Skocz do zawartości

WujekBlady

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

WujekBlady's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Temat dosyć stary, jednak problem wciąż istnieje, więc pozwolę dołączyć swoje kilka pytań zamiast niepotrzebnie tworzyć nowe wątki. Podstawy modelowania znam, jednak im bardziej się w to zagłębiam, tym więcej detali się pojawia których nie do końca pojmuję. Stworzyłem w blenderze scenę - projekt łazienki na którym zresztą chcę się opierać przy przyszłym remoncie. Problem mam jednak z materiałami. Chciałbym scenkę zoptymalizować i przenieść na ue4/unity aby była dostępna jako interaktywny poziom do poruszania się po nim i podziwiania. Cały czas szukam o co dokładnie chodzi w tym bakingu, a raczej czego on dotyczy. Wiem, że nie da rady z prysznicem który jest taflą szkła, ale co ze ścianami i podłogą pełną płytek? Co z armaturą ceramiczną oraz chromem? Czy baking odnosi się także do takich materiałów? Jak dobrze to wykonać, by finalnie wyglądało to realistycznie? Próbnie robiłem jeden właśnie na ścianach i podłodze(jako jeden mesh z teksturą) i wyszło w miarę. pomijając, że robiłem w relatywnie małej rozdzielczości i zbyt małej ilości sampli. Jednak takie rozwiązanie jest dobre do statycznych ujęć, a co gdy kamera ma się przemieszczać po całej scenie? Na pewno niektórzy mogą się zirytować na widok tych pytań, jednak przeszukując czeluści internetu nie miałem szczęścia trafić na przydatne komentarze/opisy. Będę bardzo wdzięczny, jeśli ktoś mi to porządnie wytłumaczy, albo wskaże faktycznie dobry poradnik.
  2. Akurat natrafiłem niedawno na takie cudo. Wprawdzie odpowiedź nieco późna, ale może kogoś innego zainteresuje. http://www.suplacemaker.com/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności