Jump to content

TateMultimedia

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About TateMultimedia

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Tate Multimedia S.A. http://www.tatemultimedia.com gry komputorowe GRAFIK 3D pełny etat Obowiązki: - Tworzenie wysokiej jakości assetów 3D (modelowanie, mapowanie, tworzenie tekstur) - Tworzenie materiałów w technologii PBR, - Współpraca z zespołem programistów, projektantów i grafików - Aktywny udział w kreatywnym procesie powstawania gry - Cykliczne prezentowanie swojej pracy Wymagania: - Bardzo dobra znajomość pakietu jak 3DS Max (lub innego) - Umiejętność modelowania High Poly or Low Poly - Znajomość programu Photoshop - Umiejętność tworzenia tekstur i materiałów - Kreatywność, pomysłowość i zmysł plastyczny (kształt, kolor, kompozycja, proporcje) - Umiejętności pracy w zespole - Własne portfolio z projektami - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub jako freelancer - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - Zdolność dostarczania skończonej pracy w określonym czasie Mile widziane: - Znajomość silnika Unreal Engine 4 w zakresie shader’ów (materiałów) - Wiedza ogólna na temat grafiki 3D (materiały, shadery, pipeline graficzny) - Umiejętność tworzenia konceptów - Podstawowa umiejętność animowania obiektów nieorganicznych Oferujemy: - Ultranowoczesne miejsce pracy w samym centrum dzielnicy biznesowej w Warszawie, blisko centrum handlowego i wysokiej klasy powierzchni mieszkaniowej. - Praca w nowoczesnym biurze z młodym i sympatycznym zespołem. - Możliwość uczestniczenia w tworzeniu gier komputerowych/wideo sprzedawanych na całym świecie. - Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i zasługi - Prywatna opieka zdrowotna. Kontakt: [email protected]
  2. Tate Multimedia S.A. http://www.tatemultimedia.com gry komputorowe ANIMATOR 3D pełny etat Obowiązki: - Tworzenie wysokiej jakości animacji poklatkowych postaci (keyframe animation) na potrzeby gry - Modyfikacja animacji z sesji motion capture - Ścisła współpraca z programistami w zakresie sterowania postaciami gry - Przygotowywanie assetów (rigging, skinning) - Cykliczne prezentowanie swojej pracy Wymagania: - Znajomość i praktyczne umiejętności wykorzystania tradycyjnych zasad animacji w animacji komputerowej - Biegła znajomość programu 3DSMax (lub podobnego pakietu do animacji), znajomość animowania techniką IK oraz FK - Umiejętność animowania postaci oraz obiektów nieorganicznych - Kreatywność, pomysłowość i zmysł plastyczny - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - Portfolio z animacjami postaci - Umiejętność pracy w zespole - Zdolność dostarczania skończonej pracy w określonym czasie Mile widziane: - Znajomość silnika Unreal Engine 4 w zakresie animacji - Zdolności artystyczne, umiejętność szkicowania postaci w określonych pozach - Facial Mocap - Znajomość After Effects, Oferujemy: - Ultranowoczesne miejsce pracy w samym centrum dzielnicy biznesowej w Warszawie, blisko centrum handlowego i wysokiej klasy powierzchni mieszkaniowej. - Praca w nowoczesnym biurze z młodym i sympatycznym zespołem. - Możliwość uczestniczenia w tworzeniu gier komputerowych/wideo sprzedawanych na całym świecie. - Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i zasługi - Prywatna opieka zdrowotna. Kontakt: [email protected]
  3. Tate Multimedia S.A. Gry Komputerowe Lead Environment Artist Areyou passionate about video games and an expert in 3D graphics? Tate Multimediais looking for a talent for a Lead Environment Artist position to join ourstudio in Warsaw. TateMultimedia is an international company established in 2000, which is nowspecialized in acquiring and also creating high quality PC and console gamesfor worldwide publishing and distribution. General responsibilities: Works closely with Art Director and Lead Designer Being responsible for achieving final look of a game according to art direction (lightning, post process, materials) Defining the methods of achieving game’s visual style with proper 3D graphics techniques and assets (Unity or Unreal) Communicating this methods and workflow to the team Overseeing the production of all 3D assets throughout the game’s development Work closely with engineers and designers to solve technical challenges of the art pipeline Required Skills Technical Art experience 3+ years of working experience with game engines At least one shipped PC or console title Good understanding of 3D assets workflow Good 3D graphics technical knowledge Good understanding of Modeling, Texturing, UV Mapping, Shader & Material, and Lighting (Unity or Unreal) Knowledge of 3d software like 3ds Max or Maya Basic knowledge of full screen based effects and special effects in general Track record shipping commercial games Be able to communicate clearly with senior managers, designers, programmers Problem-solving attitude Have a passion for games Be able to communicate in Polish or English Our offer An ultra-modern work space in the heart of the main business area in Warsaw city center, near brand new shopping mall and high-end residential area A modern and relaxed studio atmosphere with cutting-edge technologies Exciting opportunity to create the best video games worldwide A competitive salary based upon experience and merit Private health care & MultiSport card http://tatemultimedia.com/ [email protected]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy