrobić???
Efekt taki możesz uzyskać przy pomocy programu/pluginu RealFlow firmy NextLimit. Demo na http://www.nextlimit.com. Pozdrawiam MM PS. Na stronie w menu Training>Scenes masz przykładowe scenki do tego programu. Jest tam jedna, w której "ludzik" spada na śnieg i zostawia po sobie ślad.
-
WIP-lewitacja wody.
Właśnie o tej animce pisałem żeby jej nie porównywać z moją ;-) Nie wiem czym robili tam materiał wody ale ja zrobiłem materiał szkła w Vray'u. Kwestia dobrania ustawień, może trafię na takie, które sowodują, że tekstura będzie najbardziej zbliżona do wody.
-
WIP-lewitacja wody.
Witam! Zacznę od tego, że jestem iluzjonistą. Wpadł mi do głowy pomysł na lewitację wody. No i oto zamieszczam pierwszy próbny render. http://www.mcp.okey.pl/lewitacja_beta00001.zip Na następnym renderze mam nadzieję, że już będę wykonywał jakieś ruchy i tekstura wody będzie lepsza. Pozdrawiam MM PS. Proszę tylko nie porównywać tej animacji do tego demka ze strony nextlimit (podobna fabuła). Poprostu pomysł miałem od dawna tylko nie wiedzialem o istnieniu takiego narzędzia jak RealFlow.
-
Reactor cloth
Hej. Możecie mi podpowiedzieć gdzie ustawić zakres symulacji?? Bo robię tak: przypinam 4 vertexy do jednego boxa (muszę nadać boxowi jakąś masę żeby ścierka spadła a za nią box, a się nie zawiesiła na boksie). No i oczywiście ścierka spada, a na ścierkę box. Teraz animuję boxa czyli np. MOVE do góry i jak daję symulację to ścierka nie spada i potem nie unosi się tylko od razu się unosi. A co do realflow to rewelacja. Dwa dni siedzenia i program trochę obcykany. Wystarczył help, żeby ruszyć z miejsca, parę rzeczy podpowiedziała intuicja ;-) Dużo zależy od ustawień samych emiterów i działających na nie sił ale metodą prób i błędów można uzyskać efekt jaki się chce. (no prawie :-) ) Myślę, że uda mi się uzyskać to co chiałem. Pozdrawiam Marek PS. Faktem jest, że program wyciska z kompa ostatnie poty.
-
Reactor cloth
Piękne dzięki. Jak wrócę do domu to zaraz to sprawdzę. PS. Dodam, że jestem iluzjonistą i próbuję połączyć iluzję z 3D;-) I cholerka wyprzedzili realizację mojego pomysłu na realflow, wrrr ale i tak sprobuje to zrobic.
-
Reactor cloth
Hej. Mam pytanko odnośnie animacji "ścierki". Załóżmy, że na podest spada "ścierka" (oczywiście w bardzo naturalny sposób ponieważ czuwa nad tym reactor) i chciałbym ją dalej animować, np. zlapać linkami za 4 verteksy tej ścierki i podnieść ją do góry. Jak to zrobić?? Mam też pytanie odnośnie animowania cieczy. Chciałbym zrobić animację cieczy tzn. mam ciecz w jakimś naczyniu, nad naczyniem wisi ala magnes, który tą ciecz przyciąga i skupia wokół siebie. Jest na to jakiś sposób. Z góry dziękuję MM PS. Używam Maxa.
MagicMarcus
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta