Skocz do zawartości

Zanvid

Members
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdynia

Zanvid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Raczej jest to awykonalne/gra nie warta świeczki żeby podpinać rigi do MIDI via skrypt, musiałbyś uderzyć do pythonowców, może komuś sie nudzi i lubi wznawia.
  2. Dziękuje za wypowiedzi, czyli rozumiem że komercja i monopol Autedeska wygrywa na tym polu, scenariusz A jak i po części B wypełnia Mayka. Mam nadzieje że za niedługi czas będę mógł pochwalić sie tzw. teczką na forum pokazując moje zmagania na tym polu. Pozdrawiam Z.
  3. Hej, stoję przed ogromnym dylematem, opanowałem zabawę z CG na tyle że mogę siebie nazwać 3D generalistą: kilka animacji do dość dużych projektów (zainteresowanym podam link do portfolio). Moim głównym narzędziem jest MODO, cenie sobie szybkość i łatwość modelowania, silnik renderujący też daje radę, animacja i rigi nie najgorsze, miałem także do czynienia jedynie z Cinema4D ale raczej nie jest to moje ulubione narzędzie pracy. Ale do rzeczy - zwracam się do bardziej doświadczonych kolegów na forum o pomoc w wybraniu/nakierowaniu ścieżki rozwoju. Obecnie walczę z blenderem trochę z mayką oba narzędzia mają swoje plusy i minusy. Niestety najgorzej być jasnowidzem i nie wiesz co będziesz robił za dekadę, poświęcając 2-3 lata na bycie mistrzem w blenderze może się okazać że robisz super rzeczy ale dajmy na to Platige Image zatrudnia ludzi tylko z opanowaną Mayką albo nowo powstała firma gamedev'owa poszukuje ogarniętych zawodników którzy pracują tylko w blenderze. A: bardziej w stronę CGi Maya+Houdini - maya (+ arnold) - tzw. industry standard, rigi, vfx, render (przy zakupionym niedawno Solid Angle) + sporo innych ficzerów - houdini - zaawansowane vfx, proceduralne czary oraz houdini engine - duże koszta takiego kombajnu B: bardziej w gamedev blender+Houdini - blender świetnie sie rozwija, jest trochę dziwny w użytkowaniu, najważniejsze jest dla mnie rigowanie pod blenderem, nie wiem czy rigi blenderowe są tak samo sprawne jak mayki, kilka niestandardowych rozwiązań w różnych gałęziach "łorkflołu" - houdini j/w, +eksperymentalny exchanger / brak houdini engine poki co - mniejsze koszta o mayke *MODO - uniwersalne narzędzie do modelowania i mniejszych/szybkich produkcji *Zbrush - rzeźbienie Zapraszam do dyskusji tych którzy mają do czynienia zarówno w gamedevie jak i animacji wysokobudżetowych oraz osoby które mają podobne dylematy! Pozdrawiam, Z. ps. prosiłbym o powstrzymanie się przed złośliwym porównywaniem "soft X jest lepszy od softu Y, bo tak".
  4. Zanvid

    Tor Frick workflow

    Mi to wygląda na zmianę workgridu na zaznaczony polygon, a potem to już clone tool, w okoenku historii widać także że użył swojego skryptu select.Boundry ale to może oznaczać cokolwiek. Tutaj jakiś ludź próbuje odtworzyć te skrypty https://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=119&t=112500 , aha i z tego co sie orientują to Tor używa też zewnętrznej aplikacji XMouse do skryptów na myszke. Jak chcesz powalczyć ze skyptami to możemy połączyć siły, daj znać na priv. Pozdro Z. ps. https://gumroad.com/l/yhhiQ tutaj też nie zdradza za bardzo swoich tajemnych skryptów, a szkoda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności