Jump to content

hghormone

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About hghormone

  • Rank
    Member
  1. 32 cale wystarczy ? Rzeczywiscie sa takie problemy z liniami na takim zakrzywionym ? Ogolnie gralem na takim zakrzywionym i fajnie bylo i ogolnie taki monitor z zakrzywionym ekranem bardzie cieszy oko :)
  2. Witam. Czy monitory z zakrzywionym ekranem rowniez nadają sie do projektowania w 3D , czy może nie powinno się ich używać do tego celu ? Zaznaczam tez ze monitor ten sluzyl bedzie rowniez do gier. Może moglibyście cos zaproponowac , moj budzet to ok 5tys zl.
  3. Nadaje szafce standardowy materiał, Diffuse zmieniam na kolor biały, ale przy renderingu szafka ma kolor szary, a powinien byc bialy.
  4. Zmienilem AA i jest lepiej. Dzieki. A moze ktos pomoc z drugim problemem (kolor materialu)?
  5. Witam. Podczas renderingu w blizszym ujeciu szpary miedzy szufladami wygladaja normalnie (proste, wyraźne) , ale gdy robie już ujęcie w lekkim oddaleniu to nagle szpary wydają się niewyraziste, poszarpane. Czego to moze byc wina ? Render mental. I jeszcz jeden problem polega na tym, ze nadaje szafce standardowy materiał, Diffuse zmieniam na kolor biały, ale przy renderingu szafka ma kolor szary, z powinien byc bialy.
  6. Ok. Czyli rozumiem, ze program nie ma np. modyfikatora podobnego do "Shell" tylko bez pogrubienia, ktora sprawila by, ze w np. w boxie renderowane byly by obydwie jego plaszczyzny (wew. i zew.)?
  7. Mam ustawiony kolor biały. Swiatlo nic nie daje. Pomaga dopiero zaznaczenie opcji Force 2 sided w rendering, ale nie o to mi chodzilo , bo ja np. nie chce tego zastosowac do wszystkich obiektow tylko do jednego.
  8. A u mnie z takimi samymi parametrami wychodzi tak :
  9. Witam. Tworze boxa , potem edit poly i wycinam w nim np. gorna scianke, ale podczas renderingu widac tylko scianki zewnetrzne i tu pytanie czy jest mozliwosc, aby renderowane byly scianki wew. oraz zew. bez ich pogrubiania ?
  10. Witam. Dzisiaj zainstalowalem sobie render V-Ray do maxa i probowalem wyrenderowac przykladowa scene i ewidentnie jest cos nie tak ;)
  11. Przesunalem ten punkcik i jest ok. A teraz pomaga mi tez opcia Insert Vertex :)
  12. Witam. Tworze sobie model szafek do kuchni i rozdzielam sobie je opcja "Connect". Problem pojawił sie w momencie kiedy zaznaczyłem 2 edge (2xkolor fioletowy) i wybraniu "Connect", pojawia mi się linia, ale nie prosta tylko pod skosem (kolor czarny) , a potrzebuje, żeby była tam linia prosta (kolor czerwony). Może ktoś pomóc ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy