Skocz do zawartości

Szpary miedzy szufladami w oddali wyglądają niewyraźnie


hghormone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Podczas renderingu w blizszym ujeciu szpary miedzy szufladami wygladaja normalnie (proste, wyraźne) , ale gdy robie już ujęcie w lekkim oddaleniu to nagle szpary wydają się niewyraziste, poszarpane. Czego to moze byc wina ?

Render mental.

I jeszcz jeden problem polega na tym, ze nadaje szafce standardowy materiał, Diffuse zmieniam na kolor biały, ale przy renderingu szafka ma kolor szary, z powinien byc bialy.

Edytowane przez hghormone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

No to widocznie jest za mało światła w scenie. Kolor, a w zasadzie jego jasność jest zależny od oświetlenia. Dokładnie tak jak w realnym otoczeniu.

I tak przy okazji. W większości przypadków nie nadaje się materiałom koloru 100% białego. Bo wtedy miejsca np. mocniej oświetlone, lub te w których odbija się źródło światła, nie mają możliwości być jaśniejsze od pozostałej powierzchni (nic nie może być bielsze od 100% bieli).

A jeszcze co do krawędzi, dodaj im minimalny "chamfer". Będą wyraźniejsze. I tu również jak w życiu. nic nie jest obcięte jak żyletką. Prawie każda krawędź ma większe lub mniejsze "zaokrąglenie" lub fazę (fillet).

 

Teraz jeszcze tak spoglądam na twoje obrazki i szary kolor materiału to efekt czarnego otoczenia. Naciśnij 8, zmień kolor environment i zobaczysz, że będzie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności