Skocz do zawartości

szajer19

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

szajer19's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. Witam. Szukam uradzenia do sculpingu i digital paintingu z rysikiem do 3-4tys, biorę pod uwagę sprzed używany. Głownie zbrush i photoshop, ale również blender, cinema, marvelus. potrzebna m.in. mobilność, do użytku w autobusie, pociągu. wpadł mi w oko surface pro 3, lub nawet opcja nagięcia budżetu i zakup surface pro 4, ktoś z was może użytkuje ten sprzęt ?? jakie wasze opinie?? a może polecicie mi coś innego co użytkujecie. z góry za pomocne odpowiedzi dziękuje. pozdrawiam.
  2. Witam. Poleci ktos skad i jak uczyc sie modelowania hard-surface? Bardziej chodzi mi o materialy platne/bezplatne ,tlumaczace zasady budowania siatki. Mile widziane równiez rekomendacje sprawdzone przez was, skad wy sie uczyliscie budowania poprawnie siatki modelu. Glownie chodzi mi o siatke zlozona z quadow. bez optymalizacji. a drugie pytanie to czy znacie jakas metode konwersji modelu zbudowanego z ngonow, na mesh w taki sposob żeby odbudować jego siatkę całkowicie z quadow ,zachowując jego wszystkie krawedzie. No i żeby siatka się nie rozjeżdżała. pomocnym z góry dziekuje ;)
  3. Witam! Od dłuższego czasu borykam się z wyborem sofftu to modelowania hard surface . W was nadzieja forumowicze. Licze na wasze opinie, rady, podpowiedzi. Z góry dziękuje osobą pomocnym. Poszukuje softu który wpasuje się w moje indywidualne wymagania pod kątem modelowania hard surface. Bardzo podoba mi się modelowanie w programach Fusion 360, IronCad gdzie modeluje się na T-Splinach nie ingerując tak do końca w sama siatkę mesha. Jednak duzy problem pojawia się kiedy konwertuje model do mesha. nie wygląda on zachęcająco, a nie chce poswiecac duzo czasu na sama poprawę siatki mesha. Jeśli jest jakas metoda teksturowania modeli bez ich conversji z t-spline na mesh. to bardzo proszę o podpowiedz. Wiem ze jest możliwość połączenia fusion 360 z keyshotem. i teksturowanie modelu w formacie .stl ale jego jakość tez nie jest zadowalająca i ciężko teksturować jakieś elementy na modelu bez rozłożenia siatki UV, a tak owa nie jest do końca fajna bez poprawek na meshu. Poznałem tez m.in. zbrusha. Świetny soft. ale do modelowania hard surface metodą sculpingu pozera duzo sprzętu. 1. czy znacie jakieś inne softy, możliwości szybkiego modelowania hard surface z dobra/poprawna siatka.? 2. czy znacie jakieś warte polecenia metody teksturowania formatów .stl lub przed konwersja na t-splinach. Nie mam na mysli samych materiałów,ale również nakładanie elementów po przez teksture. 3. czy istnieje soft w którym modeluje się na t-splinach i na poligonach. oraz konwersja z jednego na drugie działa dobrze pod względem rozkładu siatki mesha. 4. Jakich softów używacie do modelowania hard surface prywatnie/ w pracy i jesteście z nich zadowolenia oraz polecacie. Wiem ,że możecie mnie nie zrozumieć i ze duzo błędów w moim poście za co przepraszam. jeszcze raz proszę o pomoc i pozdrawiam.
  4. Witam. jakie programy,techniki polecacie do rozkładania mapy UV, aby później była odwzorowana jak najbardziej w realnych wymiarach.Na przykład kiedy chciałbym później taką siatkę dać do wydruku wielkoformatowego na pneumatyczną figurę reklamowa.Może jest jakiś kolega w tej branży co doradziłby w tej kwesti. Nawet telefonicznie możemy porozmawiać jeśli zbyt dużo pisania. (PRIV)Jaki program polecicie do teksturowania modeli w wektorach, żeby można było drukować to w dużych formatach.Za wszelaką pomoc oraz nawet drobną podpowiedz Serdecznie Dziękuje. To dla mnie bardzo ważne informacje. Licze na was :P
  5. Witam. Przenosze się na Maya, i mam drobny problem. W 3ds Max jest to zaznaczanie bo elemencie. Selected by Element. Tak jak bym kilka elementów połączył Attach'em ,a pozniej chcial je osobno rozłączyć. Gdzie mam tego szukać w Maya> ??
  6. Witam. Jestem Szajerski Mateusz, miejsce zamieszkania: Warszawa,Szukam Stażu z możliwością stałego zatrudnienia na przyszłość,stanowisko: wszystko zależy od wykonywanych zadań, rozważe każde,Płace na początek bardziej przykładam uwage na zdobywanie doświadczenia, ale żebym chociaż na komunikacje miał,Portfolio: link niżej, CV moge dosłać mailowo dla zainteresowanych,Zapewniam sumieność i zaangażowanie. Bardzo mi zależy na rozwoju i w przyszłości podjęcie nauki w kierunku animacji i GameDev, ale nie tylko. Wszystko zależy od firmy. Portfolio: https://www.artstation.com/szajer19 e-mail: [email protected]
  7. szajer19

    UE4 bład obiektu

    Zgadza się. Wystarczyło pogrzebać w zakładce Collision i problem rozwiązany. Dzięki tr3buh :D
  8. szajer19

    UE4 bład obiektu

    hey, mam problem z ramka widoczna na screenie. Postac nie moze przez nia przejsc. nie mam pojecia dlaczego? cos nie tak z siatka UV?
  9. Witam! Popełniłem sobie ostatnio taki projekt. Chciałem użyć go w UE4, lecz zdaje sobie sprawę ,że jest zdecydowanie za ciężki. Jakie metody żeby to jeszcze zoptymalizować (3ds Max), ew. czy lepiej może ręcznie go odchudzić ?? Dodatkowo może jakaś krytyka dot. pracy mile widziana. Z góry dzięki dla pomocnych. :P :D Zbrush/3ds Max + V-ra/SP
  10. a mógłbyś trochę bardziej omówić albo rzucić jakimś linkiem, jak zrobić to ręcznie. Mam ten Textool ale nie bardzo wiem o co tu chodzi z tymi "Smoothgroups lub UV islands", o co wg z tym chodzi? :P
  11. Witam. Pojawił mi się poważny problem z normal mapa w SP. Jak widać na załączonych screenach chciałem zrobić baking. Jednak normal mapa została zdeformowana. Kombinowałem z ustawieniami Dilation width i Max Frontal Distance / Max Rear Distance. Zrobiłem również inny podział UV mapy. Jednak chyba nie tutaj tkwi problem. Może ktoś już zetknoł się z takim problemem, lub wie co zrobiłem nie tak ,że ta normal mapa mi się tak posypała. Poza tym problemem pytanie jak podchodzic to rozkladu siatki UV w takich modelach (tutaj dachowka) ,ale tez takie modele jak skały, podłoża, wzgórza itp. Za pomoc z góry Dziękuje ;)
  12. Witam! 1. Jak włączyć podgląd w SD, zeby na tym cube textura była seamless'owa. Zeby sie powtarzała dookoła bez takich brzydkich cięc na krawedziach. 2. Do czego służy program Substance B2M 3, czy to jest jakos zwiazane z pierwszym problemem.? Dziękuje za pomoc.
  13. a propo nauki skulpienia w ZB, to ile waszym zdaniem może zająć nauka do poziomu ktory juz by nadawal sie do pracy w jakiejs poczciwej firmie. Wiadomo, kazdy przyswaja inaczej wiedze, a i zalezy od firmy jakie ma wymagania. Ale tak waszym zdaniem. Ile trzeba poświęcić du**godzin, zeby wyrobić sobie sensownego skilla, w przypadku przeciętnego kowalskiego xD A może na własnym przykładzie opiszcie ile wam to zajeło. :P
  14. Jak długo zajeło ci dotarcie do takiego poziomu. Głównie to chodzi mi o sculp w zbrushu. ??
  15. szajer19

    MD & 3ds Max

    Witam! Pomyślałem ,że dopytam ludzi obeznanych w temacie. Jakie macie sposoby na dopasowanie wymiarów materiału do avataru. Przykład: Mam podłokietnik od sofy przygotowany w 3ds Max, i jak go wrzucam do MD, żeby go sobie obłożyć materiałem. to trochę ciężko jest tak na oko dopasować rozmiary. Wcześniej jak tworzyłem box to na kartce spisywałem sobie wymiary, i na tej podstawie tworzyłem materiał w MD. Ale szybko stwierdziłem ,że to nie zbyt dobre rozwiązanie Wiem ,że w 3ds Max mozna rowniez robić zaawansowane materiały z uzyciem cloth m. Ale poza tutorialami zasłon i poduszek, to nic konkretnego nie znalazłem. Ktoś może polecić jakiś nawet płatny kurs zaawansowanych narzędzi w cloth m. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności