hghormone Posted August 24, 2016 Posted August 24, 2016 Witam. Tworze boxa , potem edit poly i wycinam w nim np. gorna scianke, ale podczas renderingu widac tylko scianki zewnetrzne i tu pytanie czy jest mozliwosc, aby renderowane byly scianki wew. oraz zew. bez ich pogrubiania ?
Dynamico Posted August 24, 2016 Posted August 24, 2016 Masz chyba na myśli płaszczyzny (nie ścianki, prostopadłościan nie posiada ścianek zewnętrznych i wewnętrznych). Z twojego opisu trudno wywnioskować co robisz nie tak. Czy nałożyłeś materiał, czy masz jakieś oświetlenie [ATTACH=CONFIG]102207[/ATTACH] Box bez górnej "ścianki" z podstawowym materiałem, bez źródeł światła. Działa.
hghormone Posted August 24, 2016 Author Posted August 24, 2016 (edited) A u mnie z takimi samymi parametrami wychodzi tak : Edited August 24, 2016 by hghormone
Dynamico Posted August 24, 2016 Posted August 24, 2016 Dodaj do sceny jakieś źródło światła i pudełko się "objawi" :-) . Albo naciśnij 8 (menu rendering -> environment) i zmień background color na biały. Też powinno zadziałać. Tu jedno światło i jasny szary background. [ATTACH=CONFIG]102209[/ATTACH] Trochę trudno podpowiedzieć na podstawie takich skąpych informacji. Może ekspozycja jest źle ustawiona i po prostu obraz jest "prześwietlony".
hghormone Posted August 24, 2016 Author Posted August 24, 2016 Mam ustawiony kolor biały. Swiatlo nic nie daje. Pomaga dopiero zaznaczenie opcji Force 2 sided w rendering, ale nie o to mi chodzilo , bo ja np. nie chce tego zastosowac do wszystkich obiektow tylko do jednego.
Bielik93 Posted August 24, 2016 Posted August 24, 2016 W takim razie stwórz material 2sided i przypisz go do tylko tego jednego elementu a do reszty jakis inny materiał.
hghormone Posted August 24, 2016 Author Posted August 24, 2016 (edited) Ok. Czyli rozumiem, ze program nie ma np. modyfikatora podobnego do "Shell" tylko bez pogrubienia, ktora sprawila by, ze w np. w boxie renderowane byly by obydwie jego plaszczyzny (wew. i zew.)? Edited August 24, 2016 by hghormone
Dynamico Posted August 24, 2016 Posted August 24, 2016 (edited) Jaki silnik - scanline, mentalray, v-ray? Jeżeli scanline, w opcjach materiału standardowego zaznacz 2-sided [ATTACH=CONFIG]102210[/ATTACH] Wtedy będzie działało tylko na obiekt, który ma nałożony ten materiał. Możesz też zastosować materiał doublesided i wtedy nadajesz inny np. kolor dla płaszczyzny zewnętrznej a inny dla wewnętrznej. [ATTACH=CONFIG]102211[/ATTACH] Edited August 24, 2016 by Dynamico
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now