32 cale wystarczy ?
Rzeczywiscie sa takie problemy z liniami na takim zakrzywionym ?
Ogolnie gralem na takim zakrzywionym i fajnie bylo i ogolnie taki monitor z zakrzywionym ekranem bardzie cieszy oko :)
Witam.
Czy monitory z zakrzywionym ekranem rowniez nadają sie do projektowania w 3D , czy może nie powinno się ich używać do tego celu ?
Zaznaczam tez ze monitor ten sluzyl bedzie rowniez do gier.
Może moglibyście cos zaproponowac , moj budzet to ok 5tys zl.
Witam.
Podczas renderingu w blizszym ujeciu szpary miedzy szufladami wygladaja normalnie (proste, wyraźne) , ale gdy robie już ujęcie w lekkim oddaleniu to nagle szpary wydają się niewyraziste, poszarpane. Czego to moze byc wina ?
Render mental.
I jeszcz jeden problem polega na tym, ze nadaje szafce standardowy materiał, Diffuse zmieniam na kolor biały, ale przy renderingu szafka ma kolor szary, z powinien byc bialy.
Ok.
Czyli rozumiem, ze program nie ma np. modyfikatora podobnego do "Shell" tylko bez pogrubienia, ktora sprawila by, ze w np. w boxie renderowane byly by obydwie jego plaszczyzny (wew. i zew.)?
Mam ustawiony kolor biały.
Swiatlo nic nie daje.
Pomaga dopiero zaznaczenie opcji Force 2 sided w rendering, ale nie o to mi chodzilo , bo ja np. nie chce tego zastosowac do wszystkich obiektow tylko do jednego.
Witam.
Tworze boxa , potem edit poly i wycinam w nim np. gorna scianke, ale podczas renderingu widac tylko scianki zewnetrzne i tu pytanie czy jest mozliwosc, aby renderowane byly scianki wew. oraz zew. bez ich pogrubiania ?
Witam.
Tworze sobie model szafek do kuchni i rozdzielam sobie je opcja "Connect".
Problem pojawił sie w momencie kiedy zaznaczyłem 2 edge (2xkolor fioletowy) i wybraniu "Connect", pojawia mi się linia, ale nie prosta tylko pod skosem (kolor czarny) , a potrzebuje, żeby była tam linia prosta (kolor czerwony).
Może ktoś pomóc ?